دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 12:36
در گفت و گو با آنا

مدافع ملوان: امیدوارم قلعه‎نویی سر حرفش بماند/ چیزی کمتر از استقلال نداریم

احمد آهی گفت: امیر قلعه‌نویی می خواهد بازیکنان به پولشان برسند چرا که او به خوبی می داند با شرایط فعلی نمی توانیم تمرکز کافی داشته باشیم.
کد خبر : 31704

بازیکن تیم فوتبال ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره تقابل این تیم با استقلال تهران اظهار داشت: «روز جمعه بازی بسیار سختی داریم اما با توجه به اینکه بازی اول را با برد پشت سر گذاشتیم با روحیه خوبی مقابل استقلال حاضر خواهیم شد.»


وی در ادامه افزود: «در بازی مقابل اسقلال نباید مغرور شویم. اگر بتوانیم مقابل این تیم یک امتیاز کسب کنیم نتیجه مناسبی برای ما خواهد بود. خوشبختانه در این فصل بازیکنان باتجربه ای به ما اضافه شدند و همین مسئله باعث شده ملوان در زمینه تجربه چیزی کم نداشته باشد. البته تنها مشکلی که داریم مشکلات مالی است.»


آهی درباره طفره رفتن قلعه نویی از ثبت قراردادش با ملوان تصریح کرد: «اینکه قلعه نویی قراردادش را با ملوان ثبت نکرده به این خاطر است که می خواهد بازیکنان و مربیان به پولشان برسند. وی به خوبی می داند با شرایط فعلی نمی توانیم تمرکز کافی داشته باشیم. در حال حاضر بیشتر فکرمان معطوف به مشکلات مالی و بدهی‌هایمان است. امیدوارم تلاش‌های قلعه نویی جواب بدهد تا فکری اساسی برای ملوان شود. ضمن این که انتظار داریم وی سر حرفش بماند و تا حل مشکلات مالی قراردادش را با ملوان ثبت نکند.»


مدافع ملوان درباره شایعاتی مبنی بر قرارداد یک میلیاردی وی با ملوان برای فصل جاری گفت: «من هم وقتی این شایعه را شنیدم خیلی تعجب کردم. قرارداد فصل گذشته من با ملوان 550 میلیون تومان بود که 380 میلیون تومان آن را هنوز دریافت نکردم. برای امسال هم در جلسه ای که با بهشتی داشتم هیچ مبلغی اعلام نکردم و در نهایت مبلغی که برای قرارداد من در نظر گرفته شد در حدود مبلغ قرارداد سال گذشته ام است.»


وی در پایان صحبت‌هایش درباره کناره گیری بهشتی از مالکیت ملوان اظهار داشت: «من در این باره با بهشتی صحبت کردم. بهشتی می گفت که نگاه مسئولان ملوان به وی نگاه عابربانکی است. البته وقتی به صحبت های مسئولان ملوان هم توجه می کنی می بینی که آنها هم دلایل قانع کننده ای دارند. به نظر من در این قضیه هر دو طرف صاحب حق بودند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته