دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرار استقلال خوزستان از ناکامی

تیم استقلال خوزستان در هفته نهم لیگ برتر تلاش خواهد کرد تا با پیروزی برابر پارس جنوبی جم ناکامی‌های اخیر را از بین ببرد.
کد خبر : 318038
1761666_643.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال خوزستان رقابت‌های این فصل را با داریوش یزدی خوب شروع کرد و نتایج قابل قبولی را به‌دست‌آورد اما این تیم در دو بازی اخیرش در لیگ برتر و جام حذفی ضعیف و دور از انتظار ظاهر شده است. 


آبی‌های خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر در خانه تراکتورسازی تبریز شکست سنگین و غیرمنتظره 6 بر صفر را متحمل شدند تا در آمار دارای یکی از ضعیف‌‌ترین خطوط دفاعی شوند.


در حالی که باخت برابر تراکتورسازی اتفاقی قلمداد شد و هواداران استقلال آماده می‌شدند تا در جام حذفی نتیجه خوبی بگیرند اما شاگردان داریوش یزدی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل صنعت‌نفت آبادان در حالی که در ابتدا با دو گل پیش افتادند در پایان پنج بر دو بازنده شدند تا دومین شکست سنگین را در این فصل متحمل شوند.


در هفته نهم لیگ برتر استقلال خوزستان در خانه میزبان پارس جنوبی جم است و فرصتی مهیا شده تا نماینده آبی‌پوش اهواز با ناکامی خداحافظی کند. شکست برابر نماینده جم می‌تواند جایگاه یزدی را متزلزل کند. 


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته