دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری مسابقات مهارت فردی دانشجویان والیبالیست/ دانشجوی بوشهری اول شد

مسابقات مهارت فردی دانشجویان والیبالیست در حاشیه مسابقات کشوری والیبال دسته 2 دختران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی شهرکرد برگزار شد.
کد خبر : 31683

به گزارش خبرنگار آنا، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: در حاشیه مسابقات کشوری والیبال دسته 2 دختران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد شهرکرد، دانشجویان در این دوره از رقابت‌ها در مسابقات مهارتی فردی شرکت کردند.


دکتر محمد خسروی افزود: این مسابقات در سه ایستگاه اول (پاس پنجه بالاسر) ایستگاه دوم (ساعد بالاسر) و ایستگاه سوم (سر و در مناطق مشخص شده) و با حضور تیم‌های شرکت کننده به صورت فردی برگزار شد.


وی خاطرنشان کرد: در نتیجه برگزاری مسابقات مهارتی فردی، فائزه عبد شاهزاده از استان بوشهر موفق به کسب مقام اول شد. همچنین سمانه علیزاده از استان آذربایجان غربی عنوان دوم را به خود اختصاص داد و سحر حسینی‌نژاد هم از استان یزد به مقام سوم دست یافت.


معاون فرهنگی و دانشجویی واحد شهرکرد، هدف از برگزاری این مسابقات را انتخاب برترین‌های فردی در تکنیک‌های فردی رشته ورزشی والیبال عنوان کرد.


در این مراسم از نفرات اول تا سوم با اهدای جایزه تجلیل شد.


برگزاری کارگاه آسیب شناسی ورزشی ویژه دانشجویان خواهر والیبالیست


به گزارش آنا، مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم گفت: کارگاه آسیب شناسی ورزشی ویژه دانشجویان شرکت کننده در مسابقات کشوری والیبال خواهران دسته 2 دانشگاه های آزاد اسلامی به همت تربیت بدنی واحد شهرکرد و با استقبال خوب ورزشکاران برگزار شد.


علی همتیان افزود: در این کارگاه مربیان، سرپرستان و ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات سراسری والیبال خواهران کشور حضور داشتند.


وی بیان کرد: در این کارگاه شرکت کنندگان با آسیب های رشته ورزشی والیبال، پیشگیری از آسیب دیدگی والیبال، بانداژکشی آسیب ورزشی، آسیب رباط، تاندون و عضله و راه های پیشگیری و درمان آشنا شدند.


دکتر خسرو جلالی تدریس این کارگاه آموزشی را بر عهده داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته