دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شاهانی:

امسال تکمیل ظرفیت نداریم/ حل مشکل داوطلبان دانشگاه آزاد بر مبنای عدالت

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به داوطلبان اطمینان خاطر می‌دهم که تلاش می‌کنیم بر مبنای عدالت مشکل ثبت‌نام را حل کنیم.
کد خبر : 316315

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، امیررضا شاهانی در خصوص مشکل ایجادشده برای برخی از داوطلبان که اسامی آنها در روزهای گذشته به‌عنوان پذیرفته‌شده در این دانشگاه اعلام شد اما هنگام مراجعه به واحدهای محل قبولی از آنها نام‌نویسی به عمل نیامد، گفت:‌بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش، امسال تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت و با توجه به این موضوع ما ضریب افت را بزرگ‌تر از سال‌های گذشته انتخاب کردیم، برای اینکه بتوانیم ظرفیت‌ها را تکمیل کنیم.

وی گفت:‌ ضریب افت بر این اساس است که داوطلبانی در این دانشگاه انتخاب رشته می‌کنند اما به علت قبولی در دانشگاه‌های دولتی، در این دانشگاه‌ها ثبت‌نام می‌کنند و بخشی از ظرفیت ما خالی می‌ماند.

شاهانی افزود: در سال‌های گذشته به علت آنکه تکمیل ظرفیت داشتیم، پس از اعلام نتایج، داوطلبان مجدداً انتخاب رشته می‌کردند و ما نتایج را پردازش و اعلام می‌کردیم و پس از دو یا سه مرحله ظرفیت رشته‌های گروه پزشکی نیز تکمیل می‌شد.

وی گفت:‌ امسال به علت آنکه تکمیل ظرفیت را نمی‌توانستیم داشته باشیم، ضریب افت را بزرگ‌تر گرفتیم اما بعد از ثبت‌نام داوطلبان، بخش قابل‌توجهی از ظرفیت‌ها خالی ماند.

شاهانی افزود: با توجه به این موضوع با رئیس سازمان سنجش هماهنگی کردیم و فهرستی از افرادی که در دانشگاه‌های دولتی قبول شدند، دریافت کردیم و بر مبنای آن چهارشنبه ۱۱ مهر فهرست افراد ذخیره دانشگاه آزاد را منحصراً در زیرگروه پزشکی و دامپزشکی روی وب‌سایت اعلام کردیم و روی سامانه احراز هویت سند پذیرش هم در همین تاریخ قرار گرفت که پس از آن واحدها می‌توانستند نسبت به تحویل فرم شماره 15 به داوطلبان جهت اعلام آمادگی ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی ادامه داد: پس از آن جهت اعلام نتیجه واحدهای علوم پزشکی آمار را استخراج نموده و بر مبنای آمار و ظرفیتی که دارند، تعداد پذیرفته‌شده‌ها را در سایت واحد طبق دستورالعملی که به واحدها ابلاغ شد قرار دهند. مطابق این دستورالعمل واحدها می‌بایست بر مبنای ردیف ذخیره و ظرفیت باقیمانده از داوطلبان نام‌نویسی و اعلام نمایند.

شاهانی افزود: بر این اساس در مصاحبه بنده و همچنین اطلاعیه‌های دانشگاه اعلام شد که این فهرست ذخیره است و هیچ حقی برای افراد ایجاد نمی‌کند و تا آنجا که ظرفیت باقیمانده اجازه دهد ثبت‌نام می‌کنیم.

وی گفت:‌علت آنکه حداکثر تا سه ذخیره اعلام کردیم می‌خواستیم که شانس بیشتری برای قبولی داوطلب فراهم شود و همچنین ظرفیت‌ها نیز تکمیل شود.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ یک تلقی نادرستی در برخی واحدهای دانشگاه اتفاق افتاد که می‌توانند ثبت‌نام کنند و بر این اساس برای تعداد محدودی از داوطلبان مشکل ایجاد شد.

شاهانی افزود: برای اینکه مشکل این افراد حل شود تلاش داریم آمار را از واحدهای مختلف جمع‌آوری و بررسی کنیم که چگونه می‌توان مشکل این افراد را بر اساس رعایت عدالت حل کرد، بدین‌گونه که افرادی که نمره بالاتری دارند پذیرفته شوند.

وی گفت:‌ از طرف دیگر در حال رایزنی برای افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی هستیم و این اقدام تا آماده شدن آمار و جمع‌آوری آنها ممکن است زمان‌بر باشد.

شاهانی در پاسخ به پرسشی افزود: افرادی که اعلام می‌کنند که برای نام‌نویسی از محل تحصیل انصراف داده‌اند، برای این افراد نیز اگر بخواهند می‌توانیم آنها را به محل تحصیلشان بازگردانیم و یا دانشجوی دانشگاه آزاد شوند.

وی در پایان گفت:‌ در اسرع وقت برای حل مشکل این افراد تلاش خواهیم کرد اما این کار زمان‌بر است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
امیر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
۰
چرا دانشگاه آزاد عدالت آموزشی رو مثل سازمان سنجش اجرا نمیکنه ؟؟؟ مگر در انتخاب رشته سازمان سنجش یک فرد می‌تواند هم رشته رورانه قبول شود و هم رشته‌های غیردولتی مثل پیام نور و غیرانتفاعی ؟؟ در واقع دو تا صندلی رو اشغال کند .
چرا دانشگاه آزاد موقع ثبت نام کنکور در دفترچه ذکر نمی‌کند افرادی که دولتی قبول می‌شوند حق انتخاب رشته در دانشگاه ازاد رو ندارن ؟؟؟ نمی شود یک فرد دو تا صندلی رو اشغال کند
امیر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
۰
خواهشمند هستم نظر بنده رو به اقای شاهانی
برسانید .
در انتخاب رشته کنکور سراسری افراد حداقل می تونن سه نوع دانشگاه انتخاب کنن
روزانه و پیام نور و غیرانتفاعی (غیردولتی ) و ...
اما فرد از میان این دانشگاه ها فقط در یک کد رشته پذیرفته میشه نه اینکه هم روزانه قبول بشه هم پیام نور و ....
دانشگاه آزاد چون یک دانشگاه غیر دولتی هست باید در هنگام ثبت نام کنکور ذکر کند افرادی که در دانشگاه دولتی انتخاب رشته کنن و پذیرفته شوند حق انتخاب رشته در دانشگاه ازاد رو ندارن .
امین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
۰
سلام من ذخیره 116 پرستاری گرمسار ام.
اما دانشگاه تا 110 پذیرش کردن
هیچ راهی نیست برای من فقط 5 ردیف فاصله دارم.

بعد برای من فقط یه انتخاب رشته به عنوان ذخیره مشخص کردن درصورتیکه تو سایت نوشته برای هر نفر 3 تا رشته محل مشخص میکنند
هادی زاده
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
۰
اقای دکتر شاهانی فقط می خواهید عدالت را در باره این داوطلبان اجرا کنید؟ حق ما استعداد های درخشان کارشناسی ارشد سال 96 که منتظر اعلام نتیجه از پارسال تا الان هستیم چه می شود ؟ ایا عدالت درباره ما که انهمه هزینه و عمرمان را در دانشگاه ازاد گذاشته ایم چه می شود؟
امیری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
۰
اعلام نتیجه کارشناسی ارشد سال 96 استعداد درخشان چه شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
۰
دکتر شاهانی شما با کارشناسی های ارشد استعداد درخشان سال 96 چه مشکلی دارید که درباره انها عدالت را اعلام نمی کنید؟ ما استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد سال نود و شش 96 خواستار اعلام نتیجه ان هستیم .
عبداله مهدی پور
Netherlands
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
۰
جناب اقای شاهانی بنده روز ۱۲ مهرحدودا ساعت ۱ بعد از ظهر برای تکمیل فرم ۱۵ به دانشگاه گرمسار به همراه دخترم امدیم و بعد از تکمیل فرم و تحویل ان از پرسنل دانشگاه سوال کردم که دخترم در ذخیره دانشگاه نراق هم قبول شده است ایا نیازی هست که به نراق برویم و فرم ۱۵ را تکمیل کنیم ایشان با اطمینان ۱۰۰ درصدی به بنده گفتند نیازی نیست بروید و دخترتان در همین دانشگاه قبول می شود و شنبه ۱۴ با مدارک جهت ثبت نام به دانشگاه مراجعه کنید در صورتی که کد ردیف ذخیره دانشگاه نراق از گرمسار پایین تر بود بنده را از رفتن به نراق منصرف کرد و در حال حاضر در دانشگاه گرمسار قبول نشده و دانشگاه نراق را نیز از دست داده چه کسی جوابگوی دخترم است
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
۰
دانشگاه ازاد اصلا عدالت ندارن. همین.
بااین اعلام ذخیره هاتون.
حسین میرزاپور
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
۰
سلام اگه امکان داره یک روز دیگه برای ثبت نام رشته های باسوابق تحصیلی اختصاص یابد.باتشکر
حسین میرزاپور
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
۰
سلام اگه امکان داره یک روز دیگه برای ثبت نام رشته های باسوابق تحصیلی اختصاص یابد.باتشکر
نهال
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
۰
سلام وقت اعلام نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان غیر پزشکی ۹۶ چه تاریخی است ؟!
بهری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
۰
اعلام نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۳۹۶ ( نود و شــــــــــــــــــــــــــــــــــش ) چه وقتی اعلام می شود ؟ هنوز چیزی اعلام نکردند ! متاسفانه
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
۰
خبرگزاری آنا لطف کنید از مرکز سنجش پذیرش بپرسید ما یک ساله منتظریم که نتیجه کارشناسی ارشد استعداد درخشان سال ۹۶ رو اعلام کنند پس چه وقت اعلام می کنید ؟ خسته شدیم به خد
قربانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
۰
اعلام نتایج کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۱۳۹۶ ( نود و شــــــــــــــــــــــــــــــــــش ) چه وقتی اعلام می شود ؟
استعداد درخشان کارشناسی ارشد 96
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
۰
خبرگزاری انا شما که از همه اخبار دکتر شاهانی خبر می‌گذاری و مصاحبه می‌گیری تو رو جون ما بچه‌های کارشناسی ارشد استعداد درخشان 96 یک سوال از این اقای دکتر شاهانی بپرس ما دستمون به هیچ جا بند نیست تلفن‌های مرکز سنجش پذیرش جواب نمیده از دکتر شاهانی بپرس جواب استعداد درخشان کارشناسی ارشد 96 چی شد؟؟
جمالزاده
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
۰
باسلام
جناب آقای شاهانی دختر من در ذخیره های دانشگاه آزاد واحد نیشابور رشته پرستاری اسمش اعلام شد . روز جمعه برای تکمیل فرم ۱۵ به نیشابور رفتیم . روز یکشنبه که با دانشگاه برای اعلام نتایج تماس گرفتیم گفتن که نیشابور اصلا برای رشته پرستاری پذیرش نداشته و ظرفیت، تکمیل بوده است و سازمان سنجش به اشتباه برای این رشته ذخیره اعلام کرده است . سوال من اینجاست اگر که در این رشته ظرفیت تکlیل بوده پس چرا برای این رشته در این واحد دانشگاهی ذخیره اعلام شده است ؟ در فرم انتخااب رشته ، پرستاری نیشابور دومین انتخاب ما بود . اگر برای این رشته به اشتباه اعلام نیاز نمی شد حداقل اسم ما در الویت های بعدی سنجیده می شد .خواهشمند است که رسیدگی فرمایید که خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نشود .باتشکر
انصاری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
۰
با سلام دانشگاه ازاد بندرعباس هیچ گونه پذیرش برا دانشجویان ذخیره کارشناشی پرستاری نداشته خواهشن پیگیری نمایید.
امیدابهری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
۰
با سلام. کجای این عدالته برای منی که ترازم بالاتره فقط یک ذخیره اعلام شده که اونم تبریز درحالی که من بناب مراغه هم زده بودم اگه اونا را هم ذخیره می‌شدم حتما قبول می‌شدم منی که به خاطر خدمت سربازی نمی‌تونم پشت کنکور بمونم بخاطر این عدالت سرنوشتم عوض میشه کجای این عدالته
معید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
۰
این چه عدالتیه.رفتم دانشگاه ساوه واسه تکمیل ظرفیت پرستاری.دل بخواهی خودشون از بین افراد انتخاب کردن. من ردیفم 7 ذخیره بود ولی دانشگاه ردیف 21 را ثبت نام کرده و میگه شماره ردیف تاثیری نداره.هرکس زودتر اومده اونو ثبت نام کردیم
علی باصیری
Netherlands
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
۰
سلام این چه عدالیته.ترو خدا به درخواست من رسیدگی کنید.ترازم 7600هست ولی فقط پرستاری خوراسگان ذخیره شدم و نیاوردم.در صورتی که الان لیست قبولی‌های پرستاری دهاقان اومده و اولین نفر قبولی ترازش 7400 هست خب اگه برا من دهاقان را ذخیره کرده بودین که من اونجا اولین نفر بودم این چه کاری بود کردین.چرا تکمیل ظرفیت را خراب کردین. تمام کسایی که ذخیره پرستاری خوراسگان پذیرفته شدن کسایی بودن که پرستاری نجف اباد دهاقان و فلاورجان ثبت نام کرده بودن و داشتن میرفتن سر کلاس و با این کارتون که براشون ذخیره زدین پاشدن اومدن خوراسگان هم جای چند نفر دیگه را خالی کردین و هم تعدادی از ظرفیت دانشگاه های مبدا دوباره خالی شد
خداوکیلی چرا آمار کسایی که تو مرحله اول ثبت نام کردن دانشگاه و دارن میرن سر کلاس، ذخیره اعلام کردین؟ این تکمیل ظرفیت نیس این یک جابه جایی بود فقط. اصلا کسی که داره پرستاری دانشگاه ازاد می‌خونه چرا باید بدونه تکمیل ظرفیت پرستاری دانشگاه دیگه بتونه شرکت کنه
فاطمه
United States of America
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
۰
نمردیم و معنی عدالتم فهمیدم.من واقعا درک نمیکنم وقتی یه رشته تو یه دانشگاااه خااالی نداررره چرا باید براش تکمیل ظرفیت اعلام ششششه؟؟؟
Golnush
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
۰
سلام
اگه ميشه اولويت قبوليه ذخيره هارو بزاريد براي كساني كه يك انتخاب داشتن چون شانس كمتري دارند نسبت به كساني كه سه تا ذخيره برايشان امده...خيلي نياز داريم به حمايتتون.باتشكر
مریم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
۰
با سلام
لطفا توضیح دهید که با چه مجوزی به تعدادی از افراد که رتبه‌
های بدتری داشتند تماس گرفته شده برای ثبت‌نام و افرادی با رتبه‌های بهتر اسمشان در سایت منتشر شده و فرم شماره 15 را دریافت کردند.اگر عدالت بوده اسامی را در یک مرحله و در سایت منتشر می‌کردید.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
۰
با سلام
عدالت یعنی اینکه همه داوطلبانی که در ذخیره اعلام کرده‌اید بتوانند به طور یکسان انتخابشان را بین تمامی محل‌های دارای پذیرش انجام بدهند و بر اسال رتبه پذیرفته شوند نه اینکه یک نفر با رتبه بالا در محلی که برایش پیشنهاد شده قبول نشود در حالی که نفر دیگر در محلی دیگر با رتبه پایین‌تر و در همان رشته قبول شود.حتی بایستی داوطلب بتواند از بین همه رشته های تکمیل ظرفیت حق انتخاب داشته باشد. به خدا قسم با روحیه جوانانی که از سرمایه و عمر خود مایه گذاشته اند بازی نکنید
عطیه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
۰
واقعا براتون متاسفم که نهایت عدالتتون اینه آخه ما چیکارتون کردیم که این‌طوری باهامون رفتار می‌کنین تکمیل ظرفیت پارسال عادلانه نبود که امسال این‌طوری عادلانش کردین؟؟ واقعا فکر می‌کنین این عدالته؟؟ این که من باید بین دانشگاه‌هایی که شما برام انتخاب کردین قبول شم عدالته؟؟؟کجای دنیا این شکلیه؟
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
۰
از همه دوستان خواهش میکنم برای حل مشکلشون بصورت حضوری به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.
حمید اوندی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
۰
بنده ذخیره شش پرستاری یاسوج هستم
از ثبت نام من امتناع می کند و می گویند ظرفیت تمام تمام شد
من کسی ندادم خواهشمندم کمکم کنید بابای کارگری دارم خودم هم درحال کارگری بودم که مطلع شدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
۰
سلام‌
لطفا دوباره‌ از اول‌ تکمیل‌ ظرفیتا را اعلام‌ کنین‌ اینکه‌ اصن‌ عادلانه‌ نیست‌ کارایی‌ که‌ می کنن‌ فقط‌ پارتی‌بازی‌ می کنن‌ هرکیا دوست دارن‌ قبول‌ می‌کنن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
۰
دوستان تنها راه حل این مشکل اینه که دانشگاه ازاد هنگام ثبت نام در کنکور سراسری در دفترچه ذکر کنه
افرادی که در دانشگاه دولتی انتخاب رشته کنند و قبول شوند حق انتخاب رشته در دانشگاه آزاد را ندارن
با این کار دیگه ظرفیت‌ها عادلانه پر می‌شود و نیازی به تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج مدد نیست
نظری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
۰
سلام آقای شاهانی کجای این عدالت بود دختر من با رتبه بهتر یک ذخیره براش اعلام بشه ولی یک نفر با رتبه ۳۰ هزار سه ذخیره یعنی کسی که درسش بهتر بود باید یک انتخاب داشته باشه و دانشگاهی مثل کاشان ۶۰۰ نفر ذخیره اعلام کنند بعدا بگند ما ۸ نفر تکمیل ظرفیت داشتیم چرا اینقدر با روحیه این بچه‌ها بازی کردید
ساناز
United States of America
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
۰
بابا ترو خدا تکلیف مارو مشخص کنن آخه یا بگن آره قبولین یا بگن برین اخه این چه کاریه مردمو امیدوار میکنین در به در میکنین بعد خودتونم نمیدونین چیکار دارین میکنین
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
۰
باسلام پسر من در ذخیره پرستاری نیشابور روز پنجشنبه ۱۲ مهر اعلام شد و ما فرم ۱۵ را تکمیل کردیم بعد که مراجعه کردیم گفتن ما تکمیل ظرفیت نداریم و اجازه ثبت نام هیچ یک از افراد رو هم نداریم اخه پس چرا اعلام کردین و با روح وروان این جوونا بازی میکنید فرزندم من داشت دوباره میخوند برای سال بعد الان دیگه همه چی رو گذاشته کنار و اعصاب وروانش بهم ریخته خدا رو خوش نمیاد اینجور با مردم بازی میکنید لطفا به داد این جوونا برسید
باتشکر
ندا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
۰
حداقل بگید بهمنم ذخیره اینطوری میگیرید یا نه؟؟خواهشا یک جواب قطعی بدید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴
۰
با سلام. لطفا درمورد ذخیره های پرستاری که اسمشان به طور قبولی اعلام شده مجددا ظرفیت پذیرش قطعی اعلام بفرمایید. ما روز یازدهم مهر با خوشحالی به محل قبولی مراجعه نموده وبا پرکردن فرم پانزده واستقبال کم سعادت مسولین دانشگاه وعدم قبولی وثبت نام
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷
۰
محض رضای خدا وخوشنودی حضرت صاحب العصر والزمان تکمیل ظرفیت وذخیره های پرستاری را ثبت نام فرمایید.
امید
Germany
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
۰
سلام...شما رو قسم می‌دم به هر جی می‌پرستید اصلا به این اعتراضات توجه می‌کنید؟؟ شما که حتی در انتخاب تعداد ذخیره برای بچه‌ها عدالت رو برقرار نمی‌کنید چطور پشت تریبون صدا و سیما قول و وعده عدالت می‌دید بر چه اساسی برای یه نفر یه ذخیره و نفر دیکه سه ذخیره اعلام کردید بر اساس کدوم فکر و سلیقه این‌ کار رو کردید
به نظر من فقط یه حدس میشه زد اونم اینه که تعدادی رو که در نظر خودتون بود انتخاب کنید اینم که دیگه لزومی به این کار نبود مگه سازمان سنجش تو روز روشن حق بچه‌ها رو زیر پا نذاشت شما هم می‌ذاشتید ما که مردم ساده‌ای هستیم از چی می‌ترسید ما شما رو به خدا واگذار کردیم امید وارم هر جه زودتر این حق کشی‌ها رو تمومش کنید.
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
۰
آقای دکتر شاهانی من روز جمعه ۱۳ مهر به دانشگاه واحد کرمان برای تکمیل فرم شماره ۱۵ رفتم اونجا فرم رو پر کردم و شیراز واحد فیروز اباد هم همین جور بعد به دانشگاه کرمان زنگ زدم گفتن که ما جای خالی نداریم وفیروز اباد گفتن که قطعی قبول شدید بیاید از شهرستان جیرفت این همه راه به فیروز اباد رفتیم اونجا گفتن که سایت از تهران بسته شده تکلیف ما چیه که با این کار حیرون و سرگردان شدیم این همه راه را بکوبی بیای وقتی برسی بگن سایت بسته شده چه کسی پاسخگو هست داخل این جاده شلوغ نزدیک بود که تصادف کنیم واقعا عدالت یعنی این .
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
۰
دانشگاه ازاد اسلامی واحد فیروز اباد شیراز و کرمان یک روابط عمومی درستی نداره که به مردم اطلاع بده که میگه قطعی بعد میگن سایت بسته شده زنگ که به دانشگاه می‌زنی جواب نمی دن این همه راه بلندنشی تو این جاده شلوغ به خاطر یه فرم حیرون و آواره بشی
سعیده عساکره ابودبیان از خوزستان شهرستان رامشیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
۰
سلام . تروخدا به هر کی که میپرستید ظرفیت پرستاری ها رو ببرید بالا . خیلی حق کشی شده و حق خیلیا رو خوردن از جمله خودم .
به جون عزیزتون قسمتون میدم که ظرفیتارو تا روز شنبه ببرید بالا .
پیگیری کنید لطفاا
امید
Germany
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
۰
سلام مجدد آمدم که حرف بزنم لطفا اگر برای حداقل آدمیت ذره ای ارزش قایل هستید فقط این نظرات رو به یه گوش یه مسوول شنوا برسونید فرزندان این سرزمین رو فرزندان خودتون بدونید و درک کنید که این بچه های زیر بیست سال قادر به تحمل این همه فشار روحی و انتظار روزی که به حقشون برسن رو ندارن لطفا وعده سر خرمن ندید من به عنوان یه مادر دارم میبینم فشار روحی و روانی روی بچه ها رو حالا که رتبه آوردن چرا رتبه پایینتر گزینش میشه واقعا چرا خواهش میکنم دکتر شاهانی اگر واقعا میخوای عدالت علمی برقرار بشه فقط کافیه آخر شب بشینی و این نظرات رو بخونی و خودت رو جای بجه ها بذاری امید وارم اینقدر شجاعت در شما باشه که دوباره این ذخیره ها رو بر اساس عدل و انصاف اعلام کنید بچه های ما راضی هستن حتی از بهمن شروع کنن ولی حقشون ضایع نشه...به امید روزهای خوب برای عزیزان این کشور
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
۰
با سلام آقای دکتر شاهانی آیا این لیست ها تغییر میکنه واحتمال این هست که افراد ی که بصورت قطعی قبول شدن از لیست حذف بشن؟؟؟
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
۰
چرا کسانی با رتبه های بیشتر قبول شده‌اند اما من با تراز ۹۳۴۵ حتی با سهمیه ایثارگران در ذخیره هم قبول نشدم چرا عدالت وجود ندارد چرا هر که خودتان می‌خواستید قبول کرده‌اید شما امسال حق بچه‌های زیادی را ضایع کردید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
۰
مسئولان دانشگاه هزینه مضاعف روی دوش ما گذاشتند.این همه راه روز پنجشنبه رفتم کیش فرم تکمیل کردم و روز یکشنبه هم لیست قطعی را سایت کیش اعلام کرده و دوباره رفتم برای ثبت نام می گویند سازمان مرکزی سایت را بسته است.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
۱
من ذخیره ۴۴ پرستاری ازاد کاشان شدم ک اولویت اولم بود و پذیرفته نشدم اخه چرا این کارو کردین من اولویت دومم نراق بود ک حتما می اوردم ولی فقط یه ذخیره واسم اعلام شد درحالی ک با تراز پایین تر از من نراقو اوردن. این عدالتیه ک ازش میگین...
سعیده
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
۰
سلام
تو را خدا سهمیه‌های پرستاری دانشگاه ابادان رو زیاد کنید .خیلی حق خوری شده. ـ
به جون عزیزتون قسمتون می‌دم که پارتی بازی نکنین و سهمیه رو زیاد کنین.خیلی حق خوری شده.
به خدا انصاف نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
۰
من ذخیره ۴۴ پرستاری کاشان که اولویت اولم بود بودم ولی نیاوردم درصورتیکه اولویت دوم من کi نراق بود حتما می‌آوردم اخه چرا این‌کار را کردین چرا فقط اولویت اول بررسی شد اینه عدالتی که میگین...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
۰
سلام
ببخشید من اسمم در سه مورد رشته پزشکی اعلام شد در واحد شاهرود پزشکی عادی برای من انتخاب کردن اکنون که نتایج اعلام شده معلوم شد که تراز من از تراز نفر آخری که پزشکی مازاد شاهرود قبول شد بیشتر بود در حالی که مازاد شاهرود هم در انتخاب‌هايي که در انتخاب رشتم کردم بود
این ضایع شدن حق هست یا نه؟؟
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
۰
سلام
حرف دل من و بقيه بچه‌ها اينه كه واسه چى براى ما رتبه و تراز بهترى داريم يك ذخيره اعلام كرديد و نتونستيم قبول بشيم بعد برا كسى كه رتبه و ترازش بدتره سه دخيره اعلام كردين و قبول شده آخه اين عدالته.اين كنكور كه دادم سومين كنكورم بود اگه امسال نرم مشكل سربازى برام پيش مياد آخه چرا همه چيز رو به بازى گرفتين. به خدا قسم يه هفته است اشتهاى غذا خوردن ندارم خودم و وخانوادم در اوج ناراحتى هستيم نمي‌دونيم چيكار كنيم دستمون به هيچ جا بند نيست. من مي‌تونستم خيلى جاها قبول شم و دل مادرم رو خوشحال كنم ولى شماها خرابش كردين...
Mohadeseh
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
۰
اخه این عدالته که میگین با عدالت اینکارو کردین بخدا خسته شدیم دیگه دوساله پشت کنکورم و هنوز نتونستم پیراپزشکی برم اون موقع دوستای خودم با درصد منفی و صفر زیست دارن پرستاری میخونن چرا چون فرزند جانباز و ایثارگرن قربون خدا برم این کجاش عدالته اخه اینه عدالت علی . واسه بهداشت خانواده نجف اباد نزدیک ۵۰۰ردیف ذخیره اعلام کردین بعد ۱۴ نفر گرفتن خب این ۱۴نفرو از اول تعین میکردین الکی دل مردم خوش نشه به قبولی بخدا قسم دیگه رو ندارم با فامیل مواجه شم .بابام واسه اینکه منو برسونه دانشگاه از کارش گذشته الانم که اعتراض میکنیم میگن برید سازمان مرکزی دلتون خوشه بخدا اخه ۱۲ساعت راهو بیاییم که چی شما که کارخودتونو میکنید و اصلانم مردم واستون مهم نیس ،بدونید اه ی ملت پشت سرتونه
Mohadeseh
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
۰
اخه این عدالته که میگین با عدالت اینکارو کردین بخدا خسته شدیم دیگه دو ساله پشت کنکورم و هنوز نتونستم پیراپزشکی برم اون موقع دوستای خودم با درصد منفی و صفر زیست دارن پرستاری میخونن چرا چون فرزند جانباز و ایثارگرن قربون خدا برم این کجاش عدالته اخه اینه عدالت علی . واسه بهداشت خانواده نجف اباد نزدیک ۵۰۰ ردیف ذخیره اعلام کردین بعد ۱۴ نفر گرفتن خب این ۱۴ نفر رو از اول تعین میکردین الکی دل مردم خوش نشه به قبولی بخدا قسم دیگه رو ندارم با فامیل مواجه شم .بابام واسه اینکه منو برسونه دانشگاه از کارش گذشته الانم که اعتراض می‌کنیم میگن برید سازمان مرکزی دلتون خوشه بخدا اخه ۱۲ ساعت را رو بیاییم که چی شما که کار خودتون رو می‌کنید و اصلان هم مردم واستون مهم نیستند ،بدونید یه ملت پشت سرتونه
فردين
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
۰
سلام
من يه درد دل دارم ميخوام بگم
آقاى دكتر شاهانى ما كنكورى ها با هزار بدبختى و مصيبت و فشار روحى و روانى و حرف مردم و فشار اقتصادى مي‌شينم درس مي‌خونيم برا كنكور قبول شيم بعد شما ميگىد مشكل را بر حسب عدالت حل مي‌كنيم!؟ عدالت چيه اصن!؟ من ذخيره هشتاد و اندى بودم با رتبه و تراز خوب ولى يه نفر ٢٠١ مهاباد و ٥٠ بناب بوده با رتبه و تراز بد بناب قبول شده . ملاكتون برا قبولى چيه اصلا تعريفتون از عدالت چيه. اگه به دين اسلام اعتقاد دارين شما را به خدا قسم ميدم اين مشكل را براى ما حل كنيد
محدثه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
۰
عمر و هزینه منو حرام کردین
هه عدالت
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
۰
این همه اعتراض کردن چرا کاری نمیکنین شما دیگه حرف عدالتو نزنین این چه عدالتیه ما دیگه به چه امید درس بخونیم این همه بخون اخرم یکی با تراز پایین بره بشینه تو دانشگاه
رها معین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
۰
توروخدا تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد رانجام بدین .رحم کنید
مهلا
United States of America
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
۰
شمارو به هرچی که می‌پرستید یه باره دیگه ذخیره بگیرید تو رو خدا تنها امیدمون را ازمون نگیرید
خدايا كمك
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
۰
عدالت اينجا يعنى يه نفر كه ترازش بدتره سه تا انتخاب داره و ميتونه قبول شه ولى يه نفر كه ترازش خوبه يه انتخاب داره اونم قبول نميشه واقعا شما شاهكاريد.

على مولودى
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
۰
سلام و درود بر دانشگاه آزاد اسلامى
بنده پسرم ذخيره ى يه شهر را آورده ولى همسايمون با رتبه ى بدتر ذخيره ى سه شهر را آورده . پسرم نتونسته قبول بشه ولى همسايه ما قبول شده .
موضوع چيه آقاى شاهانى؟چرا اين جوانان ما را از تحصيل دلسرد ميكنيد؟عمرى نشسته درس خونده بعد شما اينگونه پذيرش ميكنين.از شما تقاضاى بررسى را در اسرع وقت داريم.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
۰
آقايونى كه براتون ذخيره ى يه شهر اعلام شده علناً بهتون ظلم شده چون افرادى كه رتبه هاى بدترى داشتند سه شهر رو ميتونستن انتخاب كنند و صد در صد قبول شدن عدالت مچكريم
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
۸
سَلام توراخدا تکمیل ظرفیت بذارید دوباره
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
۰
۱ مهر از همه جا ناامید شدم با زور خانواده برای پشت کنکور موندن فکر کردم و بدون هیچ شوقی کتابامو وا کردم جلوم ۱۰ روز خیره به درسایی که ۱۰۰۰ بارر خوندمشون ، ۱۲ مهر گفتن ذخیره داریم اینقد قدر خوشحاللللل که پرستاری مراغه گرفته منو، از شادی گریه میکردم امااااااا دانشگاه گفت ردیف ذخیرت ۷۰ زیاده و ما فقط ۱۰ نفر برمیداریم ، ‌تو این ۴ روز افسردگی گرفتم این قدر مغزم هنگ کرده که یک کلمه نمیتونم حرف بزنم فکر کنم ، صداهای عجیب و غریب میشنوم آره واقعا دیوونه شدممم امااااا چراااااا؟؟ چرا به یه ناامید امید دادین ؟ چرااا
توجه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
۱
سلام لطفا ظرفيت مهاباد را افزايش دهيد
يه شهر به اين بزرگى فقط ١٤ نفر پرستارى ذخيره!؟! لطفا رسيدگى كنين
سعیده
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
۰
سلام
توروخدا به اون خدایی که می‌پرستید ظرفبتای پرستاری دانشگاه ابادان رو زیاد کنین
خیلی حق‌خوری شده به خدا
خیلیا با تراز بالاتر قبول نشدن و بعضیا باتراز پایین دارن تو رشته پرستاری و مامایی درس میخونن و قبول شدن
اخه این عدالته کجای اسلام و قران نوشته این عدالته
خواهشا ظرفیتارو بالا ببرین
فروغ
Italy
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
۱
خواهشا اگه کسی این هفته حضورا رفته سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تهران و فرم اعتراض پر کرده یا راه قانونی را میدونه راهی جلوی ما بزاره دقیقا چطوری میتونیم به خاطر اعلام نتایج ذخیره آزاد و تراز بالایی که از بقیه بچه داشتیم و ذخیره آزاد اسممون در امد ولی از طرف واحد شاهرود پذیرفته نشدیم حالا میخام بدونم باید برم اعتراض تهران کنم فرمی داره یا وبسایتی واسه ثبت اعتراض اگه هر کی میدونه خواهشا راهنمایی کنه
متشکر میشم
فاطی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
۰
آقای شاهانی خدارو خوش میاد ما کنکوری ها اینقدر زجر بکشیم بعد صندلی زخیره بدین و قبول نشیم بخدا مادرم تا مرز سکته رفت هیچ وقت این عدالت علی وار نیست
الناز
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
۰
چی میشه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برگزار بشه من همه امیدم همین بود چرا آخه چرا ماجوونا رو اذیت می‌کنین مایی که قبلا ثبت نام‌ نکردیم چیکار کنیم شما فقط ذخیره می‌گیرید تورو خدا فقط همین امسال تکمیل ظرفیت آزاد رو کنار نذارید و به فکر ما باشید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷
۰
با سلام
نتایج نهایی کی اعلام میشه ما همچنان در شهری که قبول شدیم موندم وکلی هزینه هتل وغذا داریم میدیم. بالاخره چکار کنیم بریم یا بمونیم
فاطیما
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
۰
سلام
واقعا نهایت بی‌عدالتی رو رسوندین من با تراز هشت هزار و خورده‌ای نباید هیچ دانشگاه آزادی قبول بشم انقد نا امیدم که اصلا نمی‌تونم واسه سال بعد بخونم بعد از ۳ سال موندن پشت کنکور پیش خانوادم واقعا سرم پایینه هیچ کدومتونم جوابگو نیستین.
فاطمه آ
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
۰
سلام
من از استان خوزستان اومدم اقلید فارس با اطمینان قبولی صددرصد تو این جاده های خطرناک و حالا به ما میگن معلوم نیست! سایت بسته شده!مردم مسخره دانشگاه که نیستند.بچه‌ها با هزارتا امید و آرزو رفتن ثبت نام کردن حالا شما بباین با روحشون بازی کنید.مسئولای محترم مطمئن باشید هیچکدوم از کنکوریا نمی‌بخشنتون و سر پل صراط می‌مونید.
آتنا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
۰
سلام
معلوم نیست این عدالتی که می‌گید چیه فقط می‌خواهید با اعصاب و روان یک سری آدم بازی کنید شماها نمی‌دونید ما سال کنکور چی کشیدیم و نمی‌دونید پشت کنکور ماندن برای افرادی که کنکور 97 دومین کنکورشان بود چقدر سخته فقط دائم می‌گید درس بخوانید به خدا که این انصاف نیست افرادی که تراز و رتبه ی بدتر از من داشتن الان تو دانشگاه هستن و من که این همه درس خواندم الان تو خونه‌ام و از طرف خانواده به شدت تحت فشارم اگه یک ذره انصاف دارید به این موضوع زود رسیدگی کنید به خصوص برای افرادی که دانشگاه دولتی (روزانه) قبول نشده‌اند و در دانشگاه آزاد هم تنها یک ذخیره دارند.
فرهاد محمدى
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
۱
عدالت يعنى تويى كه ترازت بالاس يه ذخيره برات اعلام شده و قبول نشدى اما اونى كه ترازش كمتره سه ذخيره براش اعلام شده و قبول شده . واقعا عدالتتون شاهكاره . ديگه يه عمر درسخوندن ما به درك
محمد
Germany
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
۰
کدوم عدالت!!!! چرا برای تراز های بالاتر فقط یک رشته اعلام شد و برای تراز‌های پایین‌تر دو تا سه رشته اعلام شد،خب این طوری که تراز بالا‌تر شانس کمتری داره و این که چرا اولويت‌های بعدی رو بررسی نکرده.
میترا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
۰
آخه چر امسال اینجوری شد می‌تونستید مثل پارسال حداقل ذخیره نگذارید به‌جاش دوباره یه انتخاب رشته جدید داشته باشیم نه اینکه اولویت اول هر دانشجو رو ذخیره اعلام کنین اون دانشگاه برای تکمیل ظرفیتش فقط ده نفر می‌خواد اونوقت 500 نفر ذخیره اعلام می‌کنین این چه طرزشه فقط یه امید الکی دادین که بهش دلخوش کردیم اونوقت با این کار نابودش کردین
یه چیز جالب معمولا هر جا میری انتخاب رشته کنی میگن 10-20 تای اول انتخاب رشتت آرمانی و رویاییه بعدیاش باید منطقی باشه بعد شما همون انتخابای اول که خوشبینانه هست برا ذخیره اعلام کردین
از اون روز کارم شده گریه نمیتونم غذا بخورم دارم سکته میکنم تو روخدا نتیجه‌ها رو دوباره اعلام کنین
سحرمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
۰
ازخدا میخام عدالتو اجرا کنه. از حسین و آل حسین میخام کسایی که دل جوون مردمو به نا حق می‌شکنن .دلشکسته شون کنه.دختر ۱۹ ساله من الان سه روزه تو کماس .سکته کرده.به‌خاطر بی‌لیاقتی ...‌‌‌‌حالم از عدالتتون بهم می‌خوره.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
۰
سلام.
بنده رتبه خوبی ندارم...ولی برام یک ذخیره اعلام شده...اونم با فاصله زیاد!!
ولی اگه انتخاب های بعدیم بررسی میشد راحت تر قبول می‌شدم یا حداقل شماره ردیفم زیاد نمی‌شد...اخه چرا اینجوری می‌کنید.
بنده هفتصد کیلومتر رو رفتم واسه ثبت نام ولی ممانعت کردن...اخه چرا امیدوار می‌کنید الکی......
از استرس خانوادم تحت فشاره.
رها رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
۰
خواهش میکنم رسیدگی کنین دانشگاه شهرکرد فقط سه نفر پذیرش کرد در حالی‌که تا ردیف شصت در رشته مامایی ذخیره داده بودین...و نیم‌سال دوم هم نداره...خواهش داریم نیمسال دوم هم به دانشگاه شهرکرد بدهید
زودتر نتایج رو بگین به خدا روحیه ما نابود شده
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
۲
آقای شاهانی چرا سازمان نظام دامپزشکی اعلام نموده پذیرش دانشجو رشته دامپزشکی در دانشگاه آزاد بافت کرمان بدون مجوز وزارت علوم است و به آنها شماره نظام دامپزشکی نمی‌دهند. آیا واقعا این رشته مجوز رسمی ندارد؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
۰
سلام.. در تاریخ 16 ام برای ثبت نام به دانشگاه لار رفتم و بعد ثبت نام از ما خواستن شهریه واریز کنیم بعد واریز و انتخاب واحد و تحویل خوابگاه امروز پیامک زدن که تازه اسامی شما رو فرستادیم سازمان تا پذیرفته شدگان نهایی مشخص بشن... آخه مگه مریضین که از بچه مردم شهریه میگیرین و واسش انتخاب واحد میکنین بعد پیامک میدین که اسامی شما فرستاده شده سازمان... بخدا اینا رو هرکجای دنیا بگی بهت میخندن و بعد به حالت زار زار میگرین..
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
۰
بچه‌ها تو رو خدا یکی جواب منو بده کارنامه دانشگاه ازاد که 26 شهریور برای من آمد فقط در حد یه جمله نوشت شما پذیرفته نشده‌اید میخوام بدونم چرا رتبه و ترازهاشو ننوشته اصلا پارسال اینطور نبود الان من نمیدونم جایگام کجاست از کجا باید ترازها و رتبه‌هامو در بیارم
آبادان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
۰
سلام .خواهش می‌کنم ظرفیت دانشگاه آزاد آبادان رشته پرستاری رو بیشتر کنید دانشگاه فقط 5 نفر ذخیره گرفت من ذخیره 6 پرستاری واحد آبادان هستم ولی از ثبت نام امتناع می‌کنند بهم میگن باید مجوز از سنجش بیاری واسه ثبت نام چرا فقط یک کد رشته به ما دادین آقای دکتر شاهانی خواهشا ظرفیت دانشگاه آبادان آبادان رو بیشتر کنید ..
آبادان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
۰
سلام
خواهش می‌کنم ظرفیت دانشگاه آزاد آبادان رشته پرستاری رو بیشتر کنید دانشگاه فقط 5 نفر ذخیره گرفت من ذخیره 6 پرستاری واحد آبادان هستم ولی از ثبت نام امتناع می کنند بهم میگن باید مجوز از سنجش بیاری واسه ثبت نام چرا فقط یک کد رشته به ما دادین آقای دکتر شاهانی خواهشا ظرفیت دانشگاه آبادان آبادان رو بیشتر کنید .
آبادان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
۰
سلام شما رو بخدا قسم.ظرفیت دانشگاه آبادان رو افزایش بدید......5 نفر پرستاری گرفتن و7 نفر مامایی بهمون میگن برین سنجش درخواست ظرفیت بدید خواهش می‌کنم ظرفیت بدید
استعداد درخشان کارشناسی ارشد ۹۶
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
۰
خبرگزاری انا شما که از همه اخبار دکتر شاهانی خبر می‌گذارید و مصاحبه می‌گیرید تو رو جون ما بچه‌های کارشناسی ارشد استعداد درخشان ۹۶ یک سوال از این اقای دکتر شاهانی بپرسید ما دستمون به هیچ جا بند نیست تلفن‌های مرکز سنجش پذیرش جواب نمی ده از دکتر شاهانی بپرس جواب استعداد درخشان کارشناسی ارشد ۹۶ چی شد؟؟
دریا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
۰
سلام .خسته نباشین.لطفا دوباره اعلام ذخیره کنین و لطفا یه جوری انتخاب کنین که همه قبول شن نه اینکه فقط یه انتخاب بدین طرف نتونه به حقش برسه ...دیگه واقعا تو این مملکت درس خوندن خریت محضه ...تا میای رتبه خوب بیاری جونت در میاد درس میخونی که به جایی برسی میزنن یه جوری همه چی رو داغون میکنن که آدم میگه حیف یه سال تلاش کردنت ..این جا تلاش کردن درجا زدنه ...
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷
۰
متاسفانه من از فرم شماره 15 بی اطلاع بودم و شنبه به دانشگاه محل قبولی که ذخیره 28 شده بودم مراجعه کردم.. اما هیچ شانسی نداشتم در صورتی که قبولی تا ذخیره 88ا علام شد و من که رتبه بهتر داشتم به نتيجه نرسیدم.. ای کاش اطلاع‌رسانی بهتری انجام می‌دادین.. خیلی از دوستان من اصلا از وجود همچین موضوعی بی خبر بودن و بعد که مراجعه کردن فهمیدن که می‌تونستن پزشکی بیارن! بی انصافیه.. ای کاش یه فراخوان جدید بدین تا ما بتونیم شانس قبولی تو دانشگاه بهتر رو داشته باشیم.. مثلا فرم جدید پر بشه برای ورودی بهمن و اطلاع‌رسانی گسترده و مدت زمان بیشتری در اختیار بذارین تا همه با خبر بشن و بتونن از این موقعیت استفاده کنن.. ممنون میشم اگه توجه بشه .
شادی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵
۰
خواهش می‌کنم به داد ما برسید که رتبه و تراز بهتر داریم و فقط یک جا رو برامون انتخاب کردن که اونم ثبت نام نمی‌کنه. تو رو خدا عدالت رو رعایت کنید. من که به خدا واگذارتون کردم. این چه عدالتیه که دانشگاه آزاد کرمانشاه می‌گه دیر اومدید ثبت نام تموم شده. بعد از پرس وجو می‌فهمیم که رتبه‌ها و ترازهای افتضاح رو ثبت نام کرده ولی ما که رتبه‌هامون خیلی خیلی بهتر‌ه و تراز بالای 8 هزار رو ثبت نام نمی‌کنه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۸
۰
سلام علیکم
لطف کنید یک بار دیگر ثبت نام کارشناسی ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی را انجام دهید، برای بهمن دیر است مشمول می شوم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲
۰
سلام علیکم،، لطف کنید یک باردیگر مهلت ثبت نام کارشناسی نا پیوسته را تمدید کنید، برای بهمن دیر میشه،، مشمول می شوم.
ندا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۷
۰
این انصافه که کل سال دانشگاه جمعه تعطیله ولی ما باید جمعه فرم پرکنیم؟؟؟ من ذخیره 15 مامایی اراک بودم نرسیدم برم شنبه رفتم ولی قبولم نکردن این چه وضع اطلاع‌رسانیه هیچ‌کس تلفن منو جواب نداد من بدونم که باید برم انگار همین سر کوچه بود مهلتی که برای تکمیل فرم 15 دادین.حق خوریا تا کی ادامه داره شما رو به عزیزاتون قسم تکمیل ظرفیت رو بگیرید خواهش می‌کنم.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
۰
سلام من بچه روستام ذخیره ردیف ۹ بودم اما نمی‌دونستم باید فرم شماره ۱۵ رو پر کنیم الان منو ثبت نامم نکردن اخه این درسته اینو من باید برم به کی بگم.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
۰
اخه من که بچه روستام و نمی‌دونستم باید حتما اسم و فامیلمو روی یه برگه بنویسم باید ردم کنن خداییش عدالتتون همینه با ردیف ۹ بشینم دوباره بخونم ترو خدا برسی کنید دوساله پشت کنکورم الانم که اینجوری به خدا نمی‌دونستم باید برگه شماره ۱۵ رو پر کنم نه اینترنتی نه گوشی هیچی ندارم خواهشا برسی شه
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
۰
عدالت دانشگاه آزاد يعنى كسى كه رتبه خو به حق انتخاب يك شهر رو داره كه اونم قبول نمي‌شه اما كسى كه رتبه بده حق انتخاب سه شهر رو داره و تو يكى از شهر‌ها حتما قبول مي‌شه. واقعا شما شاهكاريد.
عسل
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
۰
چرا دانشگاه آزاد ارومیه لیست پذیرفته شدگان ذخیره رو نمیذاره سایت؟؟ هرچی هم زنگ می زنیم بر نمی‌دارن): واقعا که هر ادایی داشتن امسال دراوردن...با این ذخیره بازیا الکی دلخوشمون کردن و وقتمونو را گرفتن.خدا کنه بهمن تکمیل ظرفیت باشه و گرنه معلوم نیس دیگه چی در انتظارمونه سال بعد با این تاثیر قطعی معدلشون
،،،
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
۰
حداقل واسه ی بارم ک شده واسه رضای خدا و از سر عدالت بیایین و ماکه ذخیره ورودی مهر نتونستیم بریم دانشگاه و ظلم شد در حقمون ورودی بهمن ثبت ناممون کنن
سارا
Germany
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
۰
چرا ترازای ۶۰۰۰ و ۵۰۰۰ رو ذخیره قبولی اعلام کردین ولی دختر من که ترازش ۷۰۰۰ به بالاست . قبول نشده .
نگین گروسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
۰
سلام
شما رو به اون خدایی که می‌پرستید اقای شاهانی قسمتون میدم التماستون می‌کنم تو رو خدا تکمیل ظرفیت رو برگزار کنید. من بزرگترین اشتباه زندگیمو کردم که انتخاب رشته‌مو درست و با دقت انجام ندادم، اول دامپزشکی‌ها رو زدم بعد پرستاری مامایی رو که علاقه دارم، متاسفانه دامپزشکی گرمسار اوردم ولی چون علاقه نداشتم، نرفتم. تو ذخیره‌ها هم هیچی برام نیومد.ازتون خواهش می‌کنم مثل سال‌های قبل که به داوطلبین فرصت دوباره می‌دادید تو انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، این فرصت رو به ما هم بدید.من با تراز 8 هزار خیلی زور داره نتونم پرستاری یا مامایی که مورد علاقم هست رو بخونم. التماستون می‌کنم یه کاری کنید.
حسين شجيعى
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
۰
سلام.
آقاى دكتر شاهانى فرمودند كه كسانى كه يك ذخيره دارند قبول مي‌شوند و نيازى به اعلام ذخيره‌هاى بعدى نيست بنده هم حرف ايشان را جدى گرفتم و از دانشگاه انصراف دادم و با مدارك لازم به دانشگاه مورد نظر جهت ثبت نام مراجعه كردم و فرم ١٥ را پر كردم ، بعد منتظر جواب شدم ، نه زنگ زدند و نه روى سايت نتايج رو قرار دادند ، سپس اينجانب مجددا به دانشگاه مراجعه كردم گفتند كه از ٢٠٠ نفرى كه فرم ١٥ را پر كرده‌اند ١٤ نفر پذيرش كرده‌ايم و پذيرش نداريم وقتى برگشتم و به نظام وظيفه شهرمان مراجعه كردم گفتند كه با اينكار غيبت سربازى پيدا مي‌كنى و بايد بعد از خدمت سربازى ادامه تحصيل بدى. بنده هم دفترچه اعزام به خدمت را گرفتم تا به خدمت سربازى بروم .
مادر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
۰
آقای شاهانی پسر من دو جا پزشکی قبول شد، شهر اول که نجف آباد بود به من گفتن هر کی زودتر برسه همون قبول می‌شه میخواستم بپرسم آیا دو ماراتن برگزار کردید برای کاری که با کامپیوترم خیلی راحت انجام پذیر بود در حالیکه از مردم خواستید حضورا با اون خطرات جاده‌ای خودشون رو در اسرع وقت برسونن دانشگاه مورد نظر ...خلاصه ما با هر بدبختی بود هم برای نجف آباد و هم قشم فرم شماره 15 رو پر کردیم و حالا که لطف دانشگاه آزاد شامل حالمون شد و پسرم قشم قبول شد با تحمل سختی زیاد خودمون رو به قشم رسوندیم و بعد در کمال ناباوری با جواب سیستم بسته شده روبرو شدیم و دست از پا دراز‌تر برگشتیم..واقعا شما که تصمیم گیرندگان این مسئله بودید چطور و بر چه اساسی با بچه‌های مردم وخانواده ها این بازی رو کردید و با چه وجدانی می‌توانید جوابگوی ما باشید.واقعا این بچه با دیدن این همه تبعیض چطور میتوانند به سیستم آموزشی این کشور اعتماد کنه .تو رو خدا با روح و روان بچه‌ها بازی نکنید.
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
۰
واقعا این چه وضعه چرا اونایکه تراز بدتری داشتن ردیف ذخیره هاشون بهتر بوده من با تراز ۷۰۶۶ ذخیره ردیف ۱۱۸ مشهد و ۶۷ قوچان اوردم که مشهد گفتن قبول نشدی و قوچان هم که اصلا پاسخگو نیست .واقعا دلتو به حال بچه‌ها و مادر پدرا بسوزه که تمام عمرشون رو به فنا دادین .دو هفته است از زندگی افتادم فقط به خاطر بی‌تدبیری‌های شما.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
۰
با سلام
جناب آقای شاهانی چرا ما باید برای رسیدگی به اعتراضاتمون دوباره بلند شیم بیایم تهران یعنی واقعا با نیمدن ما این مسئله پیگیری نمیشه؟. چرا مردم رو از هر نظر به زحمت می ندازید؟ خواهش می کنم برای یکبار هم شد واقعا یک فرد عادل به این پرونده رسیدگی کنه.جالبتر آینه که من در دو جا انتخاب اولم و انتخاب آخرم قبول شدم حالا این وسط نتیجه من چی شد نمیدونم!!!!!!!!!!!
...
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
۰
خیلی زوره یکی که مهر ماه قبول شده و رفته دانشگاه همون رشته مورد علاقه‌اش تو ذخیره بیاد جای نفر دیگه رو تو همون رشته بگیره. این وسط فقط ظلم شده در حق ماهایی که یه دونه ذخیره واسمون زدن .حق یه کسایی مثل ما خورده شده کسی هم سر خودش نمیزاره .
ورودی بهمن ماه کسایی که یه دخیره دارن باید برن دانشگاه این حقشونه اگه هدفتون عدالته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
۰
یکی که یک رشته اورده چون انتخاب اولش بوده شماره ردیفش بالاست و شانس قبولی کم اونیم که دو سه تا رشته محل اورده یکی و شرق یکی هم غرب اورده که واقعا دسترسی به واحد دانشگاهی در این دو سه روزی که شما وقت دادید غیر ممکن بوده ملتمسانه خواهش میکنم این مسخره بازیا رو بزارید کنار همون تکمیل ظرفیت خیلی عادلانه‌تر از این ذخیره بود خواهش می‌کنم رسیدگی کنید ما الان یک هفته است تکلیفمون مشخص نیست فقط و ایستادیم یه خبری به‌ همون برسه نمی‌تونیمم کاری کنیم واقعا اگه یه ذره وجدان داشته باشید باید دلتون به حال ما بسوزه و یه پیگیری بکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
۰
از خبرگذاری انا خواهش میکنم شما پیگیری کنید بخدا ما دستمون جایی بند نیست هیچ کسم پاسخگو ما نیست توروخدا شما پیگیری کنید یه خبری به ما بدید بخدا رو هوا موندیم تکلیفمون مشخص نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
۰
سلام.کسی اطلاع داره از ذخیره های داروی تهران اصلا کسی قطعی شده و انتخاب واحد کرده باشه ؟؟؟؟؟
فائزه ثابت
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
۰
اقای شاهانی من ذخیره شماره ۱ رشته مامایی استارا قبول شدم ولی خیلی دیر متوجه شدم روز جمعه به هیچ عنوان دانشگاه پاسخگو نبود و من نتونسستم فرم شماره ۱۵ رو پر کنم الانم که دانشگاه‌ها به هیچ عنوان میگن قبول نمی‌کنیم میخاستین زودتر متوجه شین خوب وقتی اطلاع رسانی نشده چطوری باید متوجه می‌شدیم الان نزدیک به ۲ هفته‌اس که ما درگیر این موضوع هستیم هیچ‌کس هم پاسخگو نیست. لطفا به این موضوع رسیدگی بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
۰
امروز شنیدم که دانشگاه نجف آباد که جمعه شب نتایج رو اعلام کرده بود پذیرش رو انجام داده و از فردا کلاسها تشکیل میشه در حالیکه دانشگاه هایی که دیر اطلاع رسانی کردن، چون سایت سه شنبه بسته شد نتونستن ثبت نام کنند و مردم سردرگم شدند.... اینجا بازهم یک بی عدالتی انجام شده چرا که دانشگاه هایی هم که پذیرش رو زود اعلام کردن نیاز به بازنگری دارند ولی از زیر تیغ این مسئله گذشتند.اگر شما دم از عدالت میزنید باید از ابتدا همه رو بررسی کنید
خواهان عدالت
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
۰
امروز شنیدم که دانشگاه نجف آباد که جمعه شب نتایج رو اعلام کرده بود پذیرش رو انجام داده و از فردا کلاسها تشکیل میشه در حالیکه دانشگاه هایی که دیر اطلاع رسانی کردن، چون سایت سه شنبه بسته شد نتونستن ثبت نام کنند و مردم سردرگم شدند.... اینجا بازهم یک بی عدالتی انجام شده چرا که دانشگاه هایی هم که پذیرش رو زود اعلام کردن نیاز به بازنگری دارند ولی از زیر تیغ این مسئله گذشتند.اگر شما دم از عدالت میزنید باید از ابتدا همه رو بررسی کنید
امین امین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
۰
سلام
اخه کجا باید شکایاتم رو ثبت کنم؟
وقتی همه اعتراض دارن از اول برای همه داوطلبین رو بررسی کنید.

تو بهمن تکمیل ظرفیت نداریم حداقل دوباره ذخیره رو بزارید
آوا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
۰
با سلام.چرا درست از طرف دانشگاه ازاد اطلاع‌رسانی نمی‌شود، من در دو روز نتوانستم خودم را به محل قبولی برسانم چون به من اطلاعی داده نشد و روز بعد که حضور یافتم از من ثبت نام نکردند با اینکه ترازم از افرادی که پذیرفته شده بودند خیلی بهتر بود.به نظر شما این درست است و عادلانه می‌باشد؟
چرا فقط دو روز وقت گذاشته‌اند چرا ملاک را بر اساس ترا ز و وضعیت درسی نگذاشتند؟؟؟ بگذارید افراد برتر وارد جامعه بشوند تا به پیشرفت جامعه کمک شود. از شما خواهشمندم یک‌بار دیگر نتایج اعلام شود و صحیح اطلاع رسانی شود و ملاک بر اساس وضعیت درسی و تراز و..باشد. با سرنوشت و آینده ما بازی نکنید.
متشکرم
ناشناس
Germany
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
۰
ایا این عدالت است من که 500کیلومتر امدم دانشگاه آزاد رشته پرستاری ثبت نام کردم تازه انتخاب واحد هم شدم خوابگاه هم گرفتم و منتظر بودیم شنبه بریم سر کلاس که اعلام شده دوباره باید برسی شود. حالا اگر نشد چگونه می تونم تو خانواده ای که همه بهم تبریک گفتن سر بلند کنم.
حمیده
United States of America
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
۰
واسه من دانشگاه کارت دانشجویی صادر کرده و شماره دانشجویی داده و‌ گفته بود قبولی قطعی. دقت کنید گفته بود قطعی. روی فرم من نوشته قبول قطعی. بعد که رفتم روز بعد مدارک بدم میگه احتمال زیاد لغو میشی. چطور با ابروی ما بازی می‌کنید. ما جشن گرفته بودیم.
من ذخیره دانشکاه دیگه رو نرفته بودم چون به دانشکاه اول به من گفت قطعی.
ما از شماها نمی‌گذریم. بلایی که شماها سر ما آوردید و با ابروی ما بازی کردید قابل بخشش نیست
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
۰
سلام
خداوکیلی این چه عدالتی هست که ما داریم، شنبه به من پیامک دادن که پرستاری آزاد قبول شدم و به همین خاطر به طور کامل از دانشگاه مشهد انصراف دادم و رفتم دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و شهریه رو پرداخت کردم و انتخاب واحد کردم بعد بهمون گفتن شنبه خبر میدن که کی کلاس‌ها شروع میشه،بعد پنج شنبه پیام دادن که دوباره لیست شما رو به سازمان مرکزی فرستادیم تا خودشون انتخاب کنن از اول، آخه این چه عدالتیه خدایی ،من هم دانشگاه دولتی اونجا رو از دست دادم و هم اینجا رو ، تو رو خدا رسیدگی کنین.
مینا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
۰
با سلام روز پنج‌شنبه فرم شماره ۱۵ رو پر کردم برای دانشگاه اقلید ذخیره ۱۳ بودم و در جهرم هم ذخیره ۱۳۳ بودم الان در واحد اقلید پذیرفته شدم ثبت نام کردم شهریه هم دادم ولی الان می‌گن که هنوز قطعی نیست واقعا چرا رسیدگی نمی‌کنید دو ساله پشت کنکورم با هزار امید رفتم همه وسایلای دانشگامو خریدم و همه اقواممون هم فهمیدن الان اگر باز بگم که قبول نشدم ابروم میره واقعا خدا نمی‌گذره از این همه ظلمی که می‌کنید درکجای دنیا یه نفر میره ثبت نام می‌کنه و شهریه هم میده بعد میگن قطعی نیست امیدوارم همین‌جوری که امیدمون رو گرفتین و تمام این بچه‌ها رو که خانوادهاشون با هزار بدبختی و بدهکاری از نون شبشون زدن تا بچه‌هاشون به یه جایی برسه و الانم که همونم ازاد هم حاضرن ترمی ۵ میلیون بدن ولی باز پشت کنکور نشینن بچه‌هاشون
خدا ازتون همه چیو بگیره و دیگه هیچی خوشحالتون نکنه
مینا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
۰
شهریه دانشگاه ازاد پرستاری برای یه ترم ۵ میلیونه وفتی توی ذخیره‌ها قبول شدم و جواب قطعیشم امد که پذیرفته شدین بابام با هزار بدبختی یه میلیون قرض کرد تا یه مقدار شهریه بدیم رفتم همه وسایلای خوابگاه هم خریدم یادم به اون همه خوشحالی مامانم که موقعی که شنید قبول شدم میاد واقعا الان شرمندم دیگه هیچ امیدی به زندگی ندارم همه امیدم رو ازم گرفتین به خدا خدا نمیگذره نمیدونین با چه بدبختی به اینجا رسیدم چقد پول قرض گرفتم از اینو اون تا پول کتابامو و کلاسای کنکورمو بدم به خدا حلال نمی‌کنم هرکسیو که حتی یک دهم درصد مقصره این دنیا می‌گذره ولی اون دنیایی هم هست الان در اوج جوانی با کوله‌باری از غم و اندوه و افسردگی دارم زندگی می‌کنم
ح
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
۰
تو انتخاب رشته من تقریبا همه واحد‌های دندانپزشکی داروسازی و پزشکی رو انتخاب کردم ولی در تکمیل ظرفیتی که خودشون انجام داده بودند من قبول نشدم ولی بعضی از دوستانم با تراز‌های کمتر از من (بعضی‌هاشون خیلی کمتر) در تکمیل ظرفیت براشون دانشگاه‌های دیگری انتخاب شده بود و به راحتی پذیرفته شدند چرا من با تراز بالاتر برای آنجا‌ها حتی ردیف ذخیره هم برایم اعلام نشد و چرا افرادی با تراز کمتر از من الان باید قبول شده باشند و من نه! امیدوارم در پایان روز ۱ شنبه نتیجه قطعی عادلانه‌ای اعلام شود.
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
۰
سلام
این اعلام ذخیره بی عدالتی بوده همان تکمیل ظرفیت رو انجام بدید چرا من برام دو جا اعلام ذخیره شد و فکر کردم حتما قبول می‌شم .ولی نشدم در صورتی‌که با تراز ۹۵۰۰ احتمالا تو رشته محل‌های دیگه که برام نزده بودید پذیرفته می شدم اخه چرا!!!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
۰
سلام.
لطفا پیام منو بزارید
من ردیف ۳ گرمسار بودم قبولم نکردن
خدا ازتون نگذره ان‌شاءالله. من که راضی نیستم
اول خوشحالمون کردین بعد این‌طوری شده الان
یادتون باشه خدایی هم هست
همش پارتی بازی کردن و هرکیو که خودشون دلشون خواست قبول کردن. برای این ماجرا قسم می‌خورم مدیون هم می‌کنم خودمو چون شک ندارم
پس بریم به کی بگیم شکایت پیش کی بکنیم؟ این عدالته؟ عدالت چیه که شما می‌گید؟ به منم سه تا رشته معرفی می‌کردید تایکی‌شو قبول بشم
اومدین به اونا که نمرشون کمتر بود سه تا معرفی کردین همشون یکی‌شو قبول شدن.ولی ما فقط یکی !اقای شاهانی شما خودت گفتی کسایی که یک رشته معرفی شده یعنی قبولیشون تو اون رشته قطعی بوده دیگه نیاز نبوده جای دیگه معرفی کنیم. قطعی یعنی صد در صد
داغ به دلم گذاشتید برای این موضوع.حلال نمی‌کنم ان‌شاءالله گرفتار بشین.
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
۰
سلام من ذخیره ۱۵ مامایی خودگردان قوچان قبول شدم تورو خدا رسیدگی کنید چون میگن اگه ظرفیت نباشه قبول نمیکنن ظرفیت ها رو ببرین بالا لطفن ما چ گناهی کردیم
اعظم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
۰
سلام اقای شاهانی تو رو به امام حسین. کمک کنین.پیگیری کنین.خودتون گفتین اونایی که از یه ذخیره اسمشون اومده قبولیشون تقریبا قطعیه.ولی الان می‌بینیم اونایی که 3 ذخیره زدین براش اکثرا اونا قبول شدن.شما رو قسم میدم به اربعین زینب (س ) بر مبنای عدالت بپذیرید
ممنون
امیر کیوانداریان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
۰
من با تراز 7100 در اتاق عمل نجف اباد پذیرفته شدم ولی چون یک الویت برایم اعلام شده بود من را ثبت نام نکردند و فرم شماره 15 راهم پر کرده بودم والویت بعدی من اتاق عمل خود گردان نجف اباد و اتاق عمل خوراسگان بود در حالی که کسانی که دو ذخیره داشتند با تراز کمتری در اینها پذیرفته شدند این چه عدالتی است تو را خدا زود رسیدگی کنید
جواد عباس نژاد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
۰
من اگر ردیف ۱۰۰ می‌اوردم و قبول نمی شدم با کی نبود اما ردیف ۹ فردوس و ۴۰ سبزوار ولی قبول نکردن چرا چون حق نباید مگه ضایع بشه. کو عدالت کجاست این عدالت واسه من که نبود دیگه برام مهم نیست اینم از درس خواندن تو ایران فرماشو روز جمعه میزارن پر کنیم اصلا خوب شنبه قرار نیست بیاد اصلا هدف همینه که حقو بخورن
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
۰
سلام اقای دکتر شاهانی تو را خدا کاری بکنید من و خواهرم ذخیره مامایی سمنان قبول شدیم ثبت نام کردیم همه مطلع شدن جشن گرفتیم الان میگن شاید پذیرفته نشید قرار بود یکشنبه بریم سرکلاس .به خدا کشش ندارم ۴ سال پشت کنکورم خستم بخدا این همه امیدوار شدیم پول دانشگاهو جور کردیم الان میگن صبر کنید بخدا داریم سکته میکنیم ابرومون چی میشه همه فهمیدن .
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
۰
من ردیف ۳۰ فردوس بودم اقای دکتر مگه خودتون نگفتین کسی که یه ذخیره داشته باشه حتما قبوله چرا منو قبول نکردن همینه عدالتتون ما پارتی نداریم اما خدا رو که داریم الانم اینو اینجا می‌گم من ۲۰۰۰ هزار کیلومت رو رفتم فردوس قبول نکردن خدا جای حقه من چیکارم که قضاوت کنم دمتون گرم با عدالتتون
ح
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
۰
پدرم میگفتن که زمان ما رسم و عقلانیت بر این بود که اولویت های اول رو جا های خیلی خوب انتخاب کنیم و بقیه رو منطقی در زمان حال هم منطق و عقل همین رو میگه ولی انگار ایندفعه کار برعکس !شده و این کار باعث شده شانس قبولیمون کم بشه ! خیلی جالبه !
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
۰
سلام ببخشید تو رو خدا اذیتمون نکنید الان تکلیف ما چیه که ثبت نام کردیم شهریه هم دادیم ؟میگیریدمون یا نمیگیرید ؟
زینب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
۰
دخترم در دو رشته پرستاری و علوم ازمابشگاهی با رتبه ۱۰۹ و ۱۴ قبول شده چون اطلاع‌رسانی نشده بود فرم ش ۱۵ رو پر نکردیم الان از ثبت‌نام دخترم ممانعت میکنن الان دو هفته ما رو سردرگم کرده‌اند هر روز کارمان شده سرزدن به دانشگاه ازاد واحد ساری میگن به زودی دوباره اعلام نتایج می‌کنن تاکی این وضع ادامهداره شما رو به هر کی می‌پرستین ما رو از این سر درگمی نجات بدین
ممنون
زینب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
۰
سلام واقعا خیلی بی‌عدالتیه تو ذخیرهای دانشگاه آزاد من پارسال ذخیره مامایی مسجد سلیمان ردیف چهار تو شهریور ماه قبول شدم ولی گفتن یه روز دیر اومدی وقت ثبت نام تموم شده با هزار بدبختی سرزنش دوباره نشستم درس خوندم امسالم ذخیره پرستاری دورود قبول شدم که گفتن ما اصلا ظرفیت نداریم آبروم پیش خونوادم رفت خدا میدونه این روزها چقدر سخت می‌گذرانم خو انتخابهای بعدیمو لحاظ میکردید خدا از ......
مادر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
۰
سلام لطفاباعدالت رفتار بفرمایید . افزایش ظرفیتها فقط در پردیس خودگردان نباشد چون هزینه ها واقعا کمرشکن هستند . الکی باافزایش ظرفیت خودگردان پاسخگوی اعتراضات نشوید. و انتخابهایتان راباطل وازنوتکمیل ظرفیت اعلام کنید
عظمت
Netherlands
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
۰
اصلا مدیریت ندارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
۰
عجب!!! دانشگاه آزاد چرا اینجوریه؟؟؟؟؟ مگه نگفتین جواب قطعی رو یکشنبه شب میدیم؟؟؟؟ پس کو؟؟؟؟ چرا الان تو کانال دانشگاه نگاه میکنم زده فردا نتیجه رو میدیم؟؟
زینب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
۰
دخترم در دو رشته پرستاری و علوم ازمابشگاهی با رتبه ۱۰۹ و ۱۴ قبول شده چون اطلاع رسانی نشده بود فرم ش ۱۵ رو پر نکردیم الان از ثبت نام دخترم ممانعت میکنن الان دو هفته ما رو سر در گم کرده‌اند
ارزو
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
۰
قراربودنتایج امروز برسه نرسیدازصبح صدبارسرزدم به سایت.خسته شدم.خستم کردید.دیگه توان جنگ روانی که راه انداختیدروندارم
سلام خسته نباشید.خواهش میکنم زودتر نتایج ذخیره قوچان رو اعلام کنید بخدا سکته میکنم از استرس...گفتین
Germany
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶
۰
سلام خسته نباشید.خواهش میکنم زودتر نتایج ذخیره قوچان رو اعلام کنید بخدا سکته میکنم از استرس...گفتین امشب اعلام میشه اما هیچ خبری نیس.با روح وروان ما بازی نکنید.بلاتکلیفی بدحالیه.ممنون ازهمکاریتون
ح
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۱
۰
من رو با تراز ۹۵۰۰ نوشته عدم احراز شرایط قبولی! اونوقت اون هایی که هفته پیش با تراز ۹۳۰۰ قبول شدن شرایطش رو داشتن؟!؟!
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
۰
سلام این اعلام نتایج جدید چه مبنایی داشته یافقط مخفیانه ترشده اعلام اسامی که مردم اعتراضی نکنند . وگرن عدالت چطوررعایت شده لطفا توضیح بیشتربدید
مادر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
۰
مسئولین دانشگاه آزاد ..واقعا شما چطور تونستین با آبرو وروح وروان بچه ها بازی کنید ..پسرم پزشکی قبول شد ما آنهمه راه رفتیم به اون شهر والان اعلام میکنید که شما قبول نشدید ...واقعا آدم حرفش تو این مملکت به کی بزنه ...دوهفته خانواده ها را متلاطم کردید تمام اقوام و فاميل و دوست و آشنا تبریک گفتن ..این بچه روحیه درس خوندن رو از دست داده ...چرا اینکار رو کردید ..ما چطور باید این مسئله وابن روان سرخورده رو درست کنیم .دلم میخواهد خون گریه کنم
.واقعا خداوند جای حق نشسته
رضا
Netherlands
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
۰
خدا از سازمان سنجش و دکتر شاهانی نگذره اصلا عدالت ندارید پدر مارو دراوردید عمرمونو و جوانی مون به فنا رفت
آتنا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
۰
به خدا که خیلی مسخره است این نتیجه که امروز برای من اومده شهریور هم اومد و من موندم برای تکمیل ظرفیت به خدا که انصاف نیست من تنها یک ذخیره داشتم و اونم پرستاری تهران بود حالا برام اومده پرستاری سمنان
رضا
Netherlands
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
۰
اون از رتبه هامون که دو برابر شد اینم از عدالت بی عدالتی شما هرچی درس خوندم حروم شد
هانا
Netherlands
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
۰
کمرمونو شکستید دیگه داریم دیونه میشیم خدا کمرتونو بشکنه به خاک سیاه بشینین
حانیه رامی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
۰
سلام
وقتتون بخیر ، چی بگم ؟؟؟؟ دلم فقط به حال پدر مادر خودم و بقیه می‌سوزه، برای من سه جا اعلام کردین، درسته نمره علمیم پایین بود اما خیلی امیدوار شده بودیم، سال اول که تو فروردین تصادف کردم و انگیزمو از دست دادم ، امسالم که خوندم نتیجم خوب نشد ، سال سوم که باید شروع کنم الان تو فروردین عمل دیگه دارم ،
هیییی،
خیلی امیدواربودم
، خواهش میکنم تا بهمن همه رو پذیرش کنین
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
۰
تورو قران ماها که ثبت نام کردیم بهمن ورودی کنید . چرا براتون مهم نیست آینده ی ما جوانها
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
۰
این چه وضعه که درست کردین واسه یه عالمه جوون وخانواده هاشون،انصاف بعدده روزکه میگیدصددرصدقبولیدحالابگیدبروهیچی...
ابرومون ک رفت که هیچی بااین روح وروان خراب حالاچیکارکنم؟
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
۰
این که گذشت و رفت اما واسه دفعه‌های بعدی بیخود به کسی امیدواری صد در صد ندید که بعد داغونش می‌کنید امیدوارم بفهمید کسایی که این تصمیمای ناگهانی رو می‌گیرید اما جواب اعتراض و نظرمونو بدید، دانشگاهی که ذخیره بودم میگه هنوز ظرفیتم تکمیل نشده با ۴ نفری که اعلام کردن
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
۰
جواب اعتراضمون و اینکه ظرفیت دانشگاهی که ذخیره بودم و میگه تکمیل نکردن برامون رو بدید اقای شاهانی فک کنید سر فرزند خودتون میومد این ماجرا
الهام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
۰
فرم عدالت چرا زمانش دو روز بود ؟ چرا از این مدیریت خجالت نمیکشین ؟ چرا من با ردیف ۱۰ باید بمونم ردیف ۸۰ ثبت نام کنه ! چرا چون فرم عدالتو پر کرده ! واقعا این چه وضعشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
۰
آبروی خودم و خانوادم پیش دوست و آشنا و همسایه و اقوام رفت ،خدا ازتون نگذره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
۰
آقاى شاهانى و مسئولين دانشگاه آزاد
بخدا قسم شدت ناراحتى ما و خانواده‌هايمان وصف ناشدنيه ما داوطلبا به كل بى‌انگيزه شديم .شب و روز گريه مي‌كنيم تا يه خبرى، تبصره‌اى چيزى بياد قبول شيم . تو رو خدا دركمون كنيد و اونايي كه يه شهر براشون اعلام شده ورودى بهمن قبولشون كنيد.خانوادم در اوج بى‌بضاعتى حاضرند مرا در دانشگاه آزاد با اون شهريه‌هاى سنگين ثبت نام كنند آخه شما‌ها چرا انقد بى‌انصافيد اگر تراز من بهتر از اين سراسرى قبول مي‌شدم ديگه نيازى به دانشگاه آزاد نبود لطفا با روح و روان ما بازى نكنيد. حتى اگه اميدى به سال آينده بود من دوباره مي‌خوندم ولى تاثير معدل قطعيه من نمي‌تونم سال ديگه قبول شم تو رو خدا به حق هركسى كه مي‌پرستين و دوسش دارين بزارين تك ذخيره‌ها بهمن قبول شن.
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
۰
اقای شاهانی چندین ساله بیش از۲۵ سال جوردیگه ای پذیرش میکردیدحالا یک دفعه اونم بعداینکه گفتن قبولیم چرا قانون عوض باید بشه؟،من فقط یک رشته محل برام ذخیره اومده بود
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
۰
کسایی که مسئول این امیدوارکردن ۱۰۰درصد و بعد یک هفته نا امیدی بودید چطور میخاید جواب روح و روان وابرو ودل خانوادم روبدید حداقل به خودتون جواب بدید ازسنگ که نیستیم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
۰
آقای دکتر شاهانی شمارو به خدا کاری کنید ورودی بهمن قبول شیم من دیگه امیدی به درس خوندن ندارم
شیوا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
۰
سلام‌اقای شاهانی چرا باید بعضیا چند تا ذخیره داشته باشن اونوقت ما که ترازمون بهتر شده فقط یه انتخاب این چه عدالتیه خب برای ما هم‌الویتای بعدیمونو لحاظ میکردین اینجوری ما هم قبول میشدیم شما نمیدونید ما الان چه حالی داریم پیش خونواده و فامیل شرمنده شدیم مگه شما نگفتید اونایی که یک ذخیره دارن قبولیشون قطعیه تو رو خدا یه کاری بکنید
مادر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
۰
سلام ببخشید میشه لطف کنید بگید امسال چه ترازهایی درخودگران پزشکی ها قبول شدن . تونتیجه های امروز ۲۳ /۷ تراز ۹۵۰۰ درهیچ پردیسی پذیرفته نشده
Sahar.sh
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
۰
سلام به همه،اول که درک میکنم چه روحیه ای دارید و خانواده‌هاتون چه حالی دارند، دوم اینکه، عدالت دست شما نیست که بگید ردیف چند و چه شرایطی داشتید عدالت دست سازمان بود که اعلام کرد و اینکه دانشگاه ناعادلانه تعداد زیادی قبول کرده بود و خدا رو شکر که این مشکل برطرف شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹
۰
سلام..تو رو خدا التماستون میکنم ذخیره‌ها رو قبول کنید..چرا با احساسات ما بازی می‌کنید خوبه الان من خودکشی کنم به‌خدا ابروم پیش همه رفته ..خونوادم شکسته شدند .تو رو خدا درستش کنید..اخه گناه ما چی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
۰
برای من یه کد رشته اعلام شده. حالا بعد از ده روز که اومدم کلاس و کتاب و جزوه خریدم می‌گن برید شما قبول نشدید به‌خدا نابودمون کرد کمرمونو شکست تو رو خدا درستش کنید ذخیره‌ها رو بپذیرید
مادر نگران
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
۰
چرا از رو تراز ثبت نام نمی‌کنید چرا تدبیر ندارید خواهش می‌کنم جناب اقای شاهانی دختر من ترازش 7500 اگه عدالت دارید سالهای گذشته که تازه سهمیه‌ها سر جای خودشون بودن با 7200 پرستاری شهر‌مون قبول بود امسال اول دخترم مامایی مازاد اعلام شد رفت کلاس دوباره ذخیره پرستاری اعلام کردند دوباره رفت جابه‌جا کرد و رفت کلاس حالا دوباره علوم آزمايشگاهي مازاد اعلام شده که اصلا علاقه‌ای نداره
داره دیوونه میشه اخه کسی نیست صدای ما رو بشنوه فریاد‌رسی نیست با این کنکور بی برنامه ما رو کشتید بچه‌هامونو داغون و افسرده کردید دختر من شاگرد اول مدرسه نمونه بود.پس حق الناس چی میشه هیچکس صدای این همه اعتراض و فریاد و بی‌عدالتی رو نمیشنووووه؟؟؟
......
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
۰
ایمان دارم شدت تقلب تو این مرحله بازنگری بیش‌تر از سری اولی بوده .چرا؟ چونکه افرادی که تا دوشنبه کارشان کرده بودن سر کلاسن و اصلا از این فیلتر رد نشدن. و در بعضی شهر‌ها لیستها کاملا تغییر کرده و هرکسی که خواستن اسمشو آوردن و سوم اینکه رتبه بچه من با اونه در یه شهر خوب قبول شده تفاوت چندانی نداره ولی تو این مرحله حتی برای قشم هم اسمش در نیامد درحالیکه جزو قبولی قشم بود .
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
۰
یه دختر 18-19ساله با این کارتون افسرده کردید خواهرم کارش به دکتر کشیده بی انصافا خدا ازتون نگذره
جواد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
۰
اقای هاشمی عزیز ازتون خواهش کردیم که عدالت رعایت شه حق‌خوری نشه ردیفای خوب ثبت نام شن من با ردیف ۹ این قدر شور و شوق داشتم که حتما قبولم ولی احراز نشدم یه هفته تو شهر غریب سرگدون بودم واسه شنیدن عدالت دمتون گرم با عدالتوون واسع من دیگه مهم نیست و نخواهد بود چون اصلا نمی‌خواستم با سهمیه قبول شم ولی حق خیلی‌ها خورده شد چطور می‌تونید اسیب روحی که به این‌ها وارد کردین جبران کنید خدا رو خوش نمیاد خیلی سخته ببینی حقتو می‌خورن هر کسی هم جای منه دانشگاه نوش جونش پارتی داشته.
ندا
United States of America
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
۰
چرا دو روز برای تکمیل فرم وقت دادین چرا من با ذخیره ۱۵ بمونم ۲۳۰ قبول شه جواب بیماریهای منو که سر فشار و استرس و اضطراب گرفتم کی میده کی جواب شرمندگی منو میده جلوی خانوادم این عدالتیه که حرفشو میزنید؟
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳
۰
با روح و روان ما بازی کردین. به همه گفتیم قبول شدیم جلو. دوست و دشمن آبرومون رفت. دیگ امیدی نداریم. لطفا تو رو بخدا ما ذخیره ها رو برا بهمن بپذیرش کنید
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
۰
اصلا کسی اعتراضای ما رو میخونه؟ اگه میخونید پس چرا توجه نمیکنید؟ تو روخداجواب ماهاروبدین چه گناهی کردیم که گفتن صد در صد قبولید
با این کاراتون خودتون جوونای کشورتون رو نابود میکنید، خدا از مقصرش نگزره
فاطمه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
۰
از اول آبان تنها پاسخ به این همه داوطلب که بلاتکلیف مونده بودن انتخاب رشته مجدد و اعلام نتایج سری بود. که قرار بود هفتم شروع شه .که به‌
موقع شروع نشد.و نتایج هم یه روز دیرتر اومد. من الانم که دوباره انتخاب رشته کردم مردود اعلامم کردن.با این که من ثبت نام بودم.کارت دانشجویی دارم. هزینه پرداخت کردم.هیچ کس هم نمیاد جواب منو بده که من با این وضعیت چکااار کنم؟؟؟؟چجوری برم تو فامیل دوباره؟مسئولین، خودتونو جای ما بزارید و ببنید چجوری آبروی خانواده‌ها رو به بازی گرفتین...نمیگذرم بخاطر این ظلم نه به خاطر این همه عذاب کشیدن خودم فقط بخاطر پدرم که بخاطر این قضیه نابود شده.نامردا حداقل یکاری میکردین فقط خودمون درگیر باشیم نه خانواده هایی که یه عمره زحمت کشیدن تا موفقیت بچشونو ببینن. خواهش میکنم ازتون ثبت نامی‌های دوره قبل رو برگردونین.واحد من بعد از بررسی فرم‌ها 15 قبولی اعلام کرد. بخدا همه رو پذیرش نکرد.
سینا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱
۰
سلام خواهش میکنم در عین حال که به ذخیره ها نظر دارید به اونایی که شهریور انتخاب رشته نکردن هم نظر داشته باشید خیلی ها مثل من منتظر تکمیل ظرفیتن من که سال دوم کنکور دادم با رتبه خوب دانشگاه نرفتم به امید تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تو رو خدا برای همه داوطلبان اعلام کنید تکمیل ظرفیت بهمن رو
امید
United States of America
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
۰
باسلام آقای دکتر طهرانچی پس اطلاعیه دوم که گفتید در نیمه دوم بقیه بچه ها که اجازه در شرکت در تکمیل ظرفیت رو نداشتن و به نیمه دوم آذر موکول شد آیا واقعا پیگیر هستید یا مشمول زمان میخواد بشه موظف به رسیدکی موارد باقیمانده هستید که تراز‌های کمتر از کسانی مثل پسر من سر کلاسن و پزشکی میخونن و پسر من دامپزشکی می‌خونه
امیرحسین خزیمه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
۰
خدا عمرتون بده با روح و روان ما بازی کردید پذیرش برای نیمه دوم سال برگزار کنید
امیرحسین خزیمه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
۰
چرا بعد از انتخاب رشته ی در ابان ماه به واحد ها اعلام کردید که مدارک تحصیلی بچه هایی که هیچ جا قبول نشدن را بگیرن؟قراره پذیرش برای بهمن داشته باشید.عملا ما الان هیچی کار نمیتوانیم بکنیم لطفا اعلام کنید پذیرش بهمن دارید یا نه؟
بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
۰
تروخدا مارو قبول کنید واسه بهمن ما بلاتکلیفیم هنوز?
Nedaa
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
۰
نمیدونم چی بگم ،منی که بعد از سه سال پشت کنکور موندن و تحمل کردن این همه فشار و استرس، منتظر جواب پرستاری دانشگاه ازاد باشم، همه امیدم به اون باشه بعد یهو ببینم اصلا هیچی قبول نشدم ، بعدش با این که کنار اومدم ، یه ماه دیگه ببینم پرستاری ذخیره سمنان قبول شدم و این همه امیدوار بشم ولی بعدش اصلا منو ثبت نام نکنن ،یعنی چی واقعا که بعد از سه سال مجبور بشم همون پرستاری رو که سال اول قبول می‌شدم و الان درسم تموم شده بود، بجاش الان مهندسی بخونم .!؟؟؟؟......
حتما دوباره میخواید یه امید واهی بدین واقعا که نمی‌بخشمتون ، هیچ وقت ، چون من این سه سال خیلی درد و استرس و خیلی حرفا رو تحمل کردم به امید چی ازتون راضی نیستم ، فکرشو نمی‌کردم اصلا اینجوری شه من منتظر قبولی عادی تو شهرم بودم، ولی شما‌ها اینجوری عدالتو برقرار کردین واقعا مرسی
علی کریمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
۰
اقا جون مادرتون با اینده بچه ها بازی نکنید.من ذخیره قبول شدم ولی دیر فهمیدم و نتونسم فرم ۱۵ را پر کنم.اقا والا افسردگی گرفتیم.رحم کنید به ما.تو رو قران برای نوبت دوم تکمیل ظرفیت بذارین.
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
۰
چرا همه اطلاعیه‌ها در ارتباط با پر کردن فرم شماره 15 است در صورتی که ما اصلا نفهمیدیم و نمیدونستیم امسال همچین برنامه‌ای میسازید حتی نتونستیم ببینیم ذخیره اسممون اومده یا نه
چ برسه ب پر کردن فرم
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
۰
توروخداتکمیل ظرفیت بهمن رو بزارید
S
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
۰
سلام اصلا نظرات رو میخونین ؟ اگه میخونین پس چرا انقدر التماس‌ها رو نمی‌بینید تکلیف ماهایی که به دلیل اطلاع‌رسانی ضعیف شما موفق به پر کردن فرم ۱۵ نشدیم چیه چرا تاحالا تکمیل ظرفیت بود حالا نیست من تنها امیدم به تکمیل ظرفیت بهمن بود خواهشا بزاریدش من که کلا افسردگی گرفتم ازتون نمیگذرم که با روح و روانم بازی کردید
سینا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
۰
لطفا صدای مارو به دکتر طهرانچی برسونید اگر قرار تکمیل ظرفیت باشه زودتر اعلام کن واقعا افسردگی گرفتیم خواهشا به مسئولین اطلاع بدین
مریم جلالی علی ابادی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
۰
اقای دکتر من جزو ذخایر پرستاری ازاد و پرستاری خودگردان بودم خیلی امیدوار بودم ولی گفتن جز قبولی ها نیستم واقعا افسردگی گرفتم خاهشا کمکمون کنید
مریم جلالی علی ابادی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
۰
اقای شاهانی نمیشه اونی ک ذخیره ها ثبت نام کرده قبول کنید ...الان بهمن تکمیل ظرفیت ندارین
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
۰
سلام التماس میکنم تکمیل ظرفیت بهمن بذاری..اگه واقعا هدفتون حل کردن مشکل ماست..و ذخیره هایی که فرم شماره 15 پر کردن به صورت قطعی قبول کنین..و مابقی رو به صورت گزینشی..انتخاب رشته..
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
۰
تورو به هرکی میپرستیدواسه بهمن تکمیل ظرفیت بزارید با اطلاع رسانی خوب
علی.م
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
۰
آقا توروخدا برا بهمن تکمیل ظرفیت بذارین برای ذخیره ها
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
۰
فقط میگم کل زندگیم از این رو به اون رو میشه ناموسا تکمیل ظرفیت تو بهمن بزارید ...نمیدونم چی بگم فقط ازتون خواهش میکنم اگه میخوایید مشکلمونو حل کنید تکمیل ظرفیت بزارید
مرادی شهاب
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸
۰
سلام شمارابخدا بگین واسه من ...ایاتکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد میادواسه بهمن ماه یانه؟؟
مرادی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
۰
سلام بهمن ماه97 تکمیل ظرفیت برا رشته های مهندسی مقطع کارشناسی ارشد میاد ؟
خواهش میکنم جواب بدید خیلی برام مهمه
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
۰
تورو به هرکی میپرستید بهمن پذیرش بزنید تورو قرآن ذخیره هایی ک فرم پر کردند رو یه الویتی برا بهمن بهشون اختصاص بدید آقا جان مادرتون به خاطر دله شکسته ی خانواده هامون پذیرش بزنین بهمن .به ابوالفضل مادرم از غم و غصه داره دق میکنه تورو جان عزیزتون پذیرش بزنید ما اصلا حالمون خوب نیست
صغری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
۰
سلام من بادوتابچه نشستم خوندم چه سختی هایی ک نکشیدم چ حرفای ک نشنیدم تکمیل ظرفیت مهرقبول شدم ولی اطلاعی نداشتم تورو خداواسه بهمن یه شانسی بدین دیگ خسته شدم
حنا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
۰
سلام
یعنی واقعا امکان اینکه امسال تکمیل ظرفیت برای ترم بهمن برگزار بشه وجود نداره؟
هیچ امیدی نیست؟
زینب
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶
۰
سلام توروامام زمان تکمیل ظرفیت بیارید امسال
سارا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
۰
سلام خواهش عاجزانه دارم این یدونه ذخیره ها رو حداقل بردارین به و الله ما داشیم درسمونو میخوندیم ما که مگفتیم ما رو ذخیره بزنین اونم یدونه ذخیره که گفته بودین حتما برمیداریمشون و این حرفا خواهش میکنم این مشکل رو بهصورت عادلانه حل کنین ما اسیب های روحی روانی کم نخوردیم از مهر تا حالا
عارفه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
۰
توروخدا توروقران تکمیل ظرفیت بذارین...خداخیرتون بده ک اینکارارو میکنین امین
مهدیار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
۰
اقا تکمیل ظرفیت بزارین اییییییی
مهديه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
۰
توروخدا براي لهمن تكميل ظرفيت بزارين خاهش ميكنم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
۰
سلام به نظر شما تکمیل ظرفیت بهمن میاد یا نه
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۰
۰
سلام تورو خدا یه رحم به ما بکنید چرا امسال همه چی سر ما اینجوری شد تورو هر کسی که میپرستید تکمیل ظرفیت رو بزارید چرا آخه چرا ملت رو به سخره میگیرید آقا ظرفیت دانشگاه ها خالیه چرا تکمیل ظرفیت نمیزارید من پرستاری بروجرد و دورود ذخیره قبدل شدم بعدا عدم اهراز زد پرستاری دورود همون مهر 30 نفر گرفته بود تا اون تاریخ که من رفتم برای تکمیل فرم شماره 15 بیشتر از 10 نفر از کلاس 30 نفرشون انصراف داده بودن چرا آخه تکمیل ظرفیت هارو نمیزارید ما به کی بگیم چکار کنیم بدبخت نکنید مردم رو
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۱
۰
آقای شاهانی تورو اون کسی که میپرستی این تکمیل ظرفیت رو بزار چرا ما باید سر کنکور اینقده باید اذیت بشیم
عارفه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
۰
چرا امسال تکمیل ظرفیتوبرگذارنکردین؟؟امیدمون فقط ب همین بود خداخیرتون نده کلی درس خوندیم زحمت کشیدیم ایشالله ک به حق امام رضاخیرنبینین
سحر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
۰
حالا که انقدر قبولی کارشناسی رشته های پیراپزشکی سخت شده وخیلی ها یا قبول نمیشن یا بعد قبولی وثبت نام به خاطر شهریه زیاد انصراف میدن ، مثل دهه هشتاد رشته های پیراپزشکی و در مقطع کاردانی در دانشگاههای ازاد بیارید تا دانشگاهها خالی نمونه ...چون شهریه کمتر میدن بیشتر دانشجو جذب میشه... اومدین یهو همه ی رشته های پیراپزشکی کاردانی وبرداشتین!!!
قالیشویی ادیب