دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتخابات هيأت رئيسه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان برگزار شد/ موسوی دبيركل ماند

در انتخابات امروز هیأت رئیسه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با رأی اکثریت اعضا، سید نظام‌الدین موسوی یک بار دیگر به عنوان دبیرکل این تشکل برگزیده شد.
کد خبر : 316511
2279252.jpg

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، سخنگوی این انجمن اعلام کرد که در انتخابات امروز هیأت رئیسه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با رأی اکثریت اعضا، سیدنظام‌الدین موسوی یک بار دیگر به عنوان دبیرکل این تشکل برگزیده شد.

مقداد ذکی‌زاده گفت: جلسه هیأت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان امروز (16 مهر) در محل دفتر انجمن با دستور کار انتخاب هیأت رئیسه و اصلاح مرامنامه و اساسنامه برگزار شد. در این جلسه مطابق اساسنامه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، انتخابات داخلی برای تعیین اعضای هیأت رئیسه در سال دوم دور دهم برگزار شد و با اکثریت آرا، سیدنظام‌الدین موسوی به‌عنوان دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان انتخاب شد.

به گفته سخنگوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، در این انتخابات علاوه بر دبیرکل، سایر ارکان هیأت مدیره نیز انتخاب شدند که در نتیجه مسعود بصیری به‌عنوان نایب رئیس اول، مهدی شکیبایی نایب رئیس دوم، رسول بابازاده خزانه‌دار، محمد عمرانی دبیر اول و مقداد ذکی‌زاده به عنوان دبیر دوم هیأت مدیره و سخنگو برگزیده شدند.
 انتهای پیام/4071/ن

انتهای پیام/

برچسب ها: دبیرکل سیاسی آنا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب