دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه‌ آزاد اسلامی خوزستان تاکید کرد

ضرورت ایجاد تنوع در رشته‌های تحصیلی با توجه به شرایط اقلیمی

رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خوزستان گفت:‌ در رشته‌های تحصیلی ایجاد تنوع بسیار مهم است تا با پذیرش دانشجو به فکر آینده باشیم و راه ساده آن، این است که شرایط اقلیمی هر شهر و منطقه را در نظر بگیریم.
کد خبر : 31746

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سروش زرین‌آبادی در جلسه معاونان فرهنگی دانشجویی استان خوزستان به میزبانی واحد ایذه اظهار کرد: با وجود ادغام دو حوزه فرهنگی دانشجویی، اقدام سریع صورت گرفت و هیچ کاری متوقف نشد و تمام حوزه‌ها کار خود را انجام دادند که این موفقیت‌ها تلاش جمعی همه روسای واحدها، معاونان و حوزه‌ها بوده که قابل قدردانی است.


وی گفت: آینده، آینده خوبی خواهد بود و سیاست‌های جدید دانشگاه به بهبود اوضاع کمک خواهد کرد و حوزه‌های دانشجویی، فرهنگی و ورزشی نیز هر کدام اهمیت خاص خود را دارد و در عین حال همه آنها کمیته‌های اجرایی هستند و امور استانی به آن کمیته‌ها گره خورده است.


رئیس دبیرخانه هیأت امناء استان خوزستان افزود: باید با تلاش مضاعف به آینده نگاهی واقع‌بینانه‌تری داشته باشیم و اکنون هم شرایط دانشگاه شرایطی است که ما را به اهداف بالای خود امیدوارتر می‌کند لذا باید از این گذار به خوبی عبور کرده و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر آینده واحدها را تضمین کنیم.


زرین‌آبادی ادامه داد: باید برای رشد و بالندگی تمام واحدهای دانشگاهی استان تلاش کنیم و در این مورد همه خود را مسئول بدانیم.


وی اهمیت دادن به خوابگاه‌های دانشجویی را بسیار مهم برشمرد و با بازنگری در این امور گفت: باید برنامه‌ریزی صحیحی داشت و شرایط مطلوب‌تری را برای ورود دانشجویان به وجود آورد که اشتیاق آنان به حضور بیشتر شود.


دکتر محمدوفا درویش‌پور سرپرست واحد ایذه نیز اظهار کرد: امید است در این نشست راهکارهای مناسبی در نظر گرفته تا گام‌های موثری برداشته و تصمیم‌های خوبی در حوزه‌های دانشجویی و فرهنگی گرفته شود.


رئیس شورای دانشجویی فرهنگی استان خوزستان هم در این جلسه از تلاش بی‌وقفه همه مسئولان و معاونان واحدها قدردانی کرد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده قبلی مشکلاتی وجود داشت که به همت عزیزان برطرف شد و این کوشش جای سپاس دارد.


دکتر یوسفی در احکامی جداگانه معاونان دانشجویی فرهنگی واحدهای استان را معرفی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته