دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بازیگر قدیمی سینما:

دستمزدهای بالا برای همه بازیگران نیست

یک بازیگر قدیمی سینما گفت:دستمزدهایی که گاهی مطرح می‌شود، مربوط به تعداد معدودی از سوپراستارها است و برای همه بازیگران نیست.
کد خبر : 316885
636743470673462723_md.jpg

عزت‌الله رمضانی‌فر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره نگاه توأم با گلایه برخی مردم نسبت به دستمزد بازیگران و شایعاتی که در این باره وجود دارد، گفت: رقم‌هایی که گاهی مطرح می‌شود، مربوط به تعداد معدودی از سوپراستارها است و برای همه بازیگران نیست. 


وی اظهار کرد: معمولاً دستمزد بازیگران نقش‌ پایین، قربانی دستمزد بالای سوپراستارها می‌شود. البته این از قدیم هم بوده است و استدلال تهیه‌کننده هم این است که آن سوپر‌استار، عامل فروش فیلم ماست.


این بازیگر قدیمی سینما گفت: چندی پیش بازی در سریال 52 قسمتی«افسانه هزارپایان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی شهاب عباسی را برای شبکه نسیم به پایان بردم که درباره قصه‌های قدیمی است .


وی با اشاره به این که برای دریافت دستمزدها هم به مشکل می‌خوریم، گفت: مثلاً در سریال علی‌البدل به کارگردانی آقای سیروس مقدم با این که دستمزدها به‌موقع پرداخت شد و در جریان تولید هم تدارکات خوبی برای عوامل فراهم شده بود، با این حال، ما برای یک ماه و نیم فیلمبرداری قرارداد بسته بودیم اما کار سه ماه طول کشید. متأسفانه مابه‌التفاوت این مدت را هم پرداخت نکردند و فراموش شد.


رمضانی‌فر ادامه داد: فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» به کارگردانی محمدرضا خاکی را آماده اکران دارم.


وی با بیان اینکه فیلم سینمایی «دم سرد» که در جشنواره های خارجی خوش درخشید را هم آماده اکران دارم،گفت: چند مورد مورد پیشنهاد کار شده است.در این بین فیلم «فرار» به کارگردانی عباس رزیجی قطعی است که تا یک ماه آینده کار را شروع می‌کنیم.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته