دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1397 - 14:08
رئیس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبیل عنوان کرد:

گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبیل در مرحله تولید و صادرات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبیل بر مسئله‌گرایی و نوآوری با دید فرهنگی تأكيد كرد و گفت: این دانشگاه از لحاظ امکانات آزمایشگاهی در استان پيشرو بوده و در زمینه گیاهان دارویی به مرحله تولید و صادرات رسیده‌ایم.
کد خبر : 316468
IMG_2287.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبيل، اسحاق رسولي در نشست مدیران صنایع استان اردبیل با مسئولان دانشگاه اظهار كرد: هدف اصلی، بهبود سيستم توسط خودمان است و معتقد هستیم برای توانمندشدن باید از صنایع الهام و کمک گرفت.

مديركل صنعت، معدن و تجارت استان اردبيل هم گفت: بخش خصوصی و تولید در اردبیل پیچیده نیست.

سيدحامد عاملي افزود: انقلاب صنعتی چهارم بر مبنای هوشمندسازی بوده و وظیفه ما بسترسازی مناسب است و دانشگاه آزاد اسلامي مي‌تواند در نحوه پیوند ایده و سرمایه اقدام کند.

وي ادامه داد: دانشگاه باید نقش تسهیل‌گری درخصوص کسب اعتماد ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران داشته باشد.

در اين جلسه، مشکلاتي از قبيل مطابق‌نبودن بعضی رشته‌های دانشگاهی با نیازهای واقعی استان، نبود مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی، عملیاتی‌نبودن دانشجویان، اقدام اکثر افراد به کسب و کار به‌صورت تقلیدی و تقاضامحور بودن تا برنامه‌محور بودن از سوي صنعتگران مطرح شد.

مشاوره دانشجویان درخصوص کسب و کار از بدو ورود به دانشگاه، ارتباط بیشتر دانشجویان با حوزه کار و صنعت، استقرار واحد کارآفرینی و تعاون در دانشگاه، استفاده از بازنشستگان کارخانه‌ها  برای مشاوره رایگان دانشجویان، حضور و بازدید از کارخانه‌ها برای آشنایی با مسائل موجود از جمله پيشنهادهاي مطرح‌شده در اين جلسه بود.

انتهای پیام/4062/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته