دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول ستاد رزمی حزب‌الله:

مطیع بودن در راه خدا نیروی جوانی را ماندگار می‌‌کند

مسئول ستاد رزمی حزب‌الله گفت: مطیع بودن در راه خدا نیروی جوانی را ماندگار می‌‌کند.
کد خبر : 317855
حاج  اقا علمایی.jpg

احمد علمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا اظهار کرد: آنچه باعث شده من تا سن 75 سالگی مربی ورزش‌های رزمی باشم و همچنان به حول و قوه الهی در این راه استوار و پابرجا بمانم را چنگ زدن به ریسمان قرآن، ائمه و ماندن در خط ولایت می‌دانم.


مسئول ستاد رزمی حزب‌الله گفت: حدود 60 سال است که مربی ورزش‌های رزمی هستم و سبکی را ابداع کردم به نام رزم انتظاران مهدی صاحب‌الزمان (عج) که تلفیقی از کاراته و ورزش‌های رزمی هست و تمام هدف ما جذب جوانان به نماز و تربیت کردن سرباز برای امام زمان (عج) بوده و هست.


وی گفت: کلاس‌های ما آغشته به فرهنگ دینی، سیره‌ ائمه و پیروی از ولایت است که در نهایت به حمد و سپاس خداوند و بندگی درگاه باری‌تعالی ختم می‌شود.کلاس‌ها با دعای والعصر شروع می‌شود و با دعای فرج ختم می‌گردد. در طول ‌کلاس‌ها از الفاظ یا حسین، یا علی و یا زهرا استفاده می‌کنیم. جلسات قرآن، احکام را با حضور اساتید برگزار می‌کنیم.


مسئول ستاد رزمی حزب‌الله گفت: ستاد رزمی حزب‌الله برای آموزش یاران و سربازان مهدی (عج) هیچ‌گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و برای عموم رایگان است. زمانی همین مکانی که در آن ستاد رزمی برقرار است، یکی از بدنام‌ترین سینماهای تهران بود که به برکت انقلاب، مسجد هدایت این مکان را خریداری کرد که به این صورت درآمده است.


وی بیان کرد: در طول دفاع مقدس اعزام‌های زیادی به جبهه داشتیم، که این ستاد 70 شهید به نظام مقدس اسلامی‌مان تقدیم کرده است؛ از دیگر فعالیت‌های این ستاد می‌توان کار در امور خیریه را که با همیاری و کمک مسجد هدایت و امام جماعت مسجد حجت‌السلام تهرانی شکل گرفته نام برد.


علمایی یادآور شد: در این روزگاری که فتنه‌ها زیاد شده و شاید تشخیص حق از باطل سخت‌تر باشد تنها راه نجات، تمسک به قرآن، ائمه و خط ولایت است. ستاد رزمی حزب‌الله آمادگی برای آموزش رزمی عاشقان مهدی را دارد تا ان‌شاءالله بتوانیم سربازان خوبی برای صاحب‌الزمان (عج) تربیت و برای دفاع از نظام و رهبری آماده کنیم.


انتهای پیام/4072/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته