دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1397 - 15:01
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

افزایش 30 درصدی تردد زائران اربعین از مرزهای ایلام و خوزستان

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی تردد زائران از مرزهای ایلام و خوزستان باشیم که تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
کد خبر : 317099

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در دیدار با سربازان وظیفه مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی کرمانشاه، با اشاره به کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)، تصریح کرد: همرزمان من در مرزها آماده تأمین امنیت زائران برای برگزاری کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه هستند.


فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد: طبق برآوردهای انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی تردد زائران در مرزها باشیم که برای خدمات‌رسانی به زائران تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.


مقام عالی مرزبانی کشور در ادامه افزود: مرزبانان با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی دقیق از شرایط منطقه، امنیت پایدار در سرتاسر مرزهای کشور را برقرار کرده‌اند که جا دارد از سلحشوران مرزبانی تشکر کنم.


رضایی در خاتمه افزود: آموزش، افزایش مهارت، بینش و اعتقادات مرزبانان امری ضروری است که خوشبختانه مراکز آموزش مرزبانی با دارا بودن برنامه‌های تفصیلی و کارآمد، نیروهای مجرب و توانمند را به مرزهای کشور تزریق می‌کنند.


انتهای پیام/4076/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته