دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1394 - 10:42
در گفت‌وگو با آنا

بادامکی: پرچم فوتبال خراسان بالاست/ پدیده مشکل مالی ندارد

کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: مهم این است که ما دو نماینده در لیگ برتر داریم و پرچم فوتبال خراسان بالا است.
کد خبر : 31669

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره دیدار تیم‌های پدیده و فولاد خوزستان عنوان کرد: «بازی با فولاد یکی از سخت ترین بازی‌های ما در لیگ برتر خواهد بود. این تیم سازماندهی خیلی خوبی دارد و یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شود اما ما هم در مقابل آنها دست و پا بسته نیستیم و برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.»


وی در ادامه افزود: «دیدار مقابل فولاد اولین بازی ما در ورزشگاه خانگی مان است. بنابراین سعی می کنیم در مقابل هوادارانمان بازی خوبی انجام دهیم. امیدواریم هواداران نیر در این بازی ما را تنها نگذارند و با تشویق هایشان به ما کمک کنند.»


کاپیتان تیم پدیده در پاسخ به این سوال که کدامیک از تیم‌های پدیده یا سیاه‌جامگان به عنوان تیم اول استان خراسان محسوب می شود؟ تصریح کرد: «برای مردم خراسان این دو تیم هیچ فرقی ندارند. مهم این است که ما دو نماینده در لیگ برتر داریم و پرچم فوتبال خراسان بالا است.»


بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد خوبش در هفته اول لیگ برتر مقابل تیم پرسپولیس تصریح کرد: «من سال‌های زیادی در پرسپولیس حضور داشتم و مقابل این تیم انگیزی زیادی داشتم و خوشحالم که توانستم بازی خوبی به نمایش بگدارم. ضمن اینکه دیگر بازیکنان پدیده هم در این بازی فوق العاده بودند.»


بادامکی درباره کم‌تجربه بودن سرمربی پدیده گفت: «اینکه مهاجری تا الان سابقه سرمربیگری تیم‌های لیگ برتری را نداشته درست است اما وی دستیار سرمربیان بزرگی همچون فیروز کریمی بوده و تجارب زیادی در کنار وی کسب کرده است. ضمن اینکه در دنیای فوتبال بسیاری از مربیان بی تجربه توانسته اند در نخستین حضورشان در سطح اول فوتبال نتایج خوبی کسب کنند.»


وی در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «اینکه می گویند پدیده مشکل مالی دارد واقعیت ندارد. خوشبختانه چکی که پیش از فصل به ما داده شد پاس شد و ما نیز توانستیم آن را به پول نقد تبدیل کنیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته