دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بسیج اساتید دانشگاه آزاد واحد تهران غرب؛

افرادی که رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسند در دانشگاه آزاد سنگ‌اندازی می‌کنند

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با صدور بیانیه‌ای در حمایت از مواضع انقلابی دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی نوشت: افرادی که رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسند در دانشگاه آزاد سنگ‌اندازی می‌کنند
کد خبر : 317266
2320643.jpg

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیانیه‌ای در حمایت از مواضع انقلابی دکتر علی اکبر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی صادر کرد.


در ابتدای این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه دفاع مقدس آن همواره یکی از بارزترین الگوهای دفاع راستین از ارزش‌های دینی و انقلابی است که همچون نگینی تابناک در تاریخ این کره خاکی به‌خصوص در کشورهای مسلمان و مظلوم جهان می‌درخشد. تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز که اکنون در حال عبور از عمر 37 سالگی خود است، از برکات همین تحولات انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که هیچ‌گاه به اهداف متعالی خود دست نیافته و مستلزم بازنگری جدی در درون خود است. هم‌اکنون نیز با حضور شخصیت‌هایی انقلابی در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و به‌طبع تغییرات مدیریتی با چهره‌هایی جهادی مواجه شده و در آستانه پوست‌اندازی و تغییر برنامه براساس ریل اصلی انقلاب اسلامی است.


در ادامه این بیانیه آمده است: دکتر علی اکبر ولایتی که از سن 17 سالگى (1341) در راستای اعتلای انقلاب اسلامی ایران در تلاشی خستگی‌ناپذیر خدمت کرده و سابقه طولانی در کارنامه‌اش دارد و اکنون یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های سیاسی و ارزشی تاثیرگذار کشور است، در این عرصه گام‌های جدی و موثری را برداشته‌اند. او که بر این باور بوده که دانشگاه آزاد اسلامی، می‌بایست مبتنی بر دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران به پیش رود و بی‌اعتقادی، تسامح دینی، تظاهر به بی‌دینی و غیرانقلابی بودن در دانشگاه را برنمی‌تابد و در حرکتی انقلابی به اصلاح امور در دانشگاه برخاسته و مقابله با ترویج ارزش‌های ضداسلامی و ضدانقلابی را بسیار مهم می‌داند؛ اما گویا این امر نارضایتی برخی افراد فتنه‌گر و داخل در جریان‌های مسئله‌دار کشور را به همراه داشته و در واقع پشت پرده این تخریب‌ها، هجمه به یاران انقلاب و رهبری طرح ریزی شده است. لذا ایشان را مورد آماج انواع طعنه‌ها و بی‌حرمتی‌ها قرار داده و در یک اقدام شبکه‌ای از داخل و بیرون، سعی در کندکردن سرعت این جریان بهسازی که بر منوال مبانی ارزشی و اسلامی در دانشگاه بوده، دارند.


بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در بخش دیگری از بیانیه می‌افزاید: اکنون که دانشگاه آزاد اسلامی سعی در اسلامی‌کردن خود با یک رویکرد جدید جهادی است، موانعی در پیش خود می‌بیند که تحقق این مهم مستلزم تغییراتی بنیادی در نحوه اداره خود است که هیچ‌گاه در گذشته اتفاق نیافتاده؛ اما این حمله برای چه و توسط چه‌کسانی صورت می‌گیرد؟ اینها همان کسانی هستند که با بهره‌گیری از حمایت‌های حزبی و فامیلی در دانشگاه آزاد و مراکز مهم دولتی سکنی گزیده بودند. همان کسانی هستند که به‌طور آشکار و با اظهارات علنی، رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته و اجرای نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی، در مورد جنگ‌افروزی در منطقه و تحمیل انواع تحریم‌ها به اقتصاد ایران را می‌پسندند.


در ادامه عنوان شده است: این افراد همان کسانی هستند که به رئیس جمهور آمریکا نامه می‌نویسند و به‌طور آشکار شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای اسرائیلی و آمریکایی، جهت ایجاد شکاف در ملت ایران، از ایشان مرتباً نام می‌برند. اینها دلشان به حال این ملت و این دانشگاه نسوخته و دنبال برقراری حکومت از هم فروپاشیده خود در گذشته‌اند. بدین ترتیب مانع‌تراشی می‌کنند و هرگاه موجی از ابهامات را به سوی دکتر ولایتی، این پرچمدار تحول انقلابی و یارانش در دانشگاه آزاد اسلامی روانه می‌سازند.


در پایان آمده است: بدون تردید در شرایط حساس کنونی که جمهوری اسلامی ایران در معرض انواع تهدیدها، تحریم‌ها و نفوذ جریان‌های برانداز و معاند قرارگرفته است، بسیجیان مخلص و بی‌ادعا با تأسی از رهنمودهای حکیمانه رهبرمعظم انقلاب، همواره با گذشت، ایثار و ایمان و اخلاص مثال‌زدنی خود در میدان علم و عمل حضور داشته و متعاقباً حمایت قاطع خود از مواضع با ارزش و انقلابی دکتر ولایتی رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی که در تعقیب ارزش‌های دینی و انقلابی و اجرای منویات رهبری است، اعلام می‌دارد. ضمناً به دشمنان و فتنه‌گران داخل و خارج هشدار داده که در صورت ضرورت بسیج اساتید را با الگویی کارآمدتر در عرصه‌های مختلف درونی کشور و سرنوشت‌ساز ملت ایران برای مقابله با دشمنان و چالش‌ها و تهدیدات فراروی انقلاب و نظام اسلامی ایران خواهند یافت.


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته