دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برای سومین بار «بی تو» آماده ساخت می‌شود

یک کارگردان سینما از ساخت هشتمین فیلم خود با نام «بی‌تو» خبر داد.
کد خبر : 316830
128146.jpg

داود موثقی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: این روزها در حال بازنویسی و مراحل پایانی کار فیلمنامه «بی تو» هستم که بعد از دو بار شکست در پیش تولید، برای سومین برای وارد پیش تولید و ساخت آن می شویم.

این کارگردان سینما با بیان اینکه فصل پاییز و زمستان زمان ساخت فیلم «بی تو» است ، ادامه داد: این فیلم که یک ملودرام عاشقانه و طنز اجتماعی است، در تهران فیلمبرداری خواهد شد.

موثقی اظهار کرد: بهمن حیدری: صدابردار، اصغر رفیعی جم : فیلمبردار و محمد قومی به عنوان گریمور در این فیلم حضورشان قطعی شده است. 

وی درباره فیلم سینمایی «دختر از من، پسر از تو» که آن هم پیش از این فیلم در مرحله پیش تولید متوقف مانده بود گفت: به دلیل طولانی شدن پیش تولید این فیلم و همین‌طور عوض شدن تهیه کننده، این فیلم همچنان مانده است و اگر هر سرمایه‌گذاری بخواهد روی ‌آن دست بگذارد، قطعاً باید نظر هدایت فیلم را که تهیه کننده آن است را تأمین کند.

به گزارش آنا چندین فیلم در کارنامه کارگردانی داود موثقی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می‌توان به «کلید ازدواج»، «بله برون»، «دعوت به شام»، «خواستگار محترم» و «دو عروس» اشاره کرد. 

انتهای پیام/4046/خ

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ هنر آنا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب