دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«آقای سماع» در تالار رودکی دیده می‌شود

گروه موسیقی «آقای سماع» به سرپرستی امیرحسین حسین‌نیا طی دو شب در تالار رودکی به دیدار مخاطبانش می‌رود.
کد خبر : 31707

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، سماع به عنوان جزو جدایی‌ناپذیر این گروه موسیقی، این‌بار با سماع قونیه و مراکش، امیرحسین حسین‌نیا و گروهش را همراهی می‌کند.


در این کنسرت قطعاتی چون شب، چرخان، مراقبه، رویاها نزدیک‌اند، گوش هوش، پیاده دویدن، سماع، اعماق و برای دخترم پس از مدت‌ها اجرا می‌شود.


وحید قاسمی (درامز و پرکاشن، امیرحسین جعفری گیتار و همخوان)، راحله فیروزی (همخوان)، علیرضا مقراضی (کمانچه)، محمود خیرگو (ادوات مراقبه) و سینا مشفقی (دف، ستار و همخوان) در این اجرا امیرحسین حسنی‌نیا (سرپرست گروه، آهنگساز ، بربت و همخوان) را همراهی می‌کنند.


امیرحسین حسنی‌نیا؛ آهنگساز و سرپرست گروه آقای سماع دانش‌آموخته موسیقی از دانشگاه بین‌الملل ترکیه و اولین سماع‌گر ایرانی است. حسنی‌نیا فعالیت هنری خود را از سال 79 شروع کرد و تا امروز 7 اپرا روی صحنه برده است. اپرای «مسافر آب» و «از مولوی تا مولانا» ازجمله این تجربه‌ها هستند. او و گروهش در اسفند ماه سال گذشته پس از انتشار اولین آلبوم گروه آقای سماع طی 4 سانس در تالار رودکی به دیدار مخاطبانشان رفتند.


کنسرت موسیقی «آقای سماع» در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 مرداد ماه طی 4 سانس در ساعت‌های 18 و 21 در تالار رودکی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته