دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 10:19
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد بوشهر در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد:

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در بیش از 80 رشته تحصیلی در بزرگترین مرکز آموزش عالی استان بوشهر

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد بوشهر گفت که این دانشگاه به عنوان بزرگترین و قدیمی‌ترین مرکز آموزش عالی در استان بوشهر و با داشتن تجهیزات کامل آزمایشگاهی، امکانات رفاهی مناسب و استادان مجرب در نیمسال مهر 95-94 بدون برگزاری آزمون در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر : 31796

دکتر فاضل امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر مطابق با بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه خدمات آموزشی به قشر جویای علم و دانش در نیمسال مهر 95-94 بدون برگزاری آزمون در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانشجو می‌پذیرد.


وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه که بدون آزمون وارد دانشگاه می‌شوند هیچ تفاوتی با سایر دانشجویان که از طریق آزمون سراسری به دانشگاه راه می‌یایند، وجود ندارد، گفت: تمامی آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های اجرایی میان هر دو گروه مطابق با سازمان مرکزی دانشگاه است.


امیری ادامه داد: از لحاظ آموزشی، شهریه، برگزاری کلاس و .... شرایط آنان یکسان و متناسب با دوره تحصیلی انتخابی ایشان است.


معاون آموزشی واحد بوشهر خاطرنشان کرد: از شاخصه‌های ویژه این روند پذیرش دانشجو می‌توان از بین بردن استرس کنکور در داوطلبان و کاهش طبعات روانی آن در داوطلب و خانواده، پذیرش بر اساس علاقه‌مندی و انتخاب خود دانشجو در رشته مورد علاقه انتخاب دانشگاه در شهر دلخواه خود با توجه به شرایط خانوادگی و رفتاری و ... را نام برد.


امیری با تأکید بر اینکه متقاضیان پذیرش در دانشگاه باید مدرک تحصیلی پایه پیش دانشگاهی و برای رشته‌های کاردانی پیوسته مدرک دیپلم فنی داشته باشند، بیان کرد: به منظور سهولت و رفاه متقاضیان، پذیرش و ثبت نام دانشجویان کاملا اینترنتی بوده و نیازی به حضور در مراحل اولیه ثبت نام نیست.


معاون آموزشی واحد بوشهر، نحوه پذیرش و ثبت نام در دانشگاه را 2 مرحله‌ای تشریح و اظهار کرد: متقاضیان در مرحله اول با خرید کارت اعتباری از سایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org و ثبت مشخصات و اسکن موارد خواسته شده در سایت مذکور، باید پس از 24 تا 48 ساعت به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به نشانی iaub.ir مراجعه و نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته