دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ ملت‌های اروپا؛

مصاف حساس لاله‌های نارنجی با ژرمن‌ها

در یک دیدار حساس از گروه نخست سطح A لیگ ملت‌های اروپا، هلند از آلمان پذیرایی خواهد کرد.
کد خبر : 317744
هلند.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا از سه روز پیش آغاز شده و در ادامه این رقابت‌ها امشب یک دیدار حساس و سنتی بین دو دشمن دیرینه فوتبالی، آلمان و هلند و به میزبانی لاله‌های نارنجی برگزار خواهد شد.


هلند در حالی از ساعت 22:15 در آمستردام و در ورزشگاه یوهان کرویف آره‌نا پذیرای ژرمن‌ها خواهد بود که بازی نخست خود در این گروه سه تیمی را با نتیجه 2 بر یک به قهرمان جام جهانی 2018 واگذار کرد و بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد. آلمان نیز با یک امتیاز اندوخته خود از دیدار اول با فرانسه، در جایگاه دوم است و فرانسه با 4 امتیاز صدرنشین است. در صورت پیروزی با اختلاف بیش از یک گل ژرمن‌ها در این دیدار، شاگردان یواخیم لوو صدرنشین خواهند شد.


این دیدار سنتی که بسیاری از کارشناسان از آن به عنوان دوئل اروپایی در سطح ملی یاد می‌کنند، همواره از حساسیت خاصی برخوردار بوده است. دشمنی این دو تیم ریشه در تقابل‌های سیاسی و جغرافیایی دارد و تنها مرتبط با جدال در مستطیل سبز نیست.


لیگ ملت‌های اروپا برای نخستین بار است که با طرح جدید یوفا، برگزار خواهد شد و قهرمان آن به طور مستقیم مجوز حضور در جام ملت‌های اروپا در سال 2020 را کسب خواهد کرد. 


مسابقات در چهار سطح برگزار می‌شود و سطح A شامل چهار گروه سه تیمی است. قرار گرفتن تیم‌ها در سطوح مختلف با توجه به آخرین رنکینگ فیفا انجام شده و تیم‌های نخست هر گروه به نیمه‌نهایی صعود خواهند. همچنین تیم‌های آخر هر گروه نیز به سطح پایین‌تر سقوط خواهند کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته