دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1397 - 20:26
رئیس مرکز سما بوشهر تأکید کرد:

لزوم توسعه مهارت‌آموزی در مدارس سما

رئیس مرکز سما بوشهر با توجه به امکانات و پشتوانه موجود در دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان در مدارس سما تأکید کرد.
کد خبر : 317213
05.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، باقر کریمی در نخستین نشست انجمن اولیا و مربیان مجتمع آموزشی پسرانه سما بوشهر با توجه به رسالت و هدف سما در شناساندن هویت ملی و دینی به دانش‌آموزان تأکید کرد: با توجه به اینکه مدارس سما زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی اداره می‌شود و از امکانات و پشتوانه قوی در این مورد برخوردار است، باید مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان در مدارس سما توسعه یابد.


وی با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق در راستای اهداف و برنامه‌های انجمن اولیا و مربیان گفت: انجمن اولیا و مربیان، بهترین و مناسبت‌ترین فرصت برای فراهم‌کردن زمینه‌های تحقق همکاری و همدلی میان خانه و مدرسه است که با هدف همکاری در پیشبرد اهدف در آموزش و پرورش از توانایی‌های فکری، علمی و تخصصی اولیا برای تربیت هرچه بهتر سازندگان آینده کشور بهره‌مند می‌شوند.


کریمی افزود: ارائه طرح ها و پیشنهادهای مفید انجمن اولیا و مربیان در اداره امور، یار و یاور مدیران و مسئولان به شمار می‌آید که در پرتو این وحدت، همدلی و هماهنگی میان دانشگاه، حوزه سما و اولیای دانش‌آموزان مستحکم‌تر می‌شود و از مشکلات به میزان چشمگیری کاسته می‌شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
حسن از بوشهر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
۰
ان شاءالله با پیگیری شبانه‌روزی جناب دکتر کریمی و حمایت بی‌شائبه جناب دکتر عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ، در توسعه رشته‌های فنی و راه‌اندازی هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و کاردانش ، هنرستان ورزش ، و همچنین تصویب رشته‌های جدید در آموزشکده، سمای بوشهر را به جایگاه والا خواهد رسید. ان شاءالله
هلدینگ شایسته