دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علوی فاضل تشریح کرد

چگونگی انتخاب رشته داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد در گروه آزمایشی دوم

دکتر علوی فاضل گفت: داوطلبان در نظر داشته باشند، که فقط در گروه آزمایشی که در آزمون سراسری ۹۴ شرکت کرده اند، امکان انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی را دارند.
کد خبر : 31716

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مجتبی علوی فاضل در پاسخ به این سوال که آیا امکان انتخاب رشته یک داوطلب در دو گروه آزمایشی وجود دارد، گفت: داوطلبان می توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه‌مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب کرده‌اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، می توانند از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره مند شوند.


علوی فاضل تأکید کرد: داوطلبان در نظر داشته باشند که در صورت تمایل به انتخاب رشته در دو یا سه گروه آزمایشی (گروه آزمایشی اصلی، گروه هنر و یا گروه زبان خارجه) باید کارت اعتباری جداگانه برای هر کدام تهیه و در سایت www.azmoon.org انتخاب رشته کنند.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: داوطلبانی که رشته/محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی‌کنند، در نظر داشته باشند که بخش اعظم رشته/محل های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون هستند و آن‌ها می بایست این رشته ها را در لینک های کارشناسی پیوسته بدون آزمون و یا کاردانی ناپیوسته بدون آزمون جست‌وجو و ثبت نام کنند.


علوی فاضل در پایان توصیه کرد: داوطلبان ابتدا از وجود رشته/محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای رشته های با آزمون و یا دفترچه راهنمای بدون آزمون اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به خریداری کارت اعتباری دوره مربوطه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب