دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یکی از «پسرهای بد» به «زیبایی ناخواسته» پیوست

ویل اسمیت در فیلم «زیبایی ناخواسته» جایگزین یک ستاره هالیوودی دیگر، هیو جکمن شد.
کد خبر : 31640

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، ویل اسمیت ستاره سیاهپوست آمریکایی در پروژه سینمایی «زیبایی ناخواسته» (Collateral Beauty) به کارگردانی آلفونسو گومز-رخون به جای هیو جکمن استرالیایی سفیدپوست بازی خواهد کرد.


قرار بود هیو جکمن، بازیگر استرالیایی «مردان مجهول»، «بینوایان» و «پرستیژ» در فیلم «زیبایی ناخواسته» نقش مدیر شرکتی تبلیغاتی در نیویورک را داشته باشد که یک تراژدی در زندگی شخصی او اتفاق می‌افتد و همکارانش نقشه‌ای غیرمتعارف برای بیرون آوردن او از افسردگی می‌کشند که نتیجه‌بخش است اما پیامدهای این نقشه فراتر از حد تصور همه آنهاست. ورایتی چهارشنبه گزارش داد که ویل اسمیت به جای هیو جکمن در این فیلم بازی خواهد کرد، چون هیو جکمن درگیر پروژه «ولوورین» است که در ماه مارس 2017 (اوایل سال 1396) به روی پرده خواهد رفت. استودیو تصمیم گرفته بود جانی دپ بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» را جایگزین هیو جکمن کند که آن نیز منتفی شد.


رونی مارا بازیگر «دختری با خالکوبی اژدها» (نسخه آمریکایی به کارگردانی دیوید فینچر)، «عوارض جانبی» و «کارول» بازیگر زن نقش اصلی فیلم «زیبایی ناخواسته» به تهیه‌کنندگی شرکت‌های پالم‌استار مدیا و لایکلی استوری است که فیلمبرداری نماهای اصلی آن در پاییز آغاز می‌شود.


«زیبایی ناخواسته» سومین فیلم بلند به کارگردانی آلفونسو گومز-رخون فیلمساز جوان متولد تگزاس و تحصیلکرده دانشگاه نیویورک و انستیتو فیلم بریتانیا است که کارش را با دستیاری کارگردان‌هایی مانند مارتین اسکورسیزی، آلخاندرو گونزالس اینیاریتو و نورا افرون آغاز کرده و کارگردان واحد دوم فیلم‌هایی مانند «بابِل»، «آرگو» و «جولی و جولیا» بوده و در تلویزیون کارگردانی سریال‌هایی مانند «داستان ترسناک آمریکایی» را بر عهده داشته است.


دومین فیلم بلند آلفونسو گومز-رخون، درامی با عنوان «من و ارل و دختر رو به مرگ» برنده جایزه ویژه هیأت داوران و منتخب تماشاگران جشنواره ساندنس 2015 و همچنین برنده و نامزد جوایز متعدد از جشنواره‌های نشویل و هاتلند، سیاتل و سیدنی در ماه خرداد به اکران عمومی رسید.


ویل اسمیت بازیگر و تهیه‌کننده 47 ساله متولد فیلادلفیا از سال 1990 تاکنون در بیش از 35 عنوان فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی حضور داشته است که از آن جمله فیلم‌های «پسرهای بد»، «مردان سیاهپوش»، «روز استقلال»، «علی»، «غرب وحشی وحشی»، «هنکاک» و «تمرکز» را می‌توان برشمرد. ویل اسمیت تاکنون دوبار برای «در جست‌و‌جوی خوشبختی» و ایفای نقش محمد علی کلِی در «علی» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: جانی دپ ویل اسمیت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته