دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احیای آرسنال با یک اسپانیایی خوش‌فکر

به نظر می‌رسد توپچی‌های لندن تحت هدایت اونای امری دوباره احیا شده‌اند.
کد خبر : 316273
Untitled.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته موفق شد در خانه فولام به پیروزی پرگل 5 بر یک دست یابد. اتفاقی که در سال‌های اخیر کمتر در توپچی‌های لندن دیده می‌شد.

هواداران آرسنال طی یک دهه گذشته همواره مغموم و ناراحت از استادیوم بازمی‌گشتند و بسیاری از این تماشاگران دیگر امیدی به تیم خود نداشتند. مخالفت هواداران با آرسن ونگر و نتایج ناامیدکننده توپچی‌ها با این مربی کهنه‌کار فرانسوی همواره روی اعصاب تماشاگران و هواداران بود و با اینکه این تئورسین و اقتصاددان فرانسوی را بسیار دوست داشتند، بالاخره تصمیم به اعتراض علیه ونگر در استادیوم امارات کردند، این اعتراضات علیه سرمربی خوش‌پوش فرانسوی تقریباً از سه سال پیش شروع شد و سال گذشته به اوج خود رسید تا اینکه ونگر سال گذشته تحت فشار مجبور به اعلام خداحافظی در پایان فصل کرد.

اما با این حال کمتر هواداری فکر می‌کرد که با آمدن اونای امری، تیم جان دوباره‌ای بگیرد، به ویژه اینکه در دو بازی ابتدایی نیز توپچی‌ها دو شکست را پذیرا شدند تا همان شعارها علیه ونگر پس از تنها دو بازی علیه اونای امری داده شود.

اما مربی خوش‌فکر اسپانیایی ثابت کرد که می‌تواند تیم‌های تحت نظر خود را به خوبی مدیریت کرده و از بحران خارج کند.

پنج پیروزی متوالی در لیگ برتر انگلیس و دو برد در لیگ اروپا و ارائه بازی‌های زیبا هواداران را پس از سال‌ها به تیم امیدوار کرد و اکنون آرسنال دوباره جزء مدعیان قهرمانی شده و همه تیم‌های قدرتمند و متمول جزیره حساب ویژه‌ای روی آرسنال باز کرده‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته