دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1397 - 13:25
مشاور دونالد ترامپ:

مجرم نشان دادن کاوانا کار دموکرات‌هاست

مشاور دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه ای‌بی‌سی (ABC) گفت: دموکرات‌ها تلاش می‌کنند برت کاوانا را یک متجاوز مجرم و سابقه‌دار نشان دهند.
کد خبر : 316446
download.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از دیلی نیوز، «کلاین کانووی» گفت که نباید به «برت کاوانا» به‌عنوان یک لکه ننگ نگاه کرد.

وی افزود که بی‌گناهی برت کاوانا مورد تأیید پلیس فدرال آمریکا قرار گرفته است. «پلیس فدرال آمریکا درباره برت کاوانا تحقیقات هفت‌مرحله‌ای انجام داده است. پلیس در این تحقیقات حدود یک‌ میلیون سند را مورد بررسی قرار داد و هزار و 200 سؤال مکتوب از وی پرسید.»

کلاین کانووی ادامه داد: آنچه امروز در فضای سیاسی آمریکا می‌بینید، فضاسازی دموکرات‌هاست.  «دموکرات‌ها تلاش می‌کنند برت کاوانا را یک متجاوز مجرم و سابقه‌دار نشان دهند.»

وی تصریح کرد: «بسیاری از زنان آمریکایی ازجمله من، به برت کاوانا نگاه می‌کنیم و چهره یکی از عزیزانمان را در او می‌بینیم. خیلی از زنان در چهره وی، برادر، همسر و پسر خود را می‌بینند و متوجه هستند که وی قربانی ترور شخصیت شده است.»

مشاور ترامپ در پایان افزود: «به دستور دونالد ترامپ عدالت برای نامزد دیوان عالی آمریکا اجرا شد و قوی‌ترین و پیچیده‌ترین تحقیقات صورت گرفت تا بی‌گناهی وی اثبات شود، پس دیگر لزومی ندارد که عدالت زیر سؤال برده شود.»

این سخنان در حالی از سوی کلاین کانووی اعلام می‌شود که وی پیش‌تر اعلام کرده بود خودش نیز قربانی سوءاستفاده جنسی است.

برت کاوانا که از سوی دونالد ترامپ برای دیوان عالی آمریکا به سنای آمریکا معرفی شده بود به دلیل اتهام سوءاستفاده جنسی تحت انتقادات شدید قرار داشت.

سنای آمریکا هفته جاری صلاحیت وی را تأیید کرد، اقدامی که خشم بسیاری از زنان و فعالان حقوق زن در آمریکا را برانگیخت.

انتهای پیام/ن

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته