دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1397 - 02:26
قهرمان كيك‌‌بوكسينگ جهان در گفتگو با آنا:

استراحت واژه‌ای بی‌معنی در کیک‌‌بوکسینگ است/ همواره برای بهترین مدال تلاش کرده‌ام

قهرمان كيك‌‌بوكسينگ جهان گفت: برای آنکه در تورنمنت‌های جهانی خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم باید بدون وقفه تمرین کنم چون استراحت در کیک‌بوکسینگ واژه‌ای بی‌معنی است.
کد خبر : 316230
قائم ترکاشوند کیک‌بوکسینگ.jpg

قائم ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره رقابت‌های بین‌المللی کیک‌بوکسینگ که قرار است در آنها شرکت کند، گفت: طبق برنامه‌ای که پیش‌رو دارم، در هفته‌های آینده در دو تورنمنت جهانی شرکت خواهم کرد. طبق برنامه ابتدا به ترکیه می‌روم تا در رقابت‌های فستیوال هنرهای رزمی جهان شرکت کنم. در این رقابت‌ها برای تصاحب کمربند طلایی باید برابر رقبا برنده شوم.

وی ادامه داد: در سال 2014 موفق شدم کمربند طلایی را در ترکیه کسب کنم و این بار هم باید برابر یکایک حریفان به پیروزی برسم تا در پایان صاحب این کمربند با ارزش شوم. 

قهرمان كيك‌‌بوكسينگ جهان افزود: پس از تورنمنت جهانی ترکیه راهی کشور چین خواهم شد تا در لیگ کنلون فایت که یکی از سه لیگ معتبر کیک‌بوکسینگ جهان به شمار می‌رود، شرکت کنم. هدفم این است که در این رقابت‌ها نیز نتایج درخشانی کسب کنم و بتوانم همچون گذشته برای کشورم افتخارآفرینی کنم. 

وی با اشاره به اینکه تمرین‌های روزانه‌اش را هیچ‌گاه متوقف نکرده است، اظهار کرد: باتوجه به اینکه رقیبان جهانی بدون کوچکترین وقفه‌ای تمرینات و مسابقه‌هایی که پیش‌رو دارند را دنبال می‌کنند، من هم هر روز با جدیت بالایی تمرین می‌کنم تا از فرم خوبی که دارم، خارج نشوم. در ورزش کیک‌بوکسینگ استراحت واژه‌ای بی‌معنی تلقی می‌شود و ورزشکاری که هر روز تمرین نکند، شانسی برای موفقیت و کسب مدال ندارد. 

ترکاشوند در پایان خاطرنشان کرد: در طول سال‌های گذشته مدال‌های با ارزشی را با پرچم ایران تصاحب کردم و هدفم این است که در رقابت‌های آسیایی، جهانی و بین قاره‌ای خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم اما باوجود همه موفقیت‌هایی که کسب کرده‌ام از سوی مسئولان ورزشی کشور توجه لازم به من نشده است. برای من بالا بردن پرچم ایران وظیفه است اما نیاز دارم که مورد حمایت قرار بگیرم. 

انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب