دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجری برنامه رادیو اربعین مطرح کرد:

فعالیت‌ دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی در موکب‌ها

مجری برنامه رادیو اربعین گفت: امسال هم به مانند سال‌های گذشته گوینده رادیو اربعین هستم.
کد خبر : 317206
636747957263259175_md.jpg

جواد تشکری در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه‌های مختلفی که ما شاهد فعالیت‌شان در سال‌های گذشته بودیم، امسال هم همچنان حضوری فعال دارند و موکب‌های مختلفی دارند.


وی افزود: بسیج دانشجویی و تشکل‌های مختلف دانشجویی در موکب‌هایی که این‌طرف مرز و هم در خاک عراق است فعالیت می کنند .


تشکری درباره فعالیت رادیو اربعین اظهار کرد: شبکه رادیویی اربعین سال گذشته هم آن‌سوی مرز فعال بود، امسال یک‌مقدار میدان فعالیت‌اش آن‌سوی مرز وسیع‌تر است ، یعنی در نجف اشرف، در کربلای معلی و در حدفاصل نجف تا کربلا ما شاهد پخش صدای شبکه رادیویی صدای اربعین هستیم. سه استودیو در مسیر داریم، هم در نجف اشرف، هم در طول مسیر، یک استودیو هم در کربلای معلی داریم که همکاران ما، گزارشگران و مجریان شبکه رادیویی اربعین در آنجا حاضر هستند.


وی با بیان اینکه از همین الان همه دوستان در این اماکن حاضر هستند گفت: از روز افتتاح شبکه رادیویی اربعین را داریم و تا بعد از مراسم اربعین خدمت‌رسانی و اطلاع‌رسانی خواهند کرد. کمیته‌های دوازده‌گانه مردمی ستاد مرکزی اربعین حسینی با ما در تماس هستند و این اطلاع‌رسانی را ما لحظه‌به‌لحظه خدمت شنونده‌های‌مان داریم، چه عزیزانی که در تهران هستند، چه عزیزانی که در طول مسیر هستند و چه عزیزانی که آن‌سوی مرز هستند. عزیزانی که توسط رادیو صدای ما را می‌شنوند یا آنهایی که با تلفن همراه، همراه ما هستند و صدای ما را می‌شنوند.


تشکری عنوان کرد: به‌هرشکل هم در فضای مجازی فعال هستیم، هم توسط شبکه‌های مختلف رادیویی و سیگنال‌های مختلفی که در نجف اشرف، کربلای معلا و طول مسیر داریم، در خدمت‌شان هستیم.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته