دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1397 - 05:30
سرمربی تیم والیبال کاله در گفتگو با آنا:

نبود لژیونرها روی لیگ تأثیر منفی دارد/ بررسی تمدید قرارداد کولاکوویچ

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: بدون شک نبود لژیونرها در رقابت‌های لیگ برتر والیبال باعث افت کیفیت بازی‌‌ها می‌شود.
کد خبر : 317594

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره وضعیت تیم کاله آمل در آستانه رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: لیگ امسال هم با همان سبک و سیاق سال‌های گذشته برگزار می‌شود. ما از یک ماه پیش تمرینات خود را شروع کردیم البته امسال نسبت به سال‌های گذشته تمرینات را دیر آغاز کردیم اما بااین‌حال فرایند آماده‌سازی بازیکنان خوب پیش رفت. قبل از شروع لیگ هم دو مسابقه تدارکاتی با تیم گنبد برگزار کردیم.


وی ادامه داد: در آستانه رقابت‌های لیگ، برگزاری دو بازی دوستانه با تیم گنبد به ما خیلی کمک کرد و توانسته‌ایم به نقاط ضعف تیم پی ببریم و در این چند روز باقی‌مانده آنها را اصلاح کنیم. با توجه به اینکه امسال تیم‌های مدعی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است بنابراین رقابت‌ خیلی سخت‌تر شده است. هدف اصلی ما در مرحله اول این است که به پلی‌آف راه پیدا کنیم و بعدازآن به دنبال بهترین رتبه در جدول رقابت‌های لیگ باشیم.


عطایی در پاسخ به اینکه امسال برخی بازیکنان در لیگ نیستند و همین موضوع سطح رقابت‌های لیگ را پایین نیاورده است،گفت: طبیعی است امسال با توجه به اینکه 10 بازیکن در سطح لیگ حضور ندارند روی کیفیت بازی‌ها اثر منفی می‌گذارد اما با توجه به اینکه بازیکنانی که حضور دارند از ملی‌پوشان هم هستند به‌طور تقریب در تمامی تیم‌ها حضور دارند از همین روی رقابت‌ها نزدیک به هم و فشرده هستند.


سرمربی تیم کاله در مورد شرایط لیگ و اینکه برخی تیم‌ها هنوز یارگیری نکرده‌اند اظهار کرد: موضوع اصلی در رقابت‌های لیگ ثبات و تداوم است. به این معنی که فدراسیون باید این موضوع را در نظر بگیریم که این تیم‌ها می‌توانند تا پایان فصل در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشند. طبیعی است که برقراری مقررات در لیگ والیبال در اولویت اصلی است و زمانی که قانون دور زده می‌شود و به آن توجه نمی‌کنند باید با آن مقابله کنند. امیدوارم که در رقابت‌های لیگ امسال نظم و مقررات حرف اول را بزند و همه تیم‌ها هم تابع قوانین و مقررات باشند.


عطایی در پایان به وضعیت کولاکوویچ در ایران اشاره کرد و گفت:  بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان وضعیت سرمربی تیم به گفته مسئولان فدراسیون و مربیان باید مورد بررسی قرار می‌گرفت. در حال حاضر شنیدم که قرارداد کولاکوویچ تمدید شده است که اگر این اتفاق صحت داشته باشد دیگری نیازی به برگزاری جلسه و هم‌اندیشی در مورد وضعیت سرمربی تیم نیست. به‌هرروی به نظرم باید وضعیت کولاکوویچ و تأثیرش را بر روند تیم ملی بررسی کنیم و هر زمانی هم که فدراسیون نظر ما را به‌عنوان کارشناس و مربی والیبال جویا شود مطرح خواهیم کرد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته