دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 13:20

امام جمعه ممسنی: دانشگاه آزاد اسلامی همایشی فراگیر با عنوان آسیب‌شناسی توسعه ممسنی برگزار کند

امام جمعه ممسنی خواستار برگزاری یک همایش فراگیر با عنوان آسیب شناسی توسعه ممسنی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شد.
کد خبر : 31689

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام محمد یعقوبی در دیدار با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی،‌ گفت: باید باور کرد که دانشگاه آزاد اسلامی به برکت این انقلاب و سرمایه مردمی ایجاد شده است.


وی گفت: باید حوزه آموزش و پژوهش در دانشگاه‌ها متحول شود و به سمت و سویی جدید سوق پیدا کند که در زمینه سرمایه‌های مالی همگام با سرمایه‌های معنوی پیش برویم و این نکته را توجه داشته باشیم که ایمان و علم تنها کارساز نیست بلکه هر دو با هم و در کنار همدیگر باشند.


نماینده ولی فقیه و امام جمعه ممسنی با اعلام رضایت از عملکرد فرهنگی – مذهبی در دانشگاه آزاد ممسنی و همکاری صمیمانه دانشگاه آزاد اسلامی در دفتر فرهنگ اسلامی این دانشگاه با دفتر امام جمعه و نهادهای ذی‌ربط فرهنگی شهرستان ممسنی مراتب تشکر و قدردانی خود را از دکتر اسماعیل شمس‌الدینی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ابراز کرد.


سرپرست واحد ممسنی نیز اظهار کرد:‌ تعامل دانشگاهیان و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با امام جمعه شهرستان ممسنی خوب و سازنده بوده است و این را به فال نیک می‌گیریم و در راستای این نشست و دیدارها با حضرتعالی و مجموعه دوستان فرهنگی، نیاز به همکاری و ارائه راه و روش مطلوب در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه داریم.


شمس‌الدینی از امام جمعه ممسنی برای همکاری بیشتر با دانشگاه و شرکت در همایش‌های دانشگاه با عنوان‌‌های فرهنگی و غیره خواستار مساعدت شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته