دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت؛

افتتاح 3 مدرسه خیّرساز در شهرستان‌های تهران

با حضور معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در شهرستان های تهران، سه مدرسه خیّرساز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر : 317163
1060_635879341391350037_l.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم‌زاده در مراسم افتتاح سه مدرسه خیّرساز در شهرستان‌های استان تهران گفت: خیّرین با خداوند تجارت می‌کنند و تجارت آنها پرسود و زوال‌ناپذیر است.


وی افزود: نعمت این نیست که اشخاص فقط پول داشته باشند، بلکه کسانی صاحب نعمت هستند که از رزقی که خداوند به آن‌ها داده بهترین استفاده را می‌برند.


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: شاید در ظاهر تصور کنیم که تجارت پرسود تجارتی است که همه سود آن به جیب یک شخص برود ولی خداوند با نشانه‌هایی که در قرآن آورده بیان می‌کند که بهترین تجارت را افرادی می‌کنند که کتاب خدا را می‌خوانند، نماز را برپا می‌دارند و از آنچه به آن‌ها داده شده پنهانی و آشکار انفاق می‌کنند که این‌گونه تجارت زوال‌پذیر نیست.


وی تأکید کرد: خیرین باید خداوند را شاکر باشند که جزو بندگان برگزیده خداوند هستند که نعمت قناعت و استفاده درست از نعمت به آن‌ها عطا شده است.


حکیم‌زاده با اشاره به اینکه همه دانش‌آموزانی که به مدارس می‌آیند باقیات و صالحاتی برای خیرین مدرسه‌ساز هستند ، تأکید کرد: دست‌های پرتوان و ذهن‌های باز دانش‌آموزان  و تلاش‌های خیّرین باعث می‌شود تا خداوند بهترین‌ها را برای سرزمین اسلامی‌مان رقم بزند.


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش حضور پرشور مسئولان در مراسم افتتاحیه سه مدرسه خیّری در پیشوای ورامین را نشان از آن دانست که حوزه آموزش و پرورش اولویت اول در شهرستان‌ها است و افزود: اگر خواهان جامعه‌ای باشیم که نیروی انتظامی کار کمتری  در آن داشته باشد، راه آن از کلاس‌های درس و تربیت صحیح در مدرسه می‌گذرد.


انتهای پیام/4076


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته