دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 10:41
بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا؛

خداحافظی حمزه محمدی از دنیای قهرمانی

حمزه محمدی، وزنه‌بردار کشورمان در دسته ۶۵ کیلوگرم، صاحب گردن‌آویز برنز شد و در مکان سوم رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ ایستاد.
کد خبر : 316686
محمدی.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، حمزه محمدی، وزنه‌بردار کشورمان در دسته ۶۵ کیلوگرم، صاحب گردن‌آویز برنز شد و در مکان سوم رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ ایستاد.

محمدی در این خصوص گفت: رقابت سختی داشتم و می‌دانستم باید در انتخاب وزنه‌هایم دقت کنم اما موضوعات دیگری نیز در زمان رقابتم وجود داشت که باعث شد نتوانم مدال نقره را قطعی کنم.

وی افزود: متاسفانه تعداد زیادی از وزنه‌هایی که رقبای من می‌زدند، خطا بود اما داوران به راحتی دو چراغ سفید به آن می‌دادند که واقعا جای تعجب داشت. اگر یکی از همان خطاها را می‌گرفتند، من نایب قهرمان می‌شدم. البته باید بگویم با وزنه مشترک با وزنه‌بردار هندی به این مقام رسیدم اما وزنم کمتر از او بود. وزنه‌بردار هندی نیز تلاش زیادی داشت و این در حالی است که او را هرگز در گذشته ندیده بودم.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: در پاراآسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو طلا گرفتم. در پاراآسیایی ۲۰۱۴ صاحب مدال نقره شدم و اینجا بعد از کسب مدال برنز، از آنجا که کلکسیون مدال‌هایم کامل شده، از ورزش قهرمانی خداحافظی می‌کنم. امیدوارم توانسته باشم در این سال‌ها افتخارات خوبی را برای کشورم کسب کرده باشم و مردم از تلاش‌هایم رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته