دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 00:54

مدعیان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال

رقابت های لیگ برتر بسکتبال در حالی آغاز خواهد شد که تیم‌های مدعی قهرمانی را می‌توان پیش از شروع مسابقه‌ها مشخص کرد.
کد خبر : 316591

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از سوم آبان آغاز می‌شود و 11 تیم در این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد تا با ارائه بازی‌های جذاب منتخبین تیم ملی را مشخص کنند.

تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری گرگان، پدافند رعد هوایی دزفول، پتروشیمی بندر امام، شیمیدُر تهران، پالایش نفت آبادان، شهرداری تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، نیروی زمینی تهران، آویژه صنعت مشهد و پگاه تهران تیم‌هایی هستند که در رقابت‌های این فصل حضور دارند.

در سال‌های اخیر چند تیم رقابت جذابی را برای رسیدن به جام قهرمانی از خود نشان دادند و تیم قهرمان از میان یکی از آنها انتخاب شده است و روی کاغذ می‌توان تیم‌های مدعی را برای رقابت‌های این فصل انتخاب کرد. اگرچه برخی تیم‌ها با جذب بازیکنان ملی‌پوش تلاش کردند تا پیش از شروع رقابت‌ها اسب‌شان را برای قهرمانی زین کنند. 

فصل گذشته تیم شهرداری تبریز قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد اما حضور این تیم تا روزهای پیش از اعلام هفته اول به‌طورقطع حتمی نبود. دلیل این موضوع هم مسائل مالی عنوان شده بود. اتفاقی که برای تیم مهرام نایب‌قهرمان سال گذشته رخ داد و این تیم در مسابقه‌های این فصل غیبت دارد. 

پتروشیمی بندر امام که امسال موفق شد قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود، یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی به‌شمار می‌رود. این تیم باتوجه به ملی‌پوشانی که دارد از هفته اول برای ایستادن در صدر جدول با رقبا مسابقه می‌دهد.

دانشگاه آزاد که نقش ویژه‌ای در توسعه ورزش کشور دارد در رقابت‌های باشگاهی بسکتبال داعیه قهرمانی دارد و مسلماً یکایک حریفان را اذیت خواهد کرد.

شیمیدُر تهران هم در یکی دو فصل اخیر تیم چغری نشان داده که بدون شک این فصل با افزایش تجربه مدیران این تیم شاهد نمایش بهتری از شیمیدُر خواهیم بود.

بازگشت ذوب‌آهن اصفهان به رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از اتفاقات خوب بازی‌های این فصل است. ذوب‌آهن یکی از تیم‌های ریشه‌دار لیگ برتر بسکتبال است که می‌تواند این فصل تنور رقابت‌های لیگ را گرم و رقابت‌ها را جدی‌تر از قبل کند. 

با شروع سطح اول رقابت‌های باشگاهی بسکتبال شاهد معرفی بازیکنان آینده‌داری خواهیم بود که می‌توانند در آینده در کنار بازیکنان باتجربه تیم ملی را در عرصه‌های بین‌المللی یاری کنند. 

برنامه هفته اول لیگ برتر بسکتبال: 

ذوب‌آهن اصفهان - پالایش نفت آبادان

پدافند رعد هوایی دزفول - پگاه تهران

شهرداری گرگان - دانشگاه آزاد

شیمیدُر تهران - نیروی زمینی تهران

پتروشیمی بندر امام - آویژه صنعت مشهد

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته