دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تابش: اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش تحصیلات دانشگاهی بی‌نظیر و بی‌بدیل است

نماینده اردکان در مجلس با بیان اینکه اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش تحصیلات دانشگاهی بی نظیر و بی بدیل است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تحصیلات تکمیلی و گسترش آموزش عالی در کشور بسیار خوب و ارزشمند عمل کرده است و توانسته با کمک خیرین و مردم اقدامات بسیار ارزنده ای را انجام دهد.
کد خبر : 31631

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدرضا تابش، نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسات شورای راهبردی معاونت مجلس پیشنهاد همکاری علمی، پژوهشی و تحقیقاتی میان دانشگاه آزاد و مجلس مطرح شد، که بسیار مورد حمایت دکتر میرزاده قرار گرفت.


نماینده اردکان به تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه‌آزاد اسلامی و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: از دانشگاه آزاد اسلامی و مجلس انتظار داریم که این همکاری میان کمیسیون های تخصصی نیز شکل گیرد.


تابش با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش تحصیلات دانشگاهی در مقاطع مختلف بی نظیر و بی بدیل بوده، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تحصیلات تکمیلی و گسترش آموزش عالی در کشور بسیار خوب و ارزشمند عمل کرده است و توانسته با کمک خیرین و مردم اقدامات بسیار ارزنده ای را انجام دهد.


وی با بیان اینکه مجلس شواری اسلامی و دولت باید از دانشگاه‌ آزاد اسلامی حمایت کند، گفت: باید با حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی این اقدامات ارزشمند در عرصه آموزش عالی را پاس بداریم.


تابش افزود: زمانی که دانشگاه آزاد اسلامی توانسته با استفاده از امکانات مردمی در عرصه آموزش عالی و ارتقای علم فعالیت کند شایسته نیست دانشگاه های سراسری که دولتی نیستند با این دانشگاه به رقابت بپردازند.


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به دانشگاه‌ آزاد اسلامی در هر زمینه ای که فعالیت علمی- تحقیقاتی دارد، خصوصا در حوزه تحصیلات تکمیلی خدا قوت گفت و زمینه لازم را برای تصدی این امور ایجاد کرد، تا باری از دوش دولت برداشته و بتواند به مسئولیت های کلان و برنامه ریزی در راستای کیفی سازی فرآیندهای علمی بپردازد.


تابش در پایان افزود: با توجه به اصل 44 بخش خصوصی می تواند عهده دار بخشی از کارهای دولت شود در همین راستا و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای گسترش آموزش عالی گام برداشته و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است باید این بخش را به دانشگاه آزاداسلامی واگذار کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته