دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 12:18
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر:

شرایط حضور دانشگاه آ‌زاد در فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی فراهم است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر از کسب رتبه برتر این واحد دانشگاهی در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 31784

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهران مجلسی گفت: قرآن کریم مظهر تجلی خداوند متعال و نسخه شفابخش آلام انسان است و باعث هم‌نشینی با ملائک و اولیاء الهی می‌شود .


وی توفیق خدمت‌گزاری به ساحت مقدس قرآن را فرصتی الهی دانست که باید پیشانی شکر به درگاه احدیت نهاد و خالق هستی را به خاطر این فیض الهی سپاسگزاری کرد .


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با توجه به تأکیدات مسئولان فرهنگی دانشگاه به حضور پرنشاط و بالنده دانشگاه در فعالیت‌های قرآنی و اجتماعی اظهار کرد: همه شرایط در دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور مقتدرانه جامعه دانشگاهی در فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی فراهم است و همه باید شکرگزار رحمت و نعمت الهی باشیم.


وی کسب رتبه برتر در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را نشان از فعالیت مستمر دانشگاه در علوم قرآنی و منتخب شدن 54 دانشجو و 21 استاد در مسابقات قرآن و عترت و همچنین میزبانی همایش‌های کانون قرآن و عترت دانست و افزود: اقدامات خوبی برای توسعه برنامه‌ها برای ترم تحصیلی جدید صورت گرفته که در آینده نزدیک دستاوردهای آن هویدا خواهد شد.


این مسئول ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی دستاورد گرانقدر نظام اسلامی است و همیشه در عرصه‌های مختلف دینی و انقلابی سرآمد بوده و این راه نورانی را در پرتو حمایت مردم و مسئولان نظام با همه توان ادامه خواهد داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب