دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علیرضا بیرانوند:

دروازه‌بان‌های تیم ملی با هم دوست هستند/ رقابت سالم در تمرینات

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: گلرهای تیم ملی با هم دوست هستند و رقابت سالمی با هم دارند.
کد خبر : 316840

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران درخصوص شرایط تیم گفت: خدا را شکر بچه‌ها همه در تمرین حاضر شدند و تیم کامل شد. تمرینات خوبی را برگزار می‌کنیم و امیدوارم بازی خوبی را مقابل بولیوی شاهد باشیم. 

وی در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی و اینکه این بازی‌ها معمولا با تیم‌های درجه 1 و مطرح برگزار می‌شود گفت: به هر حال ما قبل از جام‌جهانی هم بیشتر با همین تیم‌ها بازی کردیم اما تیم ملی در جام‌جهانی درخشش داشت. مسلماً بازی با تیم‌های خوب می‌تواند به پیشرفت تیم‌ ملی خیلی کمک کند. به نظرم بولیوی هم تیم بسیار خوبی است و چندی پیش مقابل برزیل و آرژانتین نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و با برزیل به تساوی رسیده است. 

وی در خصوص رقابتش با دیگر دروازه‌بانان دعوت شده به اردوی تیم ملی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی گفت: تمام بازیکنان سعی‌شان این است که روزبه‌روز بهتر شوند. ما دروازه‌بانان نیز با هم دوست و رفیق هستیم و رقابت سالمی داریم. باید تمرینات خودمان را به‌خوبی ادامه دهیم تا بتوانیم نظر سرمربی را جلب کنیم. 

انتهای پیام/4051/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته