دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مربی دروازه‌بان‌های فولاد در گفتگو با آنا:

فولاد را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم/ فرم ایده‌آل گلرها در آینده

مربی دروازه‌بان‌های فولاد گفت: دست‌به‌دست هم خواهیم داد تا فولاد را به جایگاهی که لیاقت آن را دارد، برسانیم.
کد خبر : 317874
97-03-c07-1182.jpg

ابراهیم میرزاپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره حضورش در تیم فولاد خوزستان به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، گفت: خوشحالم بعد از 12 سال که به‌عنوان بازیکن در تیم فولاد بودم و با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کردم و به تیم ملی کشورم رسیدم بار دیگر به تیم فولاد بازگشته‌ام. البته جایگاه دهمی جدول برای فولاد مناسب نیست و باید بهتر از قبل شود.


وی در مورد اینکه پیشنهاد حضور وی در تیم فولاد از طرف باشگاه بوده یا از سوی ایلی استان سرمربی تیم، گفت: این پیشنهاد از طرف باشگاه بوده چون سرمربی رومانیایی تیم یک سال و نیم است که به فولاد آمده و شناخت آن‌چنانی از من ندارد. از طرف حبیب‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه من به او پیشنهاد شدم و وی پس از دیدن رزومه‌ام راغب بوده تا بنده مربی دروازه‌بان‌های تیم شوم. صحبت‌های بسیار خوبی با ایلی استان داشتم و حالا دست‌به‌دست هم می‌دهیم تا فولاد را به جایگاهی که لایقش است، برسانیم.


مربی دروازه‌بان‌های تیم فولاد درباره دیدار این هفته تیمش مقابل پدیده مشهد، گفت: ما در جام حذفی مغلوب پدیده شدیم اما بازی در این جام با رقابت‌های لیگ برتر فرق می‌کند. پدیده تیم باکیفیتی است و در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. مقابل تیمی آماده بازی داریم، البته فولاد بازیکنان باکیفیتی دارد و در دیدار برابر پدیده از پیش باخته نیست. شرایط روحی و روانی تیم را مساعد خواهیم کرد تا نتیجه خوبی در هفته نهم کسب کنیم.


وی درباره اینکه کیفیت دروازه‌بان‌های فولاد را چگونه می‌بیند، اظهار کرد: فولاد گلرهای خوب و باکیفیتی دارد. احسان مرادیان و ناصر سالاری ظرفیت بالایی دارند و می‌توانند جزء گلرهای برتر لیگ هجدهم باشند، البته میزان آمادگی آنها باید بالا برود. در بازی‌هایی که فولاد این فصل داشته، هر دو گلر عملکرد ضعیفی نداشته‌اند. همه تلاشم را می‌کنم تا آنها را به‌فرم ایده‌آل برسانم تا بهترین نمایش ممکن را مقابل حریفان ارائه کنند.


میرزاپور درخصوص اینکه فولاد می‌تواند در پایان فصل جایی در میان تیم‌های بالای جدول داشته باشد یا خیر، بیان کرد: از حالا زود است که بخواهیم در مورد پایان فصل صحبت کنیم. باید بازی به بازی جلو برویم و تیم را در شرایط خوبی قرار دهیم. خوشبختانه مدیریت باشگاه فرصت مناسبی به بازیکنان جوان تیم داده و آنها در کنار بازیکنان باتجربه‌ای مانند عبدالله کرمی، ایوب والی، حسن بیت‌سعید و سروش رفیعی می‌توانند زمینه‌ساز موفقیت‌های فراوانی شوند.


وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به مدیریت خوبی که حبیب‌الله رضایی دارد، بتوانیم تا نیم‌فصل نتایج قابل قبولی کسب کنیم و با جذب بازیکنان توانمند در نقل و انتقالات بتوانیم در نیم‌فصل دوم شرایط را برای نتایج عالی فراهم کنیم. خوشبختانه مدیریت باشگاه به‌ جوانان فرصت خوبی داده است و آنها آماده هستند تا در کنار تیم برای رسیدن به موفقیت مدنظر کادر فنی حداکثر تلاش‌شان را انجام دهند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته