دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1397 - 16:16
رئیس فدراسیون اسکی در گفتگو با آنا:

لغو اردوهای برون‌مرزی به دلیل نوسانات ارزی

رئیس فدراسیون اسکی گفت: به دلیل نوسانات ارزی، اعزام‌های غیرضروری خارج از کشور لغو شد.
کد خبر : 316502
عبدی افتخاری.jpg

سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درخصوص برنامه‌های این فدراسیون و بازی‌های ملی پیش‌ رو اظهار کرد: دور سوم تمرینات بدنسازی ورزشکاران رشته آلپاین شروع شده است و ما در هر دو رده جوانان و بزرگسالان مسابقات آلپاین و صحرانوردی قهرمانی جهان را در دی‌ماه پیش‌ رو داریم. همچنین مسابقات نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا در کرۀ جنوبی نیز جزو برنامه‌های پیش‌روی ماست. 

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک افزود: همچنین مسابقات قهرمانی لیگ با برنامه از پیش تعیین شده و در همه رده‌ها و هر دو بخش مردان و زنان قهرمانی برگزار می‌شود. البته امیدواریم که موانع مالی برای برگزاری مسابقات برطرف شود. 

رئیس فدراسیون اسکی درخصوص مشکلات مالی این فدراسیون و هزینه بالای وسایل این ورزش گفت: در ورزش اسکی دو گونه ورزشکار داریم. یک سری از خانواده اسکی هستند و به صورت تفریحی ورزش می‌کنند که آنها مشکلی ندارند اما در بحث قهرمانی قطعاً مشکلات زیادی پیش‌ رو خواهد بود. باید در این زمینه تدبیر و مدیریت کنیم و به همین دلیل اعزام‌های غیرضروری خارج از کشور و اردوهای برون‌مرزی را لغو کردیم. همچنین اردوهای خارج از کشور روی یخچال‌های برفی نیز لغو شد. 

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در پایان در مورد تلاطم ارزی و گرانی دلار و تأثیر آن بر قراردادها و هزینه‌های فدراسیون اظهار کرد: نوسانات ارزی قطعاً در اعزام تعداد ورزشکاران خارج از کشور تأثیرگذار است. ما باید تلاش کنیم تا با مدیریت خوب و ارتباطاتی که با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داریم مشکلات را به حداقل برسانیم. درخصوص ارز دولتی نیز یک مرحله آن را دریافت کردیم و برای مراحل بعدی نیز با حمایت وزارت و کمیته المپیک به دنبال دریافت ارز دولتی هستیم. 

انتهای پیام/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
کاظمی
United States of America
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
۰
حمایت دولت پس کجاست دولت حمایت کنه از ورزشکاران
هلدینگ شایسته