دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1397 - 12:48
مدیرکل سازمان تعزیرات استان قم در گفتگو با آنا خبر داد:

کشف بیش از یک میلیارد ارز خارجی در قم

مدیرکل سازمان تعزیرات استان قم از کشف بیش از یک میلیارد ریال ارز خارجی و دستگیری 5 نفر از فروشندگان ارز غیرمجاز خبر داد.
کد خبر : 317631
6555.jpg

مهدی ریاضی در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص آخرین کشفیات سازمان تعزیرات استان قم و برخورد با فروشندگان ارز خارجی که اقدام به معامله به‌صورت غیرمجاز کرده بودند، اظهار کرد: در گشت مشترکی که با وزارت صنعت و پلیس آگاهی ناجا در استان قم داشتیم موفق به کشف بیش از یک میلیارد ریال ارز خارجی شدیم و پنج نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.


وی با اشاره به اینکه پرونده این افراد برای بررسی‌های بیشتر به مراجع قضائی ارسال شده است، ادامه داد: نیروهای سازمان تعزیرات استان قم با کسانی که زندگی عادی مردم را با احتکار کالا و دیگر اقدامات با مشکل روبه‌رو می‌کنند به‌شدت برخورد خواهند کرد و در این جهت نیز در هفته گذشته فروشگاهی که اقدام به فروش البسه به‌صورت غیرمجاز می‌کرد را پلمپ کردیم؛ نیروهای سازمان تعزیرات استان قم همچنان به‌صورت نامحسوس در بازار حضور دارند و با متخلفان احتمالی برخورد خواهند کرد.


ریاضی اظهار کرد: همچنین مأموران تعزیرات از 20 واحد صنفی توزیع سیگار بازدید کرده و در این ارتباط 100 میلیون ریال سیگار قاچاق کشف کردند.


مدیرکل تعزیرات استان قم در پایان از مردم خواست تا با مشاهده انبارهای مشکوک و گران‌فروشان در هر زمینه‌ای مراتب را به پلیس گزارش دهند تا با این افراد برخورد شود.


انتهای پیام/4044/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Netherlands
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
۰
خوب این ارزها مال خودشان بوده که با آن معامله میکرده‌اند. آقایان از کجا فهمیده‌اند که این پولها غیر مجاز است ؟؟ مگر ارز و پول غیرمجازهم داریم ؟؟؟؟
هلدینگ شایسته