دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1397 - 11:31
رئیس فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی:

حجم عظیم تکنولوژی‌های سرگرم‌کننده باعث فراموشی لذت ورزش می‌شود

رئیس فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی تأکید کرد: وجود حجم عظیم تکنولوژی‌های سرگرم‌کننده باعث فراموشی لذت ورزش می‌شود.
کد خبر : 316406

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ماتیتسین اولگ در پیام خود به مناسبت روز جهانی ورزش دانشگاهی آورده است: «امروز، 20 سپتامبر، دانشجویان جهان روز ورزش دانشگاهی را جشن می‌گیرند. روز ورزش دانشگاهی فرصت مناسبی برای یادآوری ارزش‌ها و معنای درست ورزش است. ورزش قدرت زیادی در اتحاد و آموزش دارد.»

رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشجویان تأکید کرد: «آموزش جهانی دانشگاهی برای ما بسیار اهمیت دارد. ورزش در موفقیت‌های نهایی زندگی ما تأثیر دارد و ارزش‌ها و جنبه‌های زندگی را آموزش می‌دهد. ورزش به ما یاد می‌دهد که چگونه بر ضعف‌هایمان پیروز شویم و چگونه با تیم کار کنیم و به موافقان و مخالفان خود احترام بگذاریم و طبق قوانین بازی کنیم. ورزش باعث پیشرفت ما می‌شود و با تلاش و صیانت نفس، هریک می‌توانیم نقص‌ها را به شکل بهتر برطرف کنیم.»

اولگ در پیام خود تصریح کرد: «فدراسیون بین‌المللی ورزش دانشگاهی و یونسکو طبق توافقی که سه سال پیش امضا شد تصمیم به برگزاری جشن روز ورزش دانشگاهی گرفتند. به همین منظور تصمیم داریم ورزشکاران را به مشارکت در ورزش چه در محیط‌های ورزشی و چه غیرورزشی تشویق کنیم.»

رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشجویان در پایان می‌افزاید: «جهان امروز با وجود حجم عظیم تکنولوژی‌های سرگرم‌کننده باعث فراموشی لذت ورزش می‌شود. پیدا کردن دوستان جدید و اوقات خوبی با آن‌ها گذراندن از ملزومات امروز است. همچنین تمرین و ورزش مداوم در بهبود زندگی کمک می‌کند و بهترین راه پیشرفت و ارتقای شخصیت شماست و اساس موفقیت‌های طولانی و زیاد در زندگی به‌وسیله ورزش بنا می‌شود. از پیوستن شما در برگزاری جشن روز ورزش دانشگاهی سپاسگزارم.»

انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

برچسب ها: یونسکو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته