دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ملی‌پوش سابق فوتبال در گفتگو با آنا:

دستیار کی‌روش جایگاه استیلی را نمی‌شناسد/ اختصاص ساختمان پک به تمامی تیم‌های ملی

ملی‌پوش سابق فوتبال گفت: دستیار کی‌روش اگر می‌دانست استیلی چه جایگاهی در فوتبال ایران دارد، به او توهین نمی‌کرد.
کد خبر : 317952

سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره صحبت‌های میک درموت علیه حمید استیلی گفت: لازم است درباره استیلی اطلاعات کافی به  میک درموت بدهند. دستیار کی‌روش نمی‌داند چه جایگاهی دارد و چون شناختی ندارد نمی‌تواند در خصوص مدیر تیم امید و کاپیتان سابق تیم ملی حرفی بزند.


وی افزود: استیلی بازیکنی بود که موفق شد در جام‌جهانی 1998 فرانسه دروازه آمریکا را باز کند و مردم از شب تا صبح در خیابان‌ها به‌خاطرِ پیروزی تیم ملی خوشحالی می‌کردند و او را تشویق می‌کردند. استیلی دلش می‌خواهد فوتبال ایران بهترین نتایج را بگیرد و با همه وجود برای تیم ملی امید زحمت می‌کشد. درست نیست احترام استیلی و سایر بازیکنانی که به تیم ملی خدمت کردند نادیده گرفته شود.


هافبک سابق تیم ملی یادآور شد: در گذشته بازیکنان برای حضور در تیم ملی با جان و دل حاضر می‌شدند و بازی برای مردم را افتخار می‌دانستند. سال گذشته من با تیم شهرداری تبریز برای تست پزشکی به ساختمان پک آمدیم و آنجا وقتی محوطه را دیدم به یاد زمانی که دیر تیم ملی بودم افتادم. الان امکانات برای تیم ملی بسیار عالی است ولی آن زمان که میروسلاو بلاژوویچ سرمربی تیم ملی بود و امثال بنده را دعوت می‌کرد در خوابگاه سوسک و مارمولک زیاد بود و ما وقتی روی تخت‌ها می‌خوابیدم میخ داخل بدنمان می‌رفت ولی الان شرایط بسیار مساعد شده است.


ملی‌پوش سابق فوتبال خاطرنشان کرد: الان ساختمان پک برای تمامی تیم‌های ملی آماده شده است. از تیم‌های نونهالان و نوجوانان گرفته تا بزرگسالان باید بتوانند از امکانات این ساختمان استفاده کنند چرا که متعلق به فدراسیون فوتبال است. هیچ تیم باشگاهی اجازه استفاده از ساختمان پک را ندارد ولی تیم‌های ملی در تمامی رده‌های سنی باید از این ساختمان استفاده کنند. اولویت با تیم بزرگسالان است اما در زمان‌هایی که تیم بزرگسالان تمرین ندارد دیگر تیم‌های ملی می‌توانند از امکانات این ساختمان استفاده کنند چرا که تمامی تیم‌ها پشتوانه تیم ملی بزرگسالان هستند.


دین‌محمدی درباره اینکه به خریدهای وینفرد شفر انتقادهایی می‌شود تصریح کرد: متأسفانه مدیریت قبلی باشگاه‌ استقلال قراردادهای خوبی با بازیکنان توانمند و آینده‌دار نبسته بود. پس از جام‌جهانی بازیکنان لایقی از تیم رفتند و به جای آنها بازیکنانی آمدند که کیفیت مناسبی ندارند. تشکیل کمیته فنی استقلال اقدام درستی بوده است و باید فضایی حاصل شود تا در نیم فصل نقاط ضعف تیم پر شود.


انتهای پیام/4048/


 


انتهای پیام/

برچسب ها: ana آنا ورزش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته