دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 16:09
عضو هیات مدیره ملوان در گفت‌وگو با آنا:

قرارداد داخلی قلعه‌نویی اعتبار دارد/ فردا درباره سرمربی ملوان تصمیم‌گیری می‌شود

محمود آذرگون گفت: درباره شرط قلعه نویی مبنی بر پرداخت 4 میلیارد تومان به بازیکنان و مربیان بی خبر هستم اما مگر بقیه تیم‌ها چنین مبلغی داده اند که ما هم بدهیم؟
کد خبر : 31773

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، امیر قلعه نویی همچنان از ثبت قراردادش با تیم ملوان امتناع می کند. این در حالی‌است که روز جمعه هفته جاری تیم ملوان مسابقه حساسی با استقلال دارد. اما قلعه نویی اعلام کرده تا زمانی که 20 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان ملوان پرداخت نشود قرارداد خود را با ملوان ثبت نخواهد کرد. گفته می شود 20 درصد ذکر شده مبلغی در حدود 4 میلیارد تومان خواهد بود.


عضو هیات مدیره ملوان در این باره به خبرنگار آنا گفت: «فردا جلسه ای با قلعه نویی داریم. امیدوارم در این جلسه با این مربی به توافق برسیم. انشاءالله قلعه نویی در بازی مقابل استقلال، روی نیمکت خواهد نشست.»


وی در ادامه افزود: «من درباره شرط قلعه نویی مبنی بر پرداخت 4 میلیارد تومان به بازیکنان و مربیان بی خبر هستم اما مگر بقیه تیم‌ها چنین مبلغی داده اند که ما هم بدهیم؟ این مبلغ را در این فرصت کم نمی توانیم فراهم کنیم.»


آذرگون درباره قرارداد داخلی قلعه نویی با ملوان عنوان کرد: «طبق قانون سازمان لیگ قرارداد داخلی مربیان و بازیکنان دارای وجاهت قانونی است. قلعه نویی هم با ملوان قرارداد داخلی بسته است.»


وی در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «بازیکنان ملوان در بازی مقابل استقلال بهترین بازی خودشان را انجام خواهند داد و امیدوارم 3 امتیاز این بازی به تیم ملوان برسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته