دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1397 - 11:05
سرمربی تیم ملی ووشو در گفتگو با آنا:

جام‌جهانی از لحاظ کیفی سطح بسیار بالایی دارد/ آماده همکاری با کی‌روش

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: جام جهانی سطح بسیار بالایی دارد و پنج ووشوکاری که در قهرمانی جهان حضور داشتند، در این مسابقات نیز حاضر هستند.
کد خبر : 316997

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: اردوی ملی‌پوشان برای رقابت‌هاي جام جهاني ساندا که پنجم و ششم آبان در کشور چین و شهر «هانژو» برگزار می‌شود، از امروز در آکادمی ووشو آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت. نفرات دعوت شده به اردو همان کسانی هستند که در مسابقات قهرمانی جهان مدال گرفته‌اند.


وی افزود: ما به‌ جزء مسابقات جام جهانی تا آخر سال درگیر مسابقات لیگ و قهرمانی کشور هستیم. مسابقات اصلی امسال ما همان مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا بود که نتایج خوبی گرفتیم و موفق به کسب دو طلا و چهار نقره شدیم. جام جهانی هم سطح بسیار بالایی دارد و از لحاظ کیفی از بقیه مسابقات بالاتر است و پنج نفری که در قهرمانی جهان حضور داشتند، در این مسابقات نیز حاضر هستند. محسن محمدسیفی، یوسف صبری، معین تقوی، میلاد عارفی‌مقام و حمیدرضا قلی‌پور افراد دعوت شده به اردو هستند.


اوجاقی ادامه داد: پس از این مسابقات، از اواسط آبان مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان در اردبیل آغاز خواهد شد و در کنار آن به‌صورت دوره‌ای مسابقات لیگ ووشو را نیز داریم که تیم‌های دانشگاه آزاد، پارس جنوبی، پاس ناجا، مقاومت تهران، هیأت هرمزگان، هیأت البرز و شهدای زینبیه میانه به رقابت می‌پردازند و شهرداری دامغان نیز انصراف داده است.


سرمربی تیم ملی ووشو درخصوص همکاری‌اش با تیم ملی فوتبال اظهار کرد: امسال درخواستی از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال برای همکاری نشده است. آن‌زمان که با تیم ملی فوتبال همکاری می‌کردم، تمرینات آنها در ساختمان پک بود. امسال نیز هر زمان که درخواست همکاری بدهند، با جان و دل در خدمت‌شان هستم.


لازم به ذکر است که رقابت‌هاي جام جهاني ساندا طي روزهاي پنجم و ششم آبان به ميزباني چين و در شهر «هانژو» برگزار مي‌شود. در اين پيکارها، مدال‌آوران رقابت‌هاي جهاني 2017 روسيه در اوزان مختلف حضور خواهند داشت.


«محسن محمدسيفي»، «حميدرضا قلي پور»، «يوسف صبري»، «معين تقوي» و «ميلاد عارفي مقام» در بخش مردان و «الهه منصوريان»، «شهربانو منصوريان» و «فريناز نذيري» در بانوان، نفرات اعزامي ايران به جام جهاني ساندا هستند که در اردوي آماده‌سازي حضور دارند.


در بخش بانوان و به دليل اينکه «مريم هاشمي» پس از رقابت‌هاي قهرماني جهان 2017 از دنياي قهرماني خداحافظي کرد، «فريناز نذيري» جايگزين شده است.


«حسين اوجاقي» و «ليلا بنداني» هدايت ووشوکاران ايران در جام جهاني چين را برعهده خواهند داشت. 
انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته