دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1397 - 10:02
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر:

مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر دهه فجر 97 به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر بر توجه و تمرکز به مسائل فرهنگی در رویکرد جدید دانشگاه تأکید کرد و گفت: تا دو ماه آینده پروژه نیمه‌تمام مسجد این واحد دانشگاهی را تکمیل و تجهیز کرده و امیدواریم دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.
کد خبر : 317574
IMG_9067.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر،  محمدمهدی نادری صبح امروز در جمع استادان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه به تشریح فعالیت‌های واحد متبوع خود پرداخت و اظهار کرد: اکنون مهم‌ترین دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی، توجه جدی به مسائل فرهنگی است و ما نیز رویکرد خود را در کنار آموزش بر مسائل فرهنگی متمرکز خواهیم کرد.


وی افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، نقش دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیار تأثیرگذار است و امید داریم با تدوین برنامه‌های فرهنگی مناسب در سال تحصیلی جدید، بتوانیم گام‌های مهمی را در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی دانشگاهی برداریم. 


رئیس واحد آزادشهر با اشاره به حضور پررنگ  این دانشگاه به‌عنوان قطب علوم انسانی در استان گلستان گفت: این دانشگاه از دیرباز قطب علوم انسانی در دانشگاه‌های استان و حتی شمال کشور بوده و علاوه بر توجه به این موضوع مهم، سعی داریم تا در کنار این موضوعات آموزشی به مسائل  اجتماعی و فرهنگی جامعه استانی، کشور و شهر خود توجه ویژه داشته باشیم. 


نادری یادآور شد: واحد آزادشهر در جذب دانشجو نسبت به دانشگاه‌های استان در شرایط خوبی است و با همکاری و تلاش همکاران امیدواریم این جذب را تا پایان مهر افزایش دهیم.


رئیس واحد آزادشهر تصریح کرد: تقریبا همه استادان دانشگاه دارای اتاق به‌منظور ارائه مشاوره و خدمات آموزشی برای دانشجویان هستند و امسال سعی داریم با توجه به حضور 8 ساعته استادان، شرایط مطلوبی را برای آنان فراهم کنیم.


وی اظهار کرد: امسال وزارت علوم 11 هزار رشته بین رشته‌ای را در اختیار دانشگاه‌ آزاد اسلامی قرار داده و این، فرصتی استثنایی است تا بتوانیم از رشته‌هایی مانند علوم‌تربیتی، روانشناسی و صنایع غذایی بهره‌مند شویم. 


نادری در زمینه طرح‌های پژوهشی یادآور شد: این دانشگاه در طرح‌های برون‌دانشگاهی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد  و در این حوزه 3 طرح و در هر طرح حدود 15 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه حضور دارند.


رئیس واحد آزادشهر با توجه به حوزه فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه اضافه کرد: در بخشنامه جدید امسال،  هم استادان و هم دانشجویان موظف به رعایت شئونات اسلامی هستند و اگر دانشجویی این مسئله را رعایت نکند در مرحله نخست، استادان و مدیران گروه‌های آموزشی به‌صورت فردی به وی تذکر داده و در صورت تکرار با خانواده وی مکاتبه شده و در صورت تکرار مکررات، کمیته انضباطی با این فرد برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته