دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1397 - 16:28
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی:

تغییر در کابینه ضرورت امروز کشور

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به وزرای پیشنهادی که با شرایط سخت اقتصادی کشور تطبیق نداشته باشند، رأی اعتماد نمی‌دهد.
کد خبر : 317972
201809103255110127-1-400x240.jpg

معصومه آقاپورعلیشاهی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تغییرات در دولت اظهار کرد: مسئولان و کارشناسان کشور به این نتیجه رسیدند که تغییر در کابینه ضرورت امروز کشور است.


وی افزود: اینکه افراد استیضاح‌شده در مجلس بخواهند بار دیگر از سوی رئیس‌جمهور به‌عنوان وزرای پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه‌ها معرفی شوند، مشکلی از کشور حل نخواهد کرد.


عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه استیضاح وزرا به معنای ناکارآمدی آنان است، تصریح کرد: تغییر در دولت باید در راستای اصلاح امور و کارآمد باشد.


آقاپورعلیشاهی اضافه کرد: قرار بود در دولت آقای روحانی از جوانان استفاده شود و تأکید بر افراد زیر 50 سال بود.


عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به وزرای پیشنهادی که با شرایط سخت اقتصادی کشور تطبیق نداشته باشند، رأی اعتماد نمی‌دهد.


نماینده مردم شبستر در مجلس خاطرنشان کرد: معتقدم رئیس‌جمهور در این‌ همه جابه‌جایی وزرا، نگاهی هم به جامعه بانوان داشته باشد. این خواسته اجتماعی بانوان ایران است که در کابینه دوازدهم حضور پررنگ‌تری در میان وزرا داشته باشند.


وی با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهوری مبنی بر اینکه می‌خواستیم سه وزیر زن معرفی کنیم، اما نشد، خاطرنشان کرد: این‌گونه توجیهات پاسخی نیست که جامعه زنان ایران را قانع کرده باشد.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته