دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1394 - 13:10
شیخ‌الاسلامی عنوان کرد

تمرکززدایی در دستور کار کمیسیون دائمی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی

رئیس کمیسیون دائمی هیأت امنای استان خراسان رضوی گفت: تمرکززدایی با جدیت در دستور کار کمیسیون هیأت امنای استان خراسان رضوی قرار گرفته است.
کد خبر : 31681

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عباس شیخ‌الاسلامی در بیست و دومین جلسه‌ کمیسیون هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی که به میزبانی واحد سبزوار برگزار شد، اظهار کرد: سبزوار، جزو شهرهای بزرگ استان با تاریخ دیرینه و پیشینه‌ پُربار، نقش محسوسی در توسعه‌ علم و فرهنگ منطقه و کشور داشته و خوشحالیم امروز چنین دانشگاه مجهزی در سطح شهرستان مشغول به فعالیت است.








شیخ‌الاسلامی چابکی و انعطاف‌‌‌پذیری اخیر مجموعه‌ دانشگاه آزاد اسلامی را مرتبط با اجرای طرح تجمیع 2 در این مجموعه عنوان و تصریح کرد در نظر داریم با اجرای طرح سیستم شورایی در راستای کاستن از تمرکززدایی گام برداریم تا بیش از پیش، موجبات مشارکت همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد اهداف عالیه‌ دانشگاه فراهم شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی یکی از نقاط مثبت برگزاری دوره‌ای جلسات کمیسیون دائمی هیأت امنای استان در سطح واحدها را بازدید از واحدهای مختلف دانشگاهی و آگاهی اعضای کمیسیون از امکانات، زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های این دانشگاه‌ها عنوان کرد.


دبیر هیأت امنای استان خراسان‌رضوی، آبادانی و توسعه‌ امروز سبزوار را مرهون تلاش مردم و مسئولان آن دانست و خاطرنشان کرد: سبزوار در بخش توسعه‌ آموزش عالی نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته و امروز به درستی، یک شهر دانشگاهی لقب گرفته است.


رئیس واحد مشهد ابراز امیدواری کرد که توسعه‌ کمی فضاهای آموزشی و امکانات رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار به توسعه‌ کیفی در زمینه‌های علمی و فرهنگی آن منجر شود.


شیخ‌الاسلامی چابکی و انعطاف‌‌‌پذیری اخیر مجموعه‌ دانشگاه آزاد اسلامی را مرتبط با اجرای طرح تجمیع 2 در این مجموعه عنوان و تصریح کرد در نظر داریم با اجرای طرح سیستم شورایی در راستای کاستن از تمرکززدایی گام برداریمه تا بیش از پیش، موجبات مشارکت همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد اهداف عالیه‌ دانشگاه فراهم شود.


وی طرح تجمیع دبیرخانه‌ استان و سازمان مرکزی واحد مشهد را از دیگر رویدادهای مهم استان عنوان کرد و گفت: در راستای کاهش بروکراسی اداری و کاهش هزینه‌ها، مقرر شد این دو حوزه‌ مهم در ساختمانی جدید در بزرگراه میثاق مشهد در کنار یکدیگر به فعالیت خود ادامه دهند.



شیخ‌الاسلامی با توجه به ابلاغ چارت جدید سازمانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، از واحدهای استان خواست تا با فرصت دادن به نیروهای مستعد خود، در راستای پویایی مجموعه‌ بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی گام بردارند.


شیوه‌نامه وضعیت مالی واحدها و مراکز دانشگاهی استان و ساماندهی آنها، ارائه‌ مدل علمی مربوط به اطلاعات اراضی، ساختمان‌ها و اسناد مالکیت واحدهای دانشگاهی و تأسیس مرکز تحقیقاتی گیاهان دارویی نیز از دیگر مواردی بود که در بیست و دومین کمیسیون دائمی هیأت امنای استان خراسان رضوی مطرح و بررسی شد.


اعضاء شرکت‌کننده در بیست‌ و دومین کمیسیون دائمی هیأت امنای استان خراسان رضوی در پایان این نشست با حضور در سایت مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، از مسجد پیامبر اعظم(ص) و تعدادی از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجموعه‌ کارگاهی و آزمایشگاهی این دانشگاه بازدید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته