دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

قانون‌شکنی همام در روز روشن/ استقلال قربانی نیروی هوایی

هافبک هجومی استقلال به صورت غیرقانونی برای تیم نیروی هوایی عراق به میدان رفت و این موضوع واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال عراق و باشگاه استقلال را درپی داشت.
کد خبر : 316860

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، طارق همام هافبک هجومی تیم استقلال که با تجویز دکتر نوروزی پزشک استقلال می‌بایست 10 روز به استراحت مطلق می‌پرداخت در اقدامی عجیب در دیدار تدارکاتی برای تیم سابق خود یعنی نیروی هوایی عراق بازی کرد تا صدای استقلالی‌ها دربیاید.

اینکه آیا بازیکنی می‌تواند با وجود قرارداد با باشگاهی برای باشگاه دیگری هرچند تدارکاتی بازی کند یا خیر؟ سؤالی است که کارشناسان حقوقی باید پاسخ آن را بدهند.

اما بازیکنی که تحت قرارداد باشگاهی قرار دارد و به راحتی آب خوردن بتواند در دیدار دوستانه برای باشگاه دیگری بازی کند اتفاقی است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت، طارق همام باید متوجه این موضوع باشد در تیمی بازی می‌کند که میلیون‌ها هوادار دارد و تماشاگران اخبار بازیکنان تیم‌شان را با جزئیات پیگیری می‌کنند.

علاوه بر این، همام باید پاسخ بدهد با اینکه نوروزی پزشک باشگاه استقلال او را 10 روز از تمرینات منع و این بازیکن عراقی مصدومیت را دلیل عدم حضور در تمرینات استقلال و تیم ملی عراق عنوان کرده بود، چطور به طور ناگهانی در دیدار تدارکاتی برای تیم عراقی به میدان رفته است؟

اگر قرار باشد بازیکنی بدون هماهنگی و به بهانه مصدومیت به کشورش سفر کند و به صورت غیرقانونی برای تیم سابق خود بازی کند سنگ‌ روی سنگ بند نخواهد شد و از این پس هر بازیکنی می‌خواهد با قانون‌شکنی و نادیده گرفتن حقوق باشگاه تحت قراردادش و زیر پا نهادن آن به هدف خود برسد.

در صورتی که مسئولان باشگاه استقلال قاطع و جدی با این مورد برخورد نکنند ممکن است فردا اتفاقات بدتری رخ دهد؛ سران باشگاه استقلال باید یک بار برای همیشه این موضوع را مورد بررسی قرار داده و برخورد مناسب با آن داشته باشند.

قانون‌شکنی همام در روز روشن این پیام تلخ را برای فوتبال ایران دارد که بازیکنان متخلف و قانون‌شکن می‌توانند به راحتی قانون فوتبال را زیر پا بگذارند و با ریش سفیدی اطرافیان و عذرخواهی همه چیز به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/4078/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته