دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بارترا:

انریکه آرامش را به ماتادورها بازگرداند

مارک بارترا مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا اذعان کرد که اوئیز انریکه آرامش را به اردوی تیم ملی اسپانیا بازگردانده است.
کد خبر : 317825
انریکخه.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مارک بارترا مدافع تیم ملی اسپانیا گفت که آرامش به تیم ملی اسپانیا پس از سه پیروزی متوالی بازگشته است.


ماتادورها در جام جهانی فوتبال در روسیه بسیار بی‌نظم و به‌هم‌ریخته بودند و پس از اخراج  لوپتگی به دلیل عقد قرارداد با رئال مادرید و رسانه‌ای شدن آن پیش از شروع مسابقات جام جهانی و جانشینی فرناندو هیه‌رو، اسپانیا نتوانست از شوک تغییر سرمربی نتیجه مثبتی بگیرد و پس از نمایش ضعیف در مرحله گروهی، در دیدار یک‌هشتم نهایی نیز مغلوب میزبان شد و خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.


حال بارترا معتقد است که اسپانیا پس از آمدن لوئیز انریکه دوباره آرامش و نظم خود را بازیافته است و حس آرامش خوبی به تیم ملی تزریق کرده است.


انریکه پس از قبول هدایت تیم ملی اسپانیا با ارائه بازی‌های تماشاگرپسند موفق شده رکورد صد درصد پیروزی را تا بدین‌جای کار برای لاروخا به ارمغان آورد و در لیگ ملت‌های اروپا یک برد شیرین در خانه سه‌شیرها به دست آورد و موفق شد در خانه 6 بر صفر کرواسی نایب‌قهرمان جهان را در هم بکوبد.


بارترا همچنین گفت: انریکه  مربی‌ای است که تمام جنبه‌های تاکتیکی را تحت کنترل دارد و عناوین بسیاری را به دست آورده است.


تیم ملی اسپانیا مجددا در سومین دیدار خود در لیگ ملت‌های اروپا از گروه چهارم سطح A روز دوشنبه از ساعت 23:15 در ورزشگاه بنیتو ویامارین شهر سویا میزبان انگلیس خواهد بود. ماتادورها در صورت پیروزی در این دیدار صعود خود را به نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا قطعی خواهند کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته