دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 10:13
رئیس کمیسیون اجتماعی جلسه غیرعلنی مجلس را تشریح کرد؛

ارائه کارت‌های اعتباری 100 هزار تومانی به اقشار کم‌ درآمد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به‌زودی کارت‌های اعتباری 100 هزار تومانی به 11 میلیون نفر ارائه می‌شود.
کد خبر : 316672
سلمان-خدادادی.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سلمان خدادادی در جمع خبرنگاران، در تشریح جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی که با حضور محمدباقر نوبخت و محمود حجتی به بررسی بسته حمایتی دولت برگزار شد، اظهار کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی را درباره بازار ارز و مسائل کلان اقتصادی ارائه داد.

وی افزود: نوبخت همچنین درباره بسته حمایتی دولت از اقشار کم درآمد جامعه به نمایندگان توضیح داد و گفت: به‌زودی کارت‌های اعتباری 100 هزار تومانی به 11 میلیون نفر ارائه می‌شود تا بتوانند با آن از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه افراد شامل دریافت این کارت‌ها را اینگونه معرفی کرد: این 11 میلیون نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و برخی نهادهای دیگر هستند که در مجموع شامل  6 نهاد خواهد شد.

خدادادی تصریح کرد: نوبخت در این جلسه توضیح داد که تاکنون 230 هزار میلیارد تومان سبد کالا به اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه ارائه شده است و در این نوبت هم حدود 11 هزار میلیارد تومان به اقشار آسیب‌پذیر  جامعه داده خواهد شد.

انتهای پیام/4034

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
۰
با کارت 100 هزار تومانی مشکل هیچ فقیری حل نمی‌شود . واقعا جای تاسف و شرم و خجالت و ننگ شدید است که کشوری که بر روی منابع عظیم نفت و گاز و طلا و مس خوابیده است ، این‌همه فقیر و نیازمند و کارتن خواب و بیکار داشته باشد .
هلدینگ شایسته