دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1397 - 11:11

معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.
کد خبر : 316859
IMG_3892.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در این مراسم که با حضور معاونان، مدیران و رؤسای دانشکده‌ها حضور داشتند با بیان اینکه  کار فرهنگی و توجه به ملزومات فرهنگی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است ،گفت: با تقویت فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در دانشگاه نه تنها معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور حل خواهد شد؛ بلکه شاهد جهش قابل توجه دانشگاه‌ها در زمینه علمی خواهیم بود.


حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی با تأکید بر اینکه امروز کشور در یک جنگ نابرابر رسانه‌ای و فرهنگی قرار دارد، افزود: حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، سردمداران حرکت و جهش فرهنگی در دانشگاه هستند که می‌توانند با برنامه‌ریزی مدون به اهداف تعیین شده دست پیدا کنند.


وی با اشاره به این مسئله که حوزه فرهنگی و دانشجویی علاوه بر کارکرد فرهنگی، توجه خاصی را به مسائل دانشجویی و مطالبات آنان داشته باشد، خواستار نظارت کافی و جدی بر  خوابگاه‌ها، سلف‌سرویس‌ها، اردوهای دانشجویی و... شد.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم با بیان اینکه تغییر و جابه‌جایی علاوه بر اینکه خلاقیت و تنوع کاری را افزایش می‌دهد، گفت: حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از حوزه ‌های مهم  فرهنگی است که می‌تواند نقش مهمی را در فرهنگ‌سازی و پیاده‌کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی داشته باشد.


حجت‌الاسلام علی عطایی‌نسب، استفاده از نسل جوان در مدیریت‌های کلان دانشگاهی را یکی از موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی خواند و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید نیازمند کمک و همیاری نه‌تنها مسئولان کشوری بلکه استادان، دانشجویان و کارکنان خود نیز هست.


در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از زحمات علیرضا شکوه‌فر معاون سابق فرهنگی و دانشجویی واحد اهواز قدردانی و گودرز شاطری به‌عنوان معاون جدید این حوزه معرفی شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته