دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 12:58
تحلیلگر رژیم صهیونیستی:

حزب‌الله با یک حمله صهیونیست‌ها را به قرون وسطی بازمی‌گرداند

یک مورخ نظامی رژیم صهیونیستی درباره قدرت ویرانگر موشکی حزب‌الله لبنان هشدار داد و گفت که حزب‌الله می‌تواند عمق راهبردی این رژیم را هدف حملات خود قرار دهد.
کد خبر : 316744
868d0587-f7da-40fa-8d26-78cfad197b9a.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، روزنامه الاخبار در گزارشی نوشت: «عاربار یوسف با هشدار درباره هدف قرار دادن عمق راهبردی اسرائیل از سوی حزب‌الله لبنان گفت اگر اسرائیلی‌ها همان‌گونه که ادعا می‌کنند ‌بتوانند لبنان را به عصر حجر بازگردانند، حزب‌الله با حملات خود می‌تواند اسرائیل را به قرون وسطی برگرداند.»

مورخ نظامی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه 10 تلویزیون این رژیم افزود: «پیش‌تر در مقاله خود در روزنامه هاآرتص گفته بودم که اسرائیل نمی‌تواند قدرت موشک‌های سنگین حزب‌الله را بازدارد و حزب‌الله لبنان از جنگ 2006 آموخته است که چگونه مقابل حملات اسرائیل از خود دفاع کند.»

«عاربار یوسف» گفت: «حزب‌الله موشک‌هایش را در زیرِ زمین و در مناطقی پنهان کرده که دسترسی به آنها سخت است. حزب‌الله نقطه اتکای خود را بر این تاکتیک قرار داده است، زیرا اطمینان دارند که اسرائیل تلاش می‌کند این ظرفیت آنها را هدف قرار دهد.»

این کارشناس امور امنیتی رژیم صهیونیستی تصریح کرد که حزب‌الله می‌داند که اگر جنگ رخ دهد، صهیونیست‌ها درصدد هدف قرار دادن توان موشکی‌ آنها برمی‌آیند، بنابراین تلاش دارند تا موشک‌ها را در اسرع وقت پرتاب کنند و این، کار را بر رژیم صهیونیستی سخت می‌کند.

وی افزود: «موشک‌های حزب‌الله نقطه‌زن هستند و می‌توانند تا ده‌ها متر اطراف هدف را تخریب کنند. بنابراین، هرگونه اقدام نسنجیده از سوی رژیم صهیونیستی تبعات سنگینی خواهد داشت.»

انتهای پیام/4033/ن

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
مومنی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
۰
دم حزب الله گرم خدا بهتون قوت بده
اسحاق اهری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
۰
مرگ بر سهیونیسم مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود
هلدینگ شایسته