دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 14:53
معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران خبر داد

بازدید هیات لبنانی از دومین فن‌بازار تخصصی مدیریت شهری

معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از بازدید هیات عالی رتبه امور شهرداری‌های لبنان از دومین فن‌بازار تخصصی مدیریت شهری و فناوری‌های نوین خبر داد.
کد خبر : 31742

به گزارش گروه اجتماعی آنا، علی فرهادی، اظهار کرد: این هیات عالی رتبه که متشکل از معاون رئیس امور شهرداری‌های لبنان، مسئول برنامه‌ریزی‌های امور شهرداری لبنان، مسئول فناوری اطلاعات جهاد سازندگی، مدیر شرکت برنامه‌ریزی الکترونیکی شهر لبنان است از دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری بازدید خواهند کرد.


وی در خصوص رویکرد شهرداری تهران مبنی برتعامل با شهردار‌های کشورهای اسلامی، افزود: شهردار تهران بر این باور است که برگزاری فن‌بازار مذکور فرصت مناسبی را برای تقویت همکاری و اشتراک‌گذاری راه‌حل‌ها در مقابل مشکلات مشترک حوزه مدیریت شهری در سطح ملی و منطقه‌ای فراهم می‌کند.


معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران تصریح کرد: در این فن‌بازار علاوه بر ارائه توانمندی‌های شرکت‌های فناور فرصتی لازم برای شهرداری‌های کشور جهت احصاء نیازهای فناوری آنها فراهم می‌شود. در واقع شکل‌دهی و ساماندهی به بازار تخصصی فناوری‌های شهری در رویداد مذکور هدف‌گذاری شده است.


فرهادی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم این نمایشگاه تخصصی را در سال‌های آتی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی توسعه دهیم.


لازم به ذکر است، شهرداری تهران با هدف ترویج بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در خدمات ارائه شده به شهروندان به منظور افزایش کارآیی و اثربخشی اقدام به برگزاری دومین نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری در تاریخ 17 الی 19 مرداد ماه جاری در بوستان گفتگوی شهر تهران می‌کند و بیش از ۲۲۰ شرکت برتر فناور و دانش بینان در این نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته