دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 01:15
در گفتگو با آنا عنوان شد؛

برنامه دانشگاه آزاد واحد نیشابور برای اجرای طرح‌های برون‌دانشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، انعقاد تفاهم‌نامه با صنایع و اجرای طرح‌های برون‌دانشگاهی را از جمله برنامه‌های این دانشگاه دانست.
کد خبر : 316220
635740217076460448_lg.jpg

جعفر سعیدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، تقویت و افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان است که تا حدودی با مشکلات مالی مواجه بوده‌اند، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی، دارای دو شرکت دانش‌بنیان است که تقویت آنها مورد توجه خواهد بود.

وی بیان کرد: تاکنون جذب درآمدهای غیرشهریه از طریق به ثبت‌رساندن آزمایشگاه‌های همکار استاندارد و همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مختلف انجام شده و این روند سال جاری با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

سعیدی با توجه به انعقاد قرارداد و افزایش طرح‌های برون‌دانشگاهی گفت: سال گذشته قرارداد اجرای دو طرح برون‌دانشگاهی منعقد شد و تلاش می‌کنیم سال جاری تعداد این طرح‌ها بیشتر شود.

رئیس واحد نیشابور، برگزاری دوره‌های استارتاپ، افزایش تعداد مقالات، توسعه هسته‌های فناور مرکز رشد دانشگاه و راه‌اندازی نمایشگاه کالاهای ایرانی و اشتغالزایی را ازجمله برنامه‌های دانشگاه متبوعش در حوزه پژوهشی دانست.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مجتمع فولاد خیام نیشابور در حال راه‌اندازی است که در زمینه‌های فولاد، آهن‌آلات، کشاورزی و ... فعالیت خواهد کرد و واحد نیشابور تلاش می‌کند تا همکاری‌های مناسبی با این مجتمع داشته باشد.

وی عنوان کرد: جلساتی با آستان قدس رضوی نیز برگزار شده تا خدماتی از سوی واحد نیشابور در زمینه‌های صنایع غذایی ارائه شود.

به گفته سعیدی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع تلاوت قرآن و پژوهش‌های قرآنی و برگزاری نماز جمعه نیشابور در دانشگاه آزاد اسلامی مانند سال‌های گذشته از جمله برنامه‌های فرهنگی واحد نیشابور در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

انتهای پیام/4062/4065/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته