دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با 13 آبان؛

نمایشگاه نگاره‌ای بر پیشانی شیطان برگزار می‌شود

آثار برگزیده نمایشگاه «نگاره‌ای بر پیشانی شیطان» روی دیوار لانه جاسوسی نقش می‌بندد.
کد خبر : 316870
نگاره هایی برپیشانی شیطان.jpg

دبیر برگزاری نمایشگاه «نگاره‌ای برپیشانی شیطان» در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: یکی از مهم‌ترین دیوارهایی که شاید بشود گفت در دنیا هم خیلی مطرح است، دیوار لانه جاسوسی سابق آمریکا است. دیواری که روزی دانشجویان انقلابی از آن بالا رفتند.آنها بزرگ‌ترین کار استکبار‌ستیزانه بعد از انقلاب که به اسم انقلاب دوم نامیده شد و امام هم از آن حمایت فرمودند را انجام دادند و به این ترتیب لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد.

مهدی احدی اظهار کرد: الان شاهد هستیم گردشگران فرهیخته خارجی از اروپا و آمریکا به‌صورت خاص می‌آیند تا لانه جاسوسی سابق آمریکا را ببینند و دیده‌ایم که با این دیوارها سلفی و عکس می‌گیرند. این دیوارها خیلی برایشان اهمیت دارد. ما می‌خواهیم حالا که این دیوارها این‌قدر مهم هستند، از این طریق پیام انقلابی‌مان را به‌‌روز کرده و به جهان مخابره کنیم. سازمان بسیج دانشجویی متولی فراخوان هنرمندان عزیز، چه دانشجو، چه گروهی و چه انفرادی شده است تا ایده‌ها و طرح‌های خودشان را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت : روز سیزدهم آبان در حاشیه مراسم، نمایشگاه برگزار شده و طرح‌ها را به رأی مردم و داوران می‌گذاریم و طرح‌های برگزیده را به نام همان هنرمند روی دیوار ثبت می‌کنیم. فراخوان محدودیت نداشته و همه هنرمندان می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند. بزرگترین هدف، رساندن پیام استکبارستیزانه به دنیا است. آخرین زمان ارسال آثار ازسوی هنرمندان 10 آبان است. 

از سوی دبیر فراخوان، شماره‌ تلفن 09058423855 جهت هماهنگی و پاسخگوی به سوالات احتمالی شرکت‌کنندگان اعلام شده است.

انتهای پیام/خ

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
عطا محمدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
۰
انشالله در نیل به اهداف تان موفق باشید
مهدی سواری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
۰
هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید کاری میکنیم که دیوار شمارو به موزه تبدیل میکنیم
هلدینگ شایسته