دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با آنا:

ارز پرسپولیس در خزانه بانک مرکزی مانده است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه ارز پرسپولیس در خزانه بانک مرکزی مانده است.
کد خبر : 316550
پرسپولیس.jpg

پندار خمارلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا در خصوص مشکلات مربوط به پرداخت ارز مبادله‌ای و دولتی به پرسپولیس اظهار کرد: دستور این امر را وزیر ورزش صادر کرده بودند و هماهنگی‌های لازم انجام شده است. قرار بود ارز ثانویه به باشگاه تعلق بگیرد اما این ارز در بانک مرکزی مانده و متاسفانه بانک مرکزی هیچگونه همکاری با ما نداشته است. ما حتی اجازه خرید ارز آزاد هم نداریم، از طرفی پرداختی برانکو، کادر فنی و بازیکنان خارجی تیم تنها با ارز صورت می‌گیرد. 

وی افزود: پرسپولیس در آستانه دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و از مسئولان درخواست می‌کنیم که در این برهه حساس کمک کنند تا مشکلات برطرف شود. واقعیت این است که بودجه‌ای هم قرار نیست به باشگاه تعلق بگیرد، تنها لازم است که مشکل تخصیص ارز ثانویه برطرف شود. اگر جناب آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی دستور بدهد در کمتر از دو ساعت این مشکل حل خواهد شد. پول ما هم‌اکنون در خزانه بانک مرکزی و دولت است. 

مدیر روابط عمومی پرسپولیس افزود: درخصوص پاداش‌های کادر فنی و بازیکنان تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا، پرداختی‌ها به‌طول کامل پرداخت شده است و در مراحل بعدی هم در صورت صعود پاداش‌ها به موقع پرداخت خواهد شد. باید مسئولان به‌طور کامل همکاری کنند. هم‌اکنون حریف ما السد قطر تا دندان مسلح است و در بازی رفت در قطر تمام امکانات دولتی و حکومتی در اختیار باشگاه قرار گرفته بود تا نماینده‌شان در آسیا نتیجه بگیرد. 

وی در خصوص ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا به ورزشگاه آزادی برای ترمیم و نیاز به بودجه 8 میلیاردی برای بازسازی گفت: این ایرادات حدودا چهارده بند دارد که در هر بندی دو یا سه ایراد گرفته شده است. برخی از این ایرادات جزئی و برخی کلی است. باید برای این امر بودجه تخصیص داده شود، در این صورت برای بازی نیمه‌نهایی و فینال می‌توانیم ایرادات را به‌گونه‌ای برطرف کنیم که مشکلی پیش نیاید اما هزینه بازسازی با باشگاه نیست و مربوط به وزارت ورزش است. 

خمارلو در پایان در خصوص بدهی‌های باشگاه اظهار کرد: بار عمده بدهی‌های باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است و تنها بدهی‌های جاری و پرداختی‌های مربیان و کادر فنی و خارجی‌ها مانده است. به هر حال صعود پرسپولیس به فینال پاداش بزرگی را نصیب این تیم خواهد کرد و برای قهرمان 4 میلیون دلار و برای نایب قهرمان 2 میلیون دلار پاداش در نظر گرفته شده است. در صورت صعود پرسپولیس به فینال قطعا می‌توانیم پاداش هیات مدیره و بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم و حجم زیادی از مشکلات مربوط به هزینه‌ها و بدهی‌های باشگاه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته